spannend zo terug naar de kno!

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou vandaag is het zover moet zo terug naar de kno, ben heel benieuwd vindt het eigenlijk gewoon eng.

Ik ben op 11 juli geopereerd aan mijn holtes hier was ik op 7 jarige leeftijd ook al een keer aan geopereerd nu 25 dus.
    Het ging eerst alleen om de kaakholtes maar tijdens operatie bleek bij holte ook helemaal dicht te zitten recht was gewoon echt geen doorgang meer. links bijna niet meer.
    Uiteindelijk operatie goed gegaan en veel last erna gehad. veel medicijnen en spoelen. na 1 week terug verband eruit en alles weer medicijnen en na 6 weken weer terug zat rechts weer bijna dicht. weefsel was erg rood en geirriteerd en zag er niet goed uit. toen weer medicijnen gekeregen waaronder prednison en antibiotica plus weer een nieuwe neusspray en nu zijn er weer 6 weken om, nu ben ik heel benieuwd eigenlijk gewoon zenuwachtig is het nu wel goed hij heeft al gezegd dat ik anders opnieuw geopereerd moet worden en of een biopt om te kijken waarom het zo snel weer "aangroeid" .

Voor mezelf heb ik het gevoel dat het nu beter is heb meer lucht en er komt nu ook regelmatig "viezigheid" uit. verder heb ik eigenlijk ook geen last meer van hoofdpijn dus wil eigenlijk niet gelijk opnieuw geopereerd worden.

is even spannend nu.

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Heel veel succes. Ik hoop op goed bericht voor je en dat het verder allemaal mee valt.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Succes, ik hoop voor jou dat je niet nog een keer geopereerd hoeft te worden.

4. Succes! En hopelijk hoef je niet opnieuw geopereerd te worden.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Succes!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Succes, ik hoop dat het idd beter is geworden zoals je zelf voelt.

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou ben weer terug en heb goed bericht.

Het is niet meer ontstoken, wel nog geirriteerd maar het belangrijkste het is aan beiden kanten helemaal open. Hij zegt wel dat het erop lijkt dat ik snel vatbaar ben voor kou/verkoudheid ofwel snel snotverkouden, ik vond het nog wel meevallen maar hij zei dat het in mijn neus te zien is dus dan zal het wel.

moet wel nog mijn medicijnen blijven gebruiken om de slijmvliezen rustig te houden. Maar hoef voorlopig niet meer terug.

jehoe !!!

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Joepie!
    Fijn voor je!

Deel Deze Pagina