ooooooo selina nog maar EEEEEN dagje spannend spannend spannend spannend! duim duim duim duim duim liefs!
Het wordt spannender met het uur... Ben blij dat ik vanavond naar de bios ga dan hoef ik er niet aan te denken haaha!
ja inderdaad afleiding zoeken en geduld bewaren he! goed dat je dat kan, nog niet testen! er zijn er veel die het zichzelf aan doen om eerder dan NOD te testen (heb ik ook gedaan in 1e ronde, werd er sjaggie van doe ik nooit meer) sterk van je! [-o<
...honden zijn niet uitgelaten gister... ...avondeten werd overgeslagen... ...hoofdkantoor etos is gebeld of ze nog ergens een meisje tussen de zwangerschapsprodukten hadden gevonden na sluitingstijd... maar belly is verschwunden! met of zonder zwangerschap is de vraag!
ja, salina is de nieuwe test-soap-ster! en hopelijk met succes! dat je je geduld kan bewaren, respect hoor! liefs
durf je niet? boeh.. ... ik snap het wel, maarrrrrrr............. waar wacht je op? gewoon wat meer tijd zodat je, als je zwanger zou zijn, meer kans hebt op een posi test? hoop echt dat je geduld beloond wordt! 2e paasdag gaat het gebeuren? [-o<