@nathalie: ik hoop voor je dat het toch raak is meis. heb je nog geen gezien? ik hoop het niet voor je. je temp gaat in ieder geval wel omhoog. waneer ga je weer een test doen? liefs san.
He Berna, Bedoel je de streep dat de test goed uitgevoerd was? Want die zag ik meteen. Maar die andere streep kwam helemaal niet. Had hem vandaag nog even uit de prullenbak gevist om te kijken of er misschien toch een streepje op stond Maar nee... Ben nog niet ongi geworden maar wacht nog een paar dagen met testen... Liefs Annika
Nog geen Maar temp gezakt 21 april temp 36.7 22 april temp 36.7 23 april temp 36.8 24 april Temp 36.9 25 april temp 37.0 26 april temp 36.8 Dus nog even niet testen maar. Even afwachten
Hallo meiden, ik vanochtend getest maar helaas negatief. Snap mn lichaam niet helemaal, ben nog nooit overtijd geweest. Ik heb wel het gevoel dat ik ongi moet worden en heb af en toe ook een heel klein beetje rozig slijm maar verder geen ongi. Hopen dat ik snel ongi word of een positieve test in handen heb. Zijn er meer meiden die dat hadden en wel zwanger waren? Groetjes
Vandaag getest met een kruidvat test............Niets Nada Snap er nix van. Dan zullen het wel indrooglijntjes zijn geweest op de testen die een licht streepje gaven