helaas..........ik moet mijn banner verzetten naar een nw cyclus.... die verdomde zijn er.... nieuwe ronde nieuwe kansen ! gaan maar eens flink aan de smep deze ronde! fijne avond nog! dag
hi dag, ongi geworden mopper ... succes volgende maand! en ben jij nou belly of selina? heb je een andere naam aangenomen in de soap ? nogmaals veel succes in de volgende ronde...
ben al vanaf dag nummer 1 in de soap dag... de andere 2 moeten zich nog melden die zijn spoorlooosssssssss........ ik kwam alleen om het hoekje kijken met mijn NOD... groetjes!
oh aha ik dacht al! nou dan hebben we nog steeds twee verdwenen/ontvoerde/verdwaalde soapies! leuk dat je om het hoekje kwam kijken, misschien kan je wel een rolletje meespelen volgende maand!
ik denk dat we inderdaad even VERMIST moeten bellen en ook het hoofdkantoor van de etos. ik ga eens snuffelen of ze op andere topics nog wel zijn opgedoken, onze vermiste soapies!
ben benieuwd of daar wel goed nieuws is! ik ga internet even afspeuren voor de pillen van etos zwanger worden of je die ook online kunt bestellen...... ze zijn nl. op.....
Ben ik dan eindelijk weer... Was een weekendje weg met de pasen,maar ben nog steeds niet ongie.. Wilde net die 2e test gaan doen... durfde vrijdagochtend niet.. maar in dat kruidatvat 2 duopack.. zat er maar 1! Ik dacht misschien nog een dubbele bodem ofzo... maar neej,.. heb ik weer.. zat er maar 1 in... Nu dus morgenochtend naar de Etos.. Want volgens mij is hij nu dicht op Utrecht CS... ?
Goede tip.. Ga zo maar even de snelweg op dan.. een rondje rijden Heb net effe terug gelezen hihihi.. ben ik eindelijk een Bekende 'nederlander' Soappie
hi belly onze long lost soapie! rondje over de snelweg hahahah hebben ze écht ZStesten bij benzinepomp? wat stom zeg maar 1 test in kruitvat duoverpakking! klagen! voor straf een positieve test gratis krijgen ! viool, hoe zit dat nou met jou? al zo lang overtijd? wens je snel zekerheid hoe dan ook! liefs klingel
Ja dank je, Lang verhaal, ik heb vorige week mijn bloed laten prikken en mijn Hcg waarde was 10, te weinig voor een zwangerschap die doorzet, maar aangezien je lichaam niet zelf 10 Hcg bezit komt dat toch vanuit een "kindje"! Echter met zulke waardes kan dat niet stand houden en is het voor mij nu wachten op mijn MK eigenlijk!?!?!? Nog steeds is er wel hoop dat dit allemaal niet klopt, maar die kans is zooooo klein! In ieder geval bedankt voor je intresse
ik sluit me aan word ongeduldig en denk morgenavond de test te gaan doen, jeetje wat spannend zeggggg
hi viool, wat een triest verhaal zeg; teveel hcg voor 'jou alleen' maar te weinig voor een gezonde baby... wachten op miskraam...... stemt mij verdrietig. moet je niet weer naar de dokter voor meer info/onderzoek? wens je heel veel sterkte . liefs! klingel.
Morgen even de huisarts weer bellen, zij had gezegd dat "het" wel zou komen, dat ik een week nog moest wachten, maar ondetussen nog geen bloeding of zo?! Ik vraag haar wel hoe nu verder, ik word langzaam aan gek zo!
Heb 2 benzinepompen op de a2 gehad.. heen en terug maar geen test hoor Nou snel slapen en dan morgenochtend snel een test halen.. Heb wel pijn in me onderug en benen verder helemaal geen symptomen alleen beetje moe/lui.. maar dat was ik altijd al
Wat raar normaal hebben ze het wel, bij de Shell weet ik. Misschien niet overal?! Welterusten meis, ik duim voor posi test morgen voor jou!