Hier een gezellige eerste carnavalsavond gehad.. ik ben nog niet zo heel lang wakker Vandaag een "rustdagje", morgenochtend werken en dan morgenavond voor ons de tweede en laatste carnavalsavond van dit jaar. Nog steeds geen ongi te bekennen, zucht!
Pff... ik was zaterdag heel blij dat ik ongesteld was. Ik zeg het hierna ook nooit meer. Ik ben t nu al zat haha. Nja, hopelijk mogen we snel van start met onze eerste echte ronde 1 !!
Wat een leuke banner Jessie ! Haha.. iig ff wat anders dan het eeuwige aftellen tot t testen !! Variatie voor ons ook ! Nee, ben niet heftiger ongesteld. Wel meer kwaaltjes die het allemaal wat ongemakkelijker maken. Heb t gevoel dat mn lichaam weer moet wennen aan het ongesteld zijn. Hoofdpijn, misselijk, buikpijn, last van mn rug, rammelende darmen en moe, heel moe. Oh ja, ook wat gevoeligere borsten. Dus mag wat mij betreft over zijn.
hier nog steeds niets gebeurt. donderdag ga ik naar de ha om daar eventueel te testen. We houden het spannend...
Nog een thuis-testje proberen, Laikabasko? Hier ook nog steeds niets... heb het idee ongi te zijn geweest zonder bloed.. gisteravond ook weer giga krampen maar nog geen druppeltje ! Maar de meeste spullen zijn ingepakt.. pff wat een hoop zooi kwam er uit de werkkamer
Succes met verhuizen Jessie! Hopelijk ben je snel over en weer gesetteld! Laikabasko, raar... 9 dagen overtijd en dan nog niets gemerkt?? Ik ben erg misselijk en moe, heb dus weinig energie en fut momenteel... Ben blij dat ik een weekje vakantie heb, moet er niet aan denken nu te gaan werken! Vandaar dat ik ook wat minder op zp zit.... MvM is vandaag langs geweest, dus ik kan gaan verzamelen...
Goed van je Chikai! Dat je voor MvM gaat verzamelen bedoel ik.. Hopelijk worden de misselijkheid en moeheid snel weer minder, maar ja, je hebt natuurlijk wel kans dat het nog een maandje of wat aanhoudt.. superleuke banner heb je trouwens!
Nou, vandaag bij de gyn geweest. Uitslagen van de onderzoeken naar puk gekregen. Althans, te horen gekregen of de miskraam aan mij lag of niet. Nou, wat dat betreft goed nieuws, want het lag niet aan mij of iets dergelijks. We mogen er vanuit gaan dat er 'iets' niet goed was met puk, waardoor mijn lichaam het afstote. Nja, mag ook niet klagen wat betreft ognesteldheid. Die is nu alweer voorbij ! houd in dat de aantal dagen dat ik ongesteld ben net zo is als voorheen. 3 a 4 dagen !
He dames, @meisjeV ondanks je mk toch fijn om te horen dat echt aan moeder natuur lag, en niet aan je eigen lichaam! Fijn dat je ongi al over is! Komt vast snel goed met een mooie plakbeeb! @jessie balen dat je cyclus nog geen regelmaat heeft!Verhuizen is al wel heel snel!Dan pas zie je hoeveel spullen je hebt, en hoeveel je daarvan niet gebruikt Veel succes ermee!! @lailabasko hoop voor je dat je gewoon zo'n vrouw bent waar hcg nog niet zo snel zo hoog is, gelukkig al bijna donderdag! @chikai Balen van al je klachten!Is voor een goed doel,maar fijn is anders!Snap dat je dan minder hier te vinden bent,sterkte en succes! @kwebbel jij bent inmiddels al weer op 6 weken!!deze plakbeeb blijft vast nog 8 maanden zitten!!
@all Heb een top carnaval gehad,lekker wat kunnen drinken, géén kater en ongi stond 's avonds op 'uit'stand erg leuke foto's genomen en gezellig gedanst en gekletst met m'n vriendinnen! Vandaag halve huis schoon gemaakt en alles gewassen! Morgen met de meiden naar de huishoud en 9maanden beurs!!Lekker met de bus en onze sleurkoffer mee,kan lekker veel in Zo ff 'ego' berichtje,maar is ff verslag van m'n plannen! Tot morgen! liefs miek
@ kwebbelsnoes: Wat een super mooie ringen!!! @MeisjeV: Fijn te weten dat het niet aan jou ligt..! @Chikai: Ik herken het helemaal, gelukkig krijg ik nu al wat meer energie! lekker rusten in je vakantie! Goed dat je mee doet aan MvM!!! Ik zit ook minder op zp omdat ik ook errrg moe was en het druk heb met mijn nieuwe baan.. Maar dat gaat nu beter dus ik zal ook weer vaker komen!