Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer Miekje, volgende keer beter!
    Ik krijg ook de hele tijd van die flauwe mails.

Grote foto van Kemkers:
    "hebben we u ooit de verkeerde kant op gestuurd?) (ANWB)
    "opeens weet je het, je wordt machinist. Kun je tenminste af en toe van baan wisselen" (NS)

Enz enz.
    Wel erg sneu hoor. Hoop dat ze er samen uitkomen en nog wel samen kunnen verder werken aan de volgende Olympische Spelen. Maar goed, géén schaatsen dus :)

Ik ben nog maar een paar daagjes van mijn NOD..

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ach juju, hoe zuur het ook was. er is nu weinig meer aan te doen met Sven.

En ik vind het niet zo raar dat je zo op je coach vertrouwt. Die mensen zijn er om te helpen. Alleen nu ging het niet helemaal goed :)!

Kan de meeste grapjes wel waarderen als ik eerlijk ben. Je kan wel blijven kniezen, maar helpt ook niet. Dus kunnen we denk ik er nu maar beter de lol van inzien. Tja, baalde ook wel toen ik t zag :S Dat staat voorop....

Maare Juju, SPANNEND!! Duim mn duimen kapot voor je hoor!!! Je verdient t!!

Jammer joh Miekje!!

Nou, hiet dag 4 van t afvallen. Pfff.. had t gister zwaar :S! Moest gister tot 21u werken, en had wel avond gegeten, maar ja... dan kom je thuis en dan heb je nog wel trek :S. Moet nog steeds wennen aan het minder eten... pfff moeten wel voor me duimen hoor ;)!!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kwebbel volgens mij had jij vandaag je echo. Ik duim voor een kloppend hartje!

En dank je voor het duimen hoor ;) Ik denk niet dat het raak is. Zit alweer een paar dagen op mijn ongi-temp. Alleen niet zo rare dip dit keer (itt de vorige 2 cyclussen). We wachten het weekend maar af..

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju, ik hoop het van harte niet voor je, maar je kent je eigen lijf het beste he...

MeisjeV, sterkte. Ik kan me voorstellen dat juist 's avonds zo laat thuiskomen van je werk moeilijk is, dan wil je toch graag iets lekkers om te knabbelen.
    Bij mij is het juist andersom, ik val nu alleen maar af, terwijl ik niet wil! De wereld is hard he...

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Tja, ik ben door mn curretage 5 kilo kwijt geraakt. geen idee waar het zat en geen idee hoe het weg is gegaan. Of alles moet zo zwaar zijn geweest, maar kan me dat niet voorstellen.

Ik at ook amper tijdens mn zwangerschap. En kleine beetjes.
    Wel veel groente en fruit. Was al blij dat ik het binnen kon houden. Hoe staat het eten bij jou? Hou je het nog binnen :)?!

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Kwebbel, als je t weet, laat ons dan niet te lang in spanning wachten hoor ;)! Ook wij zijn nieuwsgierig!!

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ kwebbel! Ik hoop ook op een goede echo :) zooo mooi gezicht!
    @Juju, ik ga voor je duimen:)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Chikai jij schiet ook al op zeg. Wanneer heb je je eerste echo?

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    M'n eerste echo is nog niet bekend. 9 maart naar de vk en waarschijnlijk in de week erna de 1e echo. Dit moet blijkbaar bij een echocentrum, aangezien de vk geen echo apparaat heeft. Dus ik moet nog even wachten....

M'n eten binnen houden lukt redelijk, er komt alleen zo weinig in. Ik eet allemaal kleine beetjes, maar als ik dit dan vergelijk met wat ik voor m'n zwangerschap at, zit ik misschien op 40 %.... Boterhammen met honing blijft redelijk binnen, wat crackertjes en wat fruit. Maar heel weinig warm eten, terwijl ik dat altijd zo lekker vond!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat laat eigenlijk he pas met 10 weken. Spannend hoor. De eetlust komt vast wel terug!

