Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Sorry dat ik een tijdje niet geweest ben.....:)
    De afgelopen dagen zijn een beetje vreemd geweest en ik was een aantal dagen overtijd. Mijn vriend is een ontzettende nuchtere en zei dat ik in plaats van te testen ook gewoon een paar weken kon wachten, dan weet je het ook zei ie....... :x
    Aangezien ik gisterochtend geen zin had in nuchtere opmerkingen heb ik getest nadat hij naar zijn werk was.... zie hier het resultaat.....:D

Groetjes,
    Elleke

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    NOD februari
    06: Mum2be (ronde 2)
    08: Laikabasko (ronde 5)
    12: Jessie80 (ronde 2)
    13: Rammel (ronde 2)

NOD maart
    01: Girllie23 (ronde 5)
    04: JuJu (ronde 6)
    22: Miekje28 (ronde 3)
    24: MeisjeV (ronde 1)

NOD onbekend
    Flappie00
    Jenny82
    Kirin
    Priscil1986
    Michelle77
    Happygirl86

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

3. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    gefeliciteerd doglover

4. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Jeeej!! Gefeliciteerd :D!!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Joepie, gefeliciteerd!! En een hele duidelijke test hoor voor nog geen 4 weken!

Hier verhuist de computer vanavond al dus ik denk dat dit mijn laatste berichtje is.. misschien zondag, kan ik jullie inlichten over mijn testje ;)

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Gefeliciteerd doglover!!!!

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    NOD februari
    06: Mum2be (ronde 2)
    12: Jessie80 (ronde 2)
    13: Rammel (ronde 2)

NOD maart
    01: Girllie23 (ronde 5)
    04: JuJu (ronde 6)
    17: Laikabasko (ronde 6)
    22: Miekje28 (ronde 3)
    24: MeisjeV (ronde 1)

NOD onbekend
    Flappie00
    Jenny82
    Kirin
    Priscil1986
    Michelle77
    Happygirl86

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen

Zo even bijgewerkt

8. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    ben gister nog wel naar de HA geweest. Had nl ook last van mijn knie. Heb wel gevraagd wat er aan dehand was aangezien ik die zaterdag toch heel licht een streepje heb gezien. Het was wel iets later dan de aangegeven tijd maar toch. De ha zei direkt dat ik een vroege miskraam heb gehad. Dat was wel even slikken maar gelukkig was het nog in een heel vroeg stadium en de ha kon mij vertellen dat dit vaker gebeurt bij vrouwen die een kinderwens hebben.

Ik heb nu de gedachte van: ik weet dat ik zwanger kan worden van mijn man alleen was mijn lichaam er nog niet aan toe. Gelukkig reageerde mijn man ook heel lief.

Zo dit was even een behoorlijk berichte van mij

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Doglover, gefeliciteerd!

Jessie; succes met verhuizen!

Laikabasko, op zich wel een logische verklaring van de HA denk ik. Je was ook al behoorlijk wat dagen overtijd. Van de ene kant heel jammer, van de andere kant ook positief, want je weet nu dat zwanger worden samen wel kan lukken!
    Veel succes de komende ronde en ik hoop dat dan de baby wel blijft plakken!!

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @doglover Nogmaals gefeliciteerd!!!En je mannetje vind het ook vast super!!!

@jessie succes met verhuizen en testen!!!We hopen op roze nieuws ;)

@lailabasko jeetje lijkt me toch wel ff pittig om zo te horen!fijn dat vriendlief zo begrijpend is!En zoals je al zei, je kan zwanger worden,dus op naar een nieuwe goede ronde!!

@all de hhb was leuk, goede aanbiedingen gescoord, ook nog ff over 9maanden beurs gelopen,erg druk daar,voor een globaal beeld is t leuk, maar heb niet specifiek gekeken, vriendinnen weten ook niet dat ik bezig ben, en dat wil ik ff zo houden;)
    Heb wel leuk tijdschrift over zwanger zijn gekregen, leuk om te lezen!
    Verder mag ik dit weekend werken, en laat net mijn hond een ontzettende scheet........(sorry stinkt zo erg,dit moet ik ff kwijt)als ik nu zwanger zou zijn zou ik direct overgeven......Leuk o beestjes;)
    Maar terug on topic ; heb ovu testen besteld van sensitest dus ga dat maar s proberen, ben erg benieuwd wanneer en of ik ei heb....
    Iemand ervaringen met die testen??

Iedereen fijn en relaxed weekend!!

liefs miek

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Elleke fantastisch! Gefeliciteerd!!!!

Hier mijn ei waarschijnlijk op dag 14 gehad! Normaal was die op dag 18, vorige maand op dag 16 en nu dus weer 2 dagen eerder (naja FF kan nog gaan evrschuiven natuurlijk). Het is dat mijn LF zo kort is anders zou ik bijna een modelcyclus hebben ;)

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @miekje28: ik heb de laatste 2 rondes de ovu-testen van sensitest gebruikt en beide rondes raak dus ik heb er wel hele goede ervaringen mee! Ik heb gewoon de dipsticks gebruikt.

@ JuJu: spannende dagen weer voor jou dus, hoop dat je LF nu wat langer is of natuurlijk nog beter: een posi test over anderhalve week :D

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Daar ben ik alweer.. alles staat in het nieuwe huisje, alleen nog niet echt op z'n plek, haha!

Ik ga morgen nog wel testen, maar weet niet echt wat ik er van moet denken.. gister en vandaag wel een stortvloed aan wit slijm..??

@Juju, dan is het maar goed dat je al geklust had met zo'n vroeg ei! Geen ovu-testjes gebruikt deze ronde? Ik hoop voor je dat ongi nog minstens een week duurt.. liever nog helemaal niet meer natuurlijk!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, ik had trouwens stiekum eergister en gister een thermometer in mijn mond gestopt 's ochtends :) 36.5 en 36.1, toen dacht ik.. dat is laag.. maar ik zie bij jou dat je dat soort temperaturen na je ei hebt.. jij tempt ook oraal toch?

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben alleen hier.. :(

Maar testje was dus weer negatief.
    Aangezien ik wel enorme ongi-krampen heb gehad in dagen na NOD, en iets wat ik verdenk van een eisprong-bloeding 14 dagen voor mijn NOD.. ga ik maar gewoon weer 35 dagen aanhouden!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jessie: dat witte slijm is wel een goed teken ;) kan wijzen op zwangerschap, plus die krampjes die je had.....
    Ik ga heel hard voor je duimen meid.

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik duim mee

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Thanks meiden, maar de test is nu 10 dagen na NOD nog steeds negatief, dus ik geloof niet dat ik zwanger ben.. zelfs geen indrooglijntje na een kwartier ;)

Ik ben maar een banner met een nieuwe cyclus begonnen.. maar heb eigenlijk natuurlijk geen flauw idee!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wat een onzekerheid Jessie.....kun je geen bloedtest vragen bij de huisarts?

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Jessie.. Ja mijn temp is ook zo laag. Schijnt dat je 0.5 graad erop moet tellen als je oraal tempt (?) maar goed daar houd ik me verder niet aan (gaat toch om de beweging en niet je echte temp).
    Kwebbel: 7 weken zwanger.. gaat goed!!!

Deel Deze Pagina