Ik zie hem ook! En inderdaad, neem nu eens een foto? Ik wil wedden dat ie nu duidelijker is! Ik had laatst een paar keer een indroger bij KV, maar die verscheen pas na een tijdje. Deze lijkt heel vers en dus wel positief!
He lieve meiden! Hij is na een tijdje Indd donkerder geworden, hopelijk voor jullie op de foto ook duidelijker te zien. Ik heb hem in mij zak gestopt omdat manlief ziek thuis is, nu lijkt er wel wat urine na toe te zijn gelopen. Het is zo spannend, ik ben al blij een streepje te zien maar weet niet of ik echt blij mag zijn??? Heb mijn man ook nog niks verteld ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden. Vriendin was hier ook net, en ik wilde eigenlijk die test onder haar ogen duwen. Hebben jullie een leuk idee om het manlief te vertellen? Wat hebben jullie gedaan?
Voorzichtig gefeliciteerd! Qua vertellen.. ik heb voor vriendlief een rompertje gekocht met de tekst 'I *hartje* papa'. Leek mij heel leuk. Ik heb al een kindje, maar voor hem zal het zijn eerste worden. Ligt alleen lekker te verstoffen in de kast, wacht ondertussen bijna al 2 jaar op een wonder helaas.
Mannetje was ziek, heb ik net een tasje vol gezonde producten gekocht incl paracetamol enz. Onderin het tasje heb ik de test gelegd. Bij binnenkomst zei ik: hier heb ik een tasje daar ga je je vast en zeker beter van voelen Hij zag het streepje in eerste in stantie niet, ga je toch geen witte test geven zei ik nog. Manlief is blij, ziet er weer een stuk beter uit