Ik word zo ingeleid en ben op van de zenuwen. Eerste bevalling!!!!! Maar eindelijk mama straks! Zijn er nog meer die vandaag of een dezer dagen worden ingeleid?
Pff, zeker spannend!! Maar ook een heeeel mooi vooruitzicht om straks je kindje lekker vast te houden! Succes!
Wat spannend succes! Ik word morgenavond ingeleid dus ben ook ontzettend zenuwachtig! Zo gek te bedenken dat de laatste dagen samen met je partner zijn ingegaan en met een nog een baby in je buik. Maar we kunnen niet wachten om eindelijk ons wonder in onze armen te houden. Veel succes met de bevalling en hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt, nog even dan ben je mama!
Ohhh wat leuk en spannend!!!!!! Heel veel succes en geniet van het prachtige eindresultaat. Hopelijk gaat alles voorspoedig!
Heel veel succes lieve meid! Hoop dat de inleiding spoedig verloopt en dat jullie snel jullie zoontje in jullie armen kunnen sluiten! Daenerys, jij morgen veel succes! Ik word volgende wk ingeleid. Nog ff n weekje wachten.
Wat spannend! En wat bijzonder, nog even en dan ben je mama! Succes en geniet van je kleine mannetje straks!
Even een snel berichtje. Voor iedereen die is bevallen, gefeliciteerd!!!!! Ik ben donderdag ingeleid. Eerst vliezen gebroken om 09.00, toen weeenopwekkers, weeen storm, epiduraal, koorts hiervan en om 22.30 6 cm, om 03.30 nog maar 6 en toen spoed sectio om 04.30 op ok en 04.49 is onze prins GEZOND en wel geboren. Joas!! Heel heftig, nu 6 weken herstel maar genieten meiden, echt genieten!!! Zijn we nog in ziekenhuis tot morgen. Baby had ook koorts, maar gelukkig geen infectie kregen we vandaag te horen. Dus mag van monitor en geen infuus en antibiotica meer. Och erg, due heeft al wat moeten doorstaan de eerste uren van zijn leven.. Infuus 4 x misgeprikt. Ik kom hier wel niet tot mijn rust, alleen maar meldingen op monitor, hele nacht door gepiep, het gaat ook op onze kamer af van andere kinderen. 3 nachten, 4 uur slaap. Onze baby meld zich netjes om de 2/3 uur. Dikke kus !
Oh ja, de gezondheid was erg spannend, hij kon een slokdarmafwijking hebben. Dus echt over de top blij!