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, je temp blijft vaag.. nu had je snel na je ei een soort van dipje.. maar goed, ik duim dat je ongi in elk geval nog 2 dagen uitblijft! Heb je al afspraak bij HA staan?

@MeisjeV, kom op je kunt het (afvallen)! Grijp 's avonds naar je worteltjes als je trek hebt ;)

@Kwebbelsnoes, spannend! Ik hoop dat het geen slecht teken is dat je je nog niet hebt gemeld hier.. maar hopelijk ben je gewoon door het dolle heen de mooie echo aan het vieren :)

Hier alles oke.. "klusweek".. en deze keer hopelijk wel een ei ergens :p

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

het duurde wat lang bij de vk, we konden pas om 10 over 5 naar binnen en toen wilde de kleine zich ook niet echt laten zien, nu al eigenwijs. We konden wel al hartactie zien, maar de vk kon t niet goed meten.
    Dus ook nog een inwendige echo gedaan en weer was het hartje duidelijk te zien en kon ze ook de grootte van de kleine meten.
    Helaas geen echt duidelijke echo-foto, omdat ze geen goed stil beeld kreeg.

Maar het hartje klopt in ieder geval en de termijn ook!

Zal kijken of ik de echo op de foto kan krijgen.

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Nja, gister wel handje chippetjes gepakt hoor. Had er echt trek in. Vandaag goeie dag gehad :D!! Dus ik ben happy. Calorieën gecompenseerd :)!

Nja, kga de strijk eens wegwerken :)!

Fijne avond iig :)!

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Kwebbel: ben super blij voor je!! Je hebt het iig zelf gezien dus hoop dat je iets wat geruster bent :)!

Echt zoo blij voor je :)!! Hoop dat het lukt met de foto betreft.

*knuffel*

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    kwebbel: Ohhh lkker zeg dat je het hartje hebt kunnen zien!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik zag het hartje eerder dan de vk, ik gilde het echt uit: KIJK! het knippert!!!! hahaha

17. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    hahah wat grappig!!! maar bijzonder he?? :)

Ik kon hem niet zien en toen ze het hartje ging inzoomen, sprong hij/zij omhoog dus kon ik het weer niet zien, haha. Werd er helemaal zenuwachtig van toen haha! gelukkig bleef ie daarna even rustig liggen zodat ik het ook kon zien:)

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier een erg onduidelijke foto, misschien dat ik morgen met daglicht een duidelijkere kan maken.

Bekijk bijlage 54304

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    :D Gaaf joh!!
    Blij voor je dat je zo'n pracht echo hebt gehad.
    Geniet ervan :)!

Nou, net 4 wasmanden weggestreken. Kruip mn bedje in :)!

Fijne avond allemaal dames!

20. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Kwebbelsnoes: hartstikke mooi voor je!

hier weer even een berichtje van mij.

heb een korte ongi gehad. zaterdag was het alweer voorbij. Maandag weer wat licht bloedverlies gehad. Misschien heeft dit allemaal te maken met de vroege mk.

Ik heb voor mijn man al een speentje in huis liggen met pappa is the best. Voor de opa's en oma's heb ik 4 mokken gekocht. Op deze mokken ga ik zelf opa en oma neer zetten. Vinden we nog net iets persoonlijker.

Ik slik alleen foliumzuur. Verder niets. Heb wel aan de HA gevraagd of het al zin heeft om te gaan tempen. Hij raadde mij het ten zeerste af omdat je er dan te veel mee bezig bent. Dus dat laat ik nog even achterwege.

Wij 'klussen' wanneer we zin hebben. Mijn man is er meer mee bezig dan ik had verwacht. toen ik hem vertelde dat ik een MK had gehad zei hij: dan kon je lichaam het vruchtje nog niet vasthouden. ik vond dat zo lief van hem. Hij weet nu wel wanneer we het beste kunnen klussen en volgens mij wil hij er helemaal voor gaan!

Deel Deze Pagina