Ga er maar vanuit van wel want ze heeft anders om de 2uur gepost. Leuk,ben benieuwd naar haar verhaal.
Dat zal het inderdaad zijn. En ze had ook geen wifi meer voor haar iPad, en moest ze ons via haar telefoon op de hoogte houden. Zit je denk ik ook niet echt op te wachten tussen de weeën door Ben heel benieuwd!
Nou hoi dames!!! Hier een berichtje van mij!!!! Ik kan niet meer slapen door de hechtingen pfff Komt tie dan ... Na :drie volle dagen kunnen wij vertellen dat onze zoon Jayden Johannes Petrus Huitink is geboren! 20.30 2772 Gr. 50 cm Het heeft lang geduurd maar hij is heel lief en knappen rustig ligt nog lekker te slapen
Wow!! Gefeliciteerd met jullie zoon en nu heerlijk genieten!! Onwijs leuk dat je dit met ons hebt willen delen vond het geweldig om mee te lezen Hier ook weer in standje slapeloos maar dan door de hormonen hahaha Hoop dat alles snel heelt en heel veel geluk als gezin toegewenst! Liefs
Gefeliciteerd wat fijn dat hij er nu eindelijk id. Een hele fijne kraamtijd toegewenst ( en natuurlijk ook daarna )