MOet het effe kwijt hier.. Want zit op me werk en kan het hier nog niet zeggen natuurlijk.. 8) Ben nu 2 dagen over tijd : en ik ga als ik thuis ben een test doen! Hoop dat het raak is het is al de 8 ste ronde.. Heb nog even gewacht omdat ik het geval had dat ik toch nog ongesteld zou worden.. Maar Heb alleen maar lage rugpijn? en verder alleen wit slijm..(sorry).. En als ik ongsteld moet worden heb ik ook altijd heel erg pijn in me borsten en nu niet.. Ga om 5 uur naar huis even langs het kruidvat.. en dan testen maar !
potverdrie, dus we moeten nog wachten tot ná 17.00 uur? leuk hoor, kan ik de hele dag in de zenuwen zitten voor je! Alvast succes gewenst!
Thanx ladies! Ja ik wilde vanochtend ook wel maar de apotheek was ineens verhuisd..? en de andere winkels waren nog niet open.. dus ja we moeten IDD wachten tot na vijven.. Misschien ga ik in de pauze wel even heen en weer
jaaaaaaa, in de pauze! Wanneer heb je pauze? nou? nou? maar ga je dan ook testen in je pauze? Op je werk? Dan zit je de rest van de dag op een roze wolk! Komt er niks meer uit je handen hoor! In pauze test halen, om 17.00 uur meteeeeeeeen naar huis en testen! ben nou al zenuwachtig
haha om half zes meld ik me weer hier! Hopelijk met goed nieuws! ga idd maar niet hier testen want wil het eigenlijk ook samen thuis doen.. dalijk is het weer niks en dan ben ik gelijk chago.. of idd kan je de hele dag aan niks anders denken.. heb ik nu ook haha
Ooooooooowh spannend! Nog tot 17.00 wachten pfffff.... hihihihi Ik ga ook heeeeeeeeeeel h ard voor je duimen!