hallo, afgelopen maandag hebben wij bij de gyn een echo gehad. ik zou rond de zes weken zwanger zijn volgens de berekeningen. helaas was er op de echo alleen een zw schaps ring en verdikt slijmvlies te zien... misch een vruchtje maar dat was niet duidelijk te onderscheiden. over vier weken nog een keer dus.. en afwachten zei de gyn... het kan een late innesteling zijn, maar ook niet goed zijjn. ik heb geen kwaaltjes alleen die steeds ergere misselijkheid die ik erg herken van mijn eerste zwangerschap. maar als het vruchtje niet meer leeft... maak je dan nog steeds hcg aan.en loopt dat dan op totdat het vruchtje uit de baarmoeder is. ik wordt namelijk steeds misselijker. alvast bedankt marije
Wat een onzekerheid.... vind het erg rot voor je, dat is niet waar je op hoopt als je voor een echo gaat. Het vervelende is echter, dat het wel of niet erger worden van zwangerschapskwalen (zoals misselijkheid) niets zegt over hoe het met je zwangerschap gaat, of over de hoeveelheid hcg. Ik kan me voorstellen dat je ook misselijk van de zenuwen bent... Ik hoop voor je dat het 'gewoon' een late innesteling is en alles goed gaat. Héél veel sterkte in elk geval!!!
ja je hcg stijgt door omdat de placenta gewoon doorgroeit, ook als het vruchtje is overleden. Dus ook je buik zal groeien. Ik heb hetzelfde ervaren met mijn missed abortion. Hoop dat er toch nog een gezond vruchtje zichtbaar gaat zijn!
Ik heb precies hetzelfde als jij....vorige week een echo gehad en zou 6 weken zijn en was alleen een vruchtzakje te zien. Ik mag nu as maandag terug voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Ik hoop voor ons allebei dat het inderdaad een late innesteling is.
Ik had ook een echo met 6 weken en daar was ook alleen een vruchtzakje te zien, ik was toen ook 6 weken. Volgens mijn verloskundige kwam dit vaker voor bij haar. Het wil dus niet altijd wat zeggen. en zie mijn banner, beebje groeit goed! suc6 allemaal
Toen ik ruim 6 weken was was er bij de echo alleen een vruchtzakje te zien van net geen 5 weken. Dus hier ook spannende tijden. Na 2 weken mocht ik terug komen en kon ze met een uitwendige echo zien dat het hartje klopte en ik toen 8 weken en 3 dagen was. Dus ik heb weer tijd ingehaald. Dat is een positief verhaal. Er valt niks te zeggen over of het bij jou goed zal gaan. Je zult de tijd uit moeten zitten. Al zou ik wel vragen of je eerder mag komen voor een echo. 4 weken is echt lang hoor om zo in spanning te zitten.
hallo dames, dank voor al jullie lieve reacties... heb me voorgenomen om maar positief te blijven. alles aan mijn lichaam zegt.. nog steeds zwanger en ik voel me ook nog positief. dus ga van het goede uit... en als ik jullie verhalen lees moet ik dat ook doen. de gyn was ook positief... zei dat het ws een late innesteling was en dat ik op mijn lichaam moet vertrouwen. dat de echo pas over 4 weken is heeft te maken met het feit dat ik onder behandeling ben bij een perinatoloog vanwege een gecompliceerde zwangerschap. ze maken nu een behandelplan voor mij en dat is dan klaar... ja is lang wachten maar ik trek dat nog wel.. als ik buikpijn of zoiets krijg dan mag ik tussendoor komen... dus wacht rustig even af....... fijne avond groetjes marij