Druk om de haverklap op F5 maar ze blijft nu wel heel lang weg......... Zou het niet goed zijn? Ik hoop zo dat ze gewoon blij een heleboel mensen aan het bellen is of zo.
ik mag dan wel nieuwsgierig zijn, maar zit nou al sinds vanmorgen te wachten! @belly: ik hoop dat je nieuws goed is! Als het raak is: alvast gefeliciteerd! En als het niet raak is: flink baluh! In elk geval hoop ik morgen het 'resultaat' te lezen. Ik moet nu helaas gaan! Liefs Tezzz
Ook ik hoop morgen de uitslag te kunnen lezen. Ik ga nu echt afsluiten voor de rest van de avond. Fijne avond nog iedereen!
Ben er eindelijk! Sorry Sorry Sorry Dames, maar het was idd Koopavond hier! Heb gelijkt maar effe geshopt en heb de test bij een vriendin gedaan.. dat halve streepje was met een kruidvat test, nu een clear blue gehaald maar daar was niks te zien Wil wel effe zeggen dat ik het echt super super vind dat jullie zo meeleven! Slaap lekker en morgenochtend ga ik nog een test doen...Ben namelijk ook nog niet ongesteld geworden.. Vanaf negen uur morgenochtend ben ik weer.. Thanx Dames!
Voel me trouwens echt schuldig dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten.... Las over een hondje dat door mij binnen heeft gezeten... Sorry Sorry Sorry!