Haha, is inene weer druk hiero !! Gezellig. Flappie, moet een goede ronde worden voor je hoor!! Duim voor je!! Hebt naar mijn mening lang genoeg erop gewacht, dus moet er maar flink gebruik van maken als je t mij vraagt ! @ Jessie, hoe staat t uitpakken ! Ben half jaar terug bij mn vriend in getrokken, en ik heb gewoon nog een paar verhuisdozen die ik moet legen haha. Eigenlijk moet ik ze gewoon zonder te kijken weggooien, want ik zal er weinig mee doen, maar vind t zonde. @ Miekje: Haha, had je eerder moeten zeggen waar iedereen was. Nu komen ze allemaal inene online !! Tja, heb daarstraks lekker mn serie gekeken: Grey's Anatomy. Heerlijke serie. Was er een tijdje terug meer mee begonnen. Omdat ik veel op maandag avond werk en het dan op tv is lukte het me niet om t te volgen. En opnemen vergeet ik. Dus ik zat lekker in bed met t eerste seizoen, en nu kunnen vriendlief en ik niet wachten tot het 1 maart weer verder gaat ;! Hij is net zo verslaafd als ik... zo erg dat hij maar besloot als extra kerst cadeau (nadat ik al een laptop had gehad) ook nog even het 4de seizoen onder de boom te leggen. Kon de verleiding niet weerstaan. Nu moeten we alleen nog seizoen 5 halen, maar ben bang dat ik die voor mn bday krijg, duurt alleen nog ff. Andere meiden met favo series...??? Ikke = nieuwsgierig. @ Angiebaby: welkom!!! Welke ronde zit je? We hebben iets terug in het topic een lijst met NOD's. Misschien (als je em weet tenminste) kun je die van jou erbij zetten ! @all: net mn uurtje wii-fit gedaan !! Jeej... haha. op naar dag 3... ze zeggen dat de eerste week het zwaarst is...
@Flappie Veel klus plezier, en fijn dat je je ei hebt! @meisjeV inderdaad grappig dat iedereen online is Sven schaatst als laatste dus heb nog ff! Grey's is ook leuke serie inderdaad,fijn om die samen met je vriend te kijken! Goed dat je het wii-en hebt vol gehouden,geloof niet dat ik dat zou kunnen Fijne avond iedereen! Liefs miek
@Jessie Lijkt me apart om het 'vructhbare rekbare slijn' in real live te zien Maar wel goed teken!! Vats snel je ei en dan klussen!!! x miek
Laten we het maar niet meer over het schaatsen hebben.. Zit inderdaad op het wachtbankje. Temp is weer aan het dalen dus verwacht zondag mijn ongi (hopelijk niet eerder). Enne Flappie en Flappie-man: zet 'm op!
Ja wij zaten helemaal verslagen op de bank. En dat arme jong maar doorschaatsen en een toptijd neerzetten.. Echt te sneu. (nu heb ik het er dus toch over)
NOD februari 28: JuJu (ronde 6) NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 17: Laikabasko (ronde 6) 22: Miekje28 (ronde 3) 24: MeisjeV (ronde 1) NOD onbekend Flappie00 Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Happygirl86 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen Aangepast: Had vroeg ei dus NOD is ook vroeger Mum2be is helaas ongi geworden: van de lijst gehaald (maar als je dit leest: zet jezelf er gerust weer bij!!) Jessie80 en Rammel idem!
Haha Juju, mijn schuld. Ging er opin. Ik lag net in bed, denk nu ong moet Sven. Dus ik tv op goede zender en hoor direct: gediskwalificeerd :S! Was wel bummer. Ten eerste te laat, en ten tweede gediskwalificeerd.
NOD februari 28: JuJu (ronde 6) NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 17: Laikabasko (ronde 6) 19: Jessie80 (ronde 2½) 22: Miekje28 (ronde 3) 24: MeisjeV (ronde 1) NOD onbekend Flappie00 Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Happygirl86 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen Zo... aangepast.. heb eigenlijk geen flauw idee, maar dat is dan dag 71 (ik dacht doe gewoon 2x35 +1)! Verder is het een zwarte dag.. de dag na de wissel.. wel de dag met geweldig goede en hele flauwe grappen
Haha, zeg dat wel Jessie. Heb nu een aantal plaatjes gezien waar ik me echt om kan bescheuren. Deze ook leuk: 'Ploegenachtervolging: Sven Kramer achter Kemkers aan ' Fijna avond allemaal nog iig.
He dames, Inderdaad een bizarre avond gister, en vandaag toch wel massaal balen voor sven(gedeelde smart = halve smart zullen we dan maar zeggen ) zelf vandaag bericht gehad over m'n gesprek gister,ben t niet geworden, vind het niet zo heel erg,kan k me nu volledig richten op mijn nieuwste passie, zwanger worden!!!!!:-0 Iedereen relaxte avond verder, heb ook echt ff niks te melden geloof k... x miek
Jammer meid.. en natuurlijk "zwanger worden" is gaaf, maar meerdere passies in het leven kan ook Hopelijk snel meer geluk.. of gewoon heel erg zwanger
haha dankje de flappies hebben lekker geklust iets te lekker denk ik whahaha was te soepel mannetje voelde niks meer vanavond weer en dan wacht bank
spannend flappie! miekje: jammer dat je het niet geworden bent. over sven kramer wil ik het helemaal niet hebben *zucht* die kemkers mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom hangen. nog 7 uurtjes tot de echo haha......heb wel weer flink buikpijn, hoop maar dat het gewoon de zenuwen zijn.
Hopelijk is het dan raak voor je flappie! Wat heb je trouwens een onregelmatige cyclus, dat lijkt me echt heel vervelend. Dan heb je niet echt enig idee wanneer je ei komt, gebruik je ovutesten of tempen ofzo?? Tja, en Sven, erg beroerd, maar fouten worden gemaakt. Eigenlijk zijn ze allebei wel fout, Sven vertrouwde teveel op zijn coach, maar ja, niets meer aan te doen....