Mijn vlagen van misselijkheid die zeggen me dat het raak is... Ik weet het niet... Durf er niet op te hopen, maar denk het stiekem toch wel...
OOk Spannend! Ik heb alleen maar hele lage rugpijn.. dat door trekt naar mn benen.. ? en hele wittige afscheiding.. Ik ga maar snel slapen dan is het eerder morgen Waneer ga jij testen? zaterdagochtend
Ik hoop voor jullie allemaal dat het raak is. Ik moet nog een aantal daagjes wachten voordat ik kan testen.
zo dat was spannend zeg.. dacht laat ik vanmorgen meteen maar even kijken.. Balen dat de test negatief was.. maar hoop dat je vanmorgen gewoon alsnog een positieve test hebt! We blijven je volgen..
Hier ook weer van de partij. Jammer Belly dat ie negatief was. Nu maar hopen op de test van vanochtend! Enne.....van het hondje....dat was die van mij maar baasje vondt het niet erg...het regende nogal dus wilde snel weer naar binnen (en de hond ook)
Ow het blijft dus nog even spannend, nog een half uurtje, dan begint het weer opnieuw! Hopelijk deze keer met een positieve test!
@ Belly....ik dacht rond 9 uur? Tis al bijna half 11. Ik hoop zo dat die test van gisteren het fout had!
aaah wat jammer nou misschien dat morgen nog een kans geeft...en anders gaan we vrolijk door naar de volgende ronde.... Het was in ieder geval wel suppppppppppppper spannend....Hihihi
Hele avond gewacht...........op jammer genoeg het nieuws dat we niet wilde horen.... Laat het even weten he? Liefsss Sabrine
Nou nou nou... Ik zit dit eens allemaal te lezen haha. Maar uh Belly....... Is er al meer duidelijkheid? Van dit topic en al de berichten ben ik ook nieuwsgierig geworden!
joehoe belly! MELDEN! met posi test! en salina, spannend voor jou over 2 daagjes! gaan we ook zo zitten duimen en meestressen leuk topic, online testen! hihhihihih