Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn duimen duimen voor jou Kwebbelsnoes!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    En de mijne ook!!

Ik ben behoorlijk misselijk, dus daarom niet zoveel online. M'n werk en studie gaat wel gewoon door, dus de tijd erna heb ik hard nodig om bij te komen.... Dus vandaar....

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Er groeit een beebje bij jou Chikai.. vet gaaf! Dat soort dingen schijnen energie te kosten ;) Neem je tijd die je nodig hebt!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gelukkig was de spoedecho oke, Kwebbelsnoes, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!

@All, hier ook nog steeds spannend. Ik ga zometeen bij het NOD topic eens vragen of er mensen zijn met ei-bloedingen (vermoed ik namelijk te hebben, vorige cyclus ruim 2 weken voor uiteindelijk ongi, een dag met flink veel rozige afscheiding, deze cyclus dat ook weer gehad) en of dat dan samenvalt met de eisprong, of juist eerder of later.. ik heb namelijk wel gevoelige borsten (heb de hele tijd het gevoel dat ik mijn bh voel zitten terwijl ik volgens mij toch niet heel veel ben aangekomen), rare smaak in mijn mond enzo, maar als die rozige afscheiding mijn ei zou zijn geweest, is het zaad sterk geweest want we hebben dinsdags voor het laatst geklust terwijl donderdags die bloeding was.. :( ..

@Juju en Miekje28, ik hoop voor jullie dat je cyclus snel normaler wordt en anders inderdaad gewoon even naar de huisarts, wellicht is iets "simpels" en redelijk goed op te lossen met hormonen?

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Goed om te horen dat je spoedecho er goed uit zag.
    Hopelijk over weekje weer toch!!!
    Moet haast wel!!

Chikai, lekker uitrusten. Over enkele weken word het allemaal wat minder. Althans, bij de meeste :)! Dus ff doorbijten.

@Miekje & Juju.
    Komt allemaal goed, weet ik zeker :D! Positief blijven hea!!

@all:
    hier een doodvermoeide ik. Gosteravond Njib, geweldige show. Alleen 2u pas thuis. Nja, gelukkig vrij vandaag. Maar hard aan de opruim gegaan. Nu we echt voor kindje gaan willen we t huis op orde hebben voordat er ook 1 is. Dus zijn we nu alvast bezig (goede motivatie, een beebje) en dus vandaag opgeruimd, opgeruimd, behangen en opgeruimd. Nu ff eten en dan weer verder... met behangen en opruimen. Nu alleen hierhet vooruitzicht dat vriendlief de komende 8 weken door de week niet thuis is :S! Balen... :(

6. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    spannend hoop dat t goed blijft gaan
    hier nog geen posie ovu test helaas word weer lange cyclus ben ik bang :(

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @kwebbel, gelukkig was je echo goed, m'n duimen draaien voor een plakbeeb voor jou!!!

@meisjev,hier is manlief tm mei wekelijks tm donderdag weg :( Maar ja is er ook niemand die zeurt dat ik zo veel op laptop zit;)

@all ik heb nu de een cyclus!!!!Jippie ben best blij dat ik vaochtend vroeg wakker werd met flinke krampen en dus echt ongi geworden,wel minder dat het net bij carnaval is,
    maar neem toch altijd tas mee....
    Dus nu kon ik eindelijk banner aanmaken!
    Slik nog steeds braaf etos zwanger worden, en ga na de carnaval ovu testen bestellen,dat tempen zie k niet zo zitten,ben niet zo'n ochtend mens;)

@juju hoop dat je lf nu wel redelijk is, heb je t ook al eens hier op t forum aan de verloskundige gevraagd?

@jessie en lailabasko toch wel spannend voor jullie! en jessie zaad kan ip 3 dagen 'leven' dus je maakt gewoon kans!

Tot morgen!

Liefs miek

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @flappie balen dat je cyclussen zo ongelijk zijn!!!gebruik je etos zwanger worden al?
    Je hoort er best veel positieve verhalen over,of het bij mij geholpen heeft is lastig te zeggen,maar denk toch wel wat,en zo heb ik gelijk m'n vitamines binnen,is wel fijn in deze winter ;)

Misschien heb je er wat aan?

liefs miek

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    NOD februari
    06: Mum2be (ronde 2)
    08: Laikabasko (ronde 5)
    12: Jessie80 (ronde 2)
    13: Rammel (ronde 2)
    16: Doglover76 (ronde 3)
    27: Flappie00 (ronde6)

NOD maart
    01: Girllie23 (ronde 5)
    04: JuJu (ronde 6)
    22: Miekje28 (ronde 3)

NOD onbekend
    MeisjeV
    Jenny82
    Kirin
    Priscil1986
    Michelle77
    Happygirl86

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

Zo ff nieuwe NID erin gezet ;)
    Hoop dat er binnenkort weer zwangeren bijkomen,hoeven ze niet zover terug te zoeken:D

10. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    voor mijn gevoel komen de duivels ook een dezer dagen :(
    gisteren behoorlijke steken gehad. Heb ik meestal als ze er aan komen. Ik hoop van niet maar we wachten nog even af.

11. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi Allemaal,

Ik kan geen hoogte krijgen van mijn lijf..... Waar ik vorige maand helemaal ervan overtuigd was dat ik zwangerschapskwaaltjes had.. (misselijk, chocoladedrang, moe) weet ik het nu echt niet meer. Deze keer heb ik als ik 's ochtends opsta de laatste 2 dagen wat rare steekjes in mijn buik en rommelt het wat, zeg maar bubbels, de hele dag. Ik loop wel te boeren, maar misselijk ben ik niet.... Rondom mijn tepels krijg ik wat bultjes :(, die had ik vorige maand ook. Verder heb ik (sorry voor de details) wel enorme last van dik wit slijm......
    Nu begin ik te twijfelen of ik vorige maand misschien toch een vmk gehad heb. Dinsdag is mijn NOD, ik wacht het nog ff af, maar ik ben wel heel erg onzeker aan het worden nu....
    Komend weekend carnaval, maar ik heb er niets mee. Met een kind van 5 in huis moet je natuurlijk naar de optocht gaan kijken, maar heb helemaal geen zin om te gaan staan blauwbekken.
    Vanmiddag is mijn vriend lekker thuis, dan kan hij zich met zijn zoontje bemoeien, heb ik een vrije middag ;)
    Prettig weekend allemaal,

Groetjes,
    Elleke

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee Elleke volgens mij is het normaal dat je je iedere maand (hoe handig) anders voelt.. Mijn NODs zijn in ieder geval iedere keer anders geweest en met andere klachten. Dat maakt het ook zo lastig..
    Ik weet niet wie het vroeg maar denk niet dat de verloskundige iets kan betekenen voor me. Na deze ronde ga ik naar de huisarts. Die afspraak ga ik ook voor mijn NOD maken (voor na mij NOD) zodat ik niet wéér denk van laat maar. Ik ben dan 6 maanden van de pil en heb 3 maanden tempgrafieken.
    Oh enne ik hoop natuurlijk dat ik dan om een bloedtest kan vragen ;)

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @doglover... vervelend joh...
    Ik duim voor je.

Lieve juju,
    het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Je zegt dat je net 6 maanden er vanaf bent. Ik weet niet hoelang je de pil geslikt hebt, maar het ontpillen kan nog een tijdje in beslag nemen.

Hoop natuurlijk niet voor je, maar zou er ook mee te maken kunnen hebben. Hou me op de hoogte hè :)!

@all; nog geen ongi, alleen btje gerommel laag in mn buik.
    Voor de zekerheid nog maar testje gedaan, negatief :)! Dus gewoon verder hiero. Dinsdag naar de gyn voor nacontrole.

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hoi Dames!
    Dank je wel voor jullie lieve berichtjes; ik rust maar veel uit en doe erg rustig aan (normaal heb ik energie voor 10), dus is wel even wennen!!

Ontpillen kan lang duren inderdaad, maar bij sommigen ook weer helemaal niet. Raar is een vrouwenlijf eigenlijk he?

Wat een spannende tijden voor jullie allemaal, ik duim hard voor jullie mee!

En wat een kou zo met carnaval. Vanochtend op m'n werk (basisschool juf) carnaval gevierd, maar echt met dubbele laag kleding naar de jeugddisco gelopen!! Brrrr... laat het maar snel weer lekker zomer worden! De bloembollen komen bij mij al omhoog, raar!! :):) Zo warm is het toch niet!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jippie, Miekje heeft een banner! En nu maar hopen dat je cyclus wat normaler gaat doen.. of dat je over een maand een hele andere banner nodig hebt, natuurlijk :)

Hier nog steeds niks geen ongi te bekennen.. morgen dus een testje als ik dan niet ongi ben geworden..

16. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @ Miekje (en de rest ;))
    Nou, het zijn er nu geen 8 weken, maar 5. Vanaf 22 feb en dan de 4 weken erna ook nog. Zo lang alleen zitten niks voor mij. Slaap al minder goed als vriendlief stappen is :)! Slapen op zolder, maar hoor hem thuis komen. Zo licht slaap ik dan. Best vervelend, dus wat dat betreft heb ik liever dat hij naast me ligt.

Ben trouwens benieuwd naar Laikabasko. Die zou vandaag toch testen???

Nou jessie!! Laat ons niet te lang in spanning hoor morgen ;)!
    Duim voor je hoor!!

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @meisjeV Dat scheelt alweer een aantal nachten!!Ik slaap ook niet super,maar omdat hij donderdag's al weer thuis komt zijn het 3 slechte en 4 goede nachten;)
    Heb ook dagen dat ik ieder kraakje in huis hoor en dan recht op in bed zit,heb wel labrador in huis,maar da's niet echt waakhond(en da's nog zacht uitgedrukt ;) )

Vanavond ga ik lekker carnavallen,wel koud ja,maar hier in zeeland vieren ze het gewoon ín de cafe's, en daar is t dan zo druk dat t echt niet koud is, en ik ben in 20 stappen thuis gelukkig ;)

@lailabasko (en rest) balen hè zo'n vrouwenlijf,al die gekker symptomen die je soms wel, en soms niet hebt.... Succes en duim voor je dat ongi weg blijft!

@jessie spannend!duim voor je!

@chikai volgende week ook vakantie?dan kan je lekker ff bijkomen, lijkt me ook wel gek om ineens zo moe te zijn, dan is zwanger zijn toch echt topsport!

Succes en ik kom morgen ff snel buurten ;)

x miek

18. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    @ miekje ik heb ze gebruikt en zie mijn 2e cyclus 72 dagen

kan iemand mij op datum loos zetten want denk dat dit een langes cyclus weer word :(

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas helaas.. negatieve test vanochtend :(
    Dan maar hopen dat mijn ongi snel door komt, kunnen we door naar de volgende ronde!

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    balen zeg jessie.......en weer een lange cyclus :(

@ chikai: ik ben ook zo verschrikkelijk moe, heb gistermiddag zelfs even liggen slapen en lag gisteravond om 9 uur alweer plat.
    ben wel vroeg wakker steeds vanwege mn maag, die steeds van slag is, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben dat ik 's middags zo moe ben.

Deel Deze Pagina