Spannend, zou het?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 1986cindy, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook! En inderdaad, neem nu eens een foto? Ik wil wedden dat ie nu duidelijker is!

Ik had laatst een paar keer een indroger bij KV, maar die verscheen pas na een tijdje. Deze lijkt heel vers en dus wel positief!

2. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He lieve meiden!
    Hij is na een tijdje Indd donkerder geworden, hopelijk voor jullie op de foto ook duidelijker te zien.
    Ik heb hem in mij zak gestopt omdat manlief ziek thuis is, nu lijkt er wel wat urine na toe te zijn gelopen.

Het is zo spannend, ik ben al blij een streepje te zien maar weet niet of ik echt blij mag zijn???
    Heb mijn man ook nog niks verteld :| ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden. Vriendin was hier ook net, en ik wilde eigenlijk die test onder haar ogen duwen.

Hebben jullie een leuk idee om het manlief te vertellen? Wat hebben jullie gedaan? :D

Bijgevoegde bestanden:

3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Voorzichtig gefeliciteerd! Qua vertellen.. ik heb voor vriendlief een rompertje gekocht met de tekst 'I *hartje* papa'. Leek mij heel leuk. Ik heb al een kindje, maar voor hem zal het zijn eerste worden. Ligt alleen lekker te verstoffen in de kast, wacht ondertussen bijna al 2 jaar op een wonder helaas.

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Test met middag urine :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      87
    Sweety30 vindt dit leuk.
  5. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Mooie streep!!

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Gefeliciteerd :D

Veel plezier met vertellen, geen tips helaas., wij deden het samen toen :roflmao:

7. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Mannetje was ziek, heb ik net een tasje vol gezonde producten gekocht incl paracetamol enz. Onderin het tasje heb ik de test gelegd. Bij binnenkomst zei ik: hier heb ik een tasje daar ga je je vast en zeker beter van voelen :p

Hij zag het streepje in eerste in stantie niet, ga je toch geen witte test geven zei ik nog.:roflmao:

Manlief is blij, ziet er weer een stuk beter uit :thumup:

louan en Muisjemeisje vinden dit leuk.
  8. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Leuk ! Voorzichtig gefeliciteerd hopelijk lopen ze mooi op je testen ! :thumup:

Deel Deze Pagina