Temp was wel gestegen,maar heb hoofdpijn,ik wacht gewoon een aantal dagen op de ,als die dan toch uitblijven kan ik altijd nog een testje wagen
ik had ook zo vaag lijntje een aantal maanden terug en was ook niet zwanger. volgens mij heeft ie dan teveel urine opgenomen ofzo. nu had ik (nu ik zwanger ben) ook een clear bleu gedaan met zo´n kruis en dat was echt een vette streep. als ie zo vaag is staat ie ook altijd wat naar links. kijk maar bij topic vage en duidelijke zwangerschaps testen . die heb ik geopend en de eerste heb ik me eigen vage foto die uiteindelijk nega was erop gezet. voor jou hoop ik gewoon dat ie lekker positief is natuurlijk xxx
ik vin het altijd rot om te zeggen maar ja ik dacht ook er hoort dan toch geen streepje te komen. maar nu ik echt een positive heb gehad en dat vergelijk...tja dan was die andere echt heeeel vaag. maar ik blijf voor je duimen meid
hoop dat je hem heel snel mag hebben en strooi ook daarom als gebaar voor jou heel veel hcgtjes. en met zo´n test heb ik nog steeds zoiets van het zal toch wel. morgen komt moeders voor moeders om 10 uur bij me langs en dan doen ze nog een keer een hcg testje met urine. ik heb zoiets van stel je voor dat ie negatief is of zo. dat komt omdat het nog steeds zo onwerkelijk is.
Het enige wat ik niet snap is dat mijn temp stijgt. Mischien daalt ie straks ineens even afwachten nog...... 21 april temp 36.7 22 april temp 36.7 23 april temp 36.8 24 april temp 36.9 25 april temp 37.0
He nathalie, Wij zitten hetzelfde in de banner. Morgen is ook mijn NOD. Had 3 dagen geleden ook even een testje gewaagd, maar helemaal niks te zien. Dus ik wacht morgen ook mijn af en dan test ik denk ik vrijdag. Maar goed heb zelf zo'n idee dat het niks word. Jij in ieder geval heel veel succes! p.s. welke test heb jij gebruikt? Liefs Annika
gefeliciteerd! Volgens mij heb jij echt een te gekke verassing voor je verjaardag veel succes meid \/