Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    juju morgen nod zie ik spannend

kwaaltjes kunnen ook later komen

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Leuk kwebbel!

@Juju, spannend, spannend, ik duim voor je meid!

Wat mijn vriendinnen betreft, we zullen het zien. Een andere vriendin is vanochtend bevallen van haar eerste kindje, een meisje!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Jessie, hoe heet ze?

4. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Leuk kwebbel, dat je het nu hebt kunnen delen :)!
    Ik weet bijna wel zeker dat dit gewoon een heerlijke zwangerschap word.

Nou Jessie, idd... hopen dat je vriendin gelijk heeft hè ;)!!
    Maar ja, dat weet jij eerder dan zij :p!

Nou, tja... gesprek gehad.
    Schijnt ook niet zo lekker te gaan tussen mn zwager en zijn broer (wisten wij ook niet) en zou ook heel goed op hem hebben kunnen slaan, maar vind het toch vaag. Waarom dan zo lomp doen tegen ons. Ik zou het niet weten maar ok.

Daarnaast hebben we te horen gekregen van wie er een roddel kwam, en dat blijkt dus 1 van onze 'beste' vrienden te zijn. Nou... die gaat het nog wel horen.... Ik kook nog steeds.
    Daarnaast ben ik ook nog boos op de zus en zwager van mn vriend. Er zit ze idd nog wat dwars, alleen kunnen ze dat niet hard krijgen en daarom kwamen ze (denken mn schoonouders) niet naar ons toe. Nou, daar kan ik helemaal niet met mn kop bij, want we hadden dacht ik afgesproken dat als er iets was of iets wat je niet vertrouwd je naar de ander toe zou gaan... gebeurd dus niet... *zucht*

Mn vriend heeft net smsje gestuurd naar mn zwager over die weblog. Dat hij em gelezen had en dat hij zich af vroeg of er wat was. Nja, mailtje gehad, en had hij het over familiebanden die niet meer dik waren, en dat soort dingen. Band tussen mn vriend en zn zus niet goed was en tussen zn zus en mij al helemaal niet. Enige wat mn vriend erop heeft gereageerd was: tja, we moeten gewoon normaal doen tegen elkaar... lijkt me het beste. Maar ja, moet wel weer van ons af komen... :S daar erger ik me aan.

Kwam er uiteindelijk weer op neer dat mn vriend en ik weer lekker tussen alles in zitten zonder dat we het weten en zonder dat we iets gedaan hebben krijgen wij van een hoop de schuld. Ik snap het niet.

maar ja, het is allemaal nog even afwachten of dat ook werkelijk gebeurd, het normaal doen. Aan mij zal het iig niet liggen, en heeft het nooit gelegen. Heb het nooit tegengewerkt althans. Laatste tijd alleen weinig tegen de zus van mn vriend te zeggen omdat ze toch niks terug zegt. Tja, begin je ook geen gesprek natuurlijk...

Binnenkort eerst even een 'goede' vriend van ons vragen wat er nou gezegd is enzo. Ben benieuwd.

NJa, moet wel zeggen dat het flink oplucht om het hier even neer te zetten. Dank jullie wel meiden :)!

Nou, allemaal iig een fijn weekend.

Liefs van mij!!

5. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    jeetje echt lastige situatie hoor
    hoop dat het snel beter gaat

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. familieruzies kunnen zo gecompliceerd zijn! Hopelijk gaat het toch ietsje beter nu en krijg je ook vooral duidelijkheid over de rol van je vrienden.

@all, waar is Juju?? :)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier! :)
    Helaas is temp gezakt en ik verwacht vandaag mijn ongi. Dus ook niet getest. Nog geen krampje te bekennen verder trouwens. Vaag verhaal..

MeisjeV sterkte!

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nog eventjes spannend dus..

Oke, ik schop mezelf hier weg, moet druk aan het werk!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ JuJu, ik duim voor een innesteldip ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha inmiddels nog steeds geen ongi maar de krampjes zijn er wel. Ik vrees een ronde 7 voor ons.. :)

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    :( niet leuk JuJu, maaaaarrrrr....je LF zit al op 11 dagen....netjes!!!!! Dat is voldoende voor een goede innesteling!

12. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nee juju ik hoop echt dat je zwanger bent geen bloed is moed!!!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He ladies,

heb niet veel tijd om te reageren,mag zo werken :(
    Wil alleen juju ff succes wensen, en hoop dat je niet ongi wordt!
    Verder ben ik er morgenavond weer,zal dan ff netjes reacties geven ;)

iedereen fijne avond!

x miek

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Juju.... duim voor je.. nog steeds hoor!!
    En elke minuut geeft toch weer hoop hè!!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zit nog op 10 dagen als ik nu ongi wordt. Als, want ik heb wel krampjes maar nog geen bleodverlies. Wel veel witvloed nu. Heb net even bij mijn baarmoedermond gevoeld en ook daar zat nog geen bloed (sorry dat klinkt heel erg hopelijk geen late eters). Zit meteen weer te twijfelen of FF mijn ei wel goed heeft ingeschat ;)

16. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    tja, echt weten doe je het nooit he. Een programma is je lichaam niet. En dat is het wonderlijke van het menselijke lichaam.
    Hoogte krijg je er echt niet van... moeilijk....

Nou Juju... toch blijf ik voor je duimen hoor!!

Nou, vriendlief morgen weer de deur uit voor 4 nachten. Pff... vind het wel moeilijk, stom hè. Je went sneller om bij elkaar te liggen dan alleen... althans, dat heb ik dan.
    Hij heeft me wel super gesteund dit weekend wat betreft het afvallen. Alleen maar 'slanke' gerechten gegeten :)! Dus daar ben ik wel heel blij mee :)!! Normaal ben ik een echte emo eter, maar kreeg dit weekend amper wat door me keel. Komt ten goede van het afvallen, maar zo zie ik het liever niet.

Wat het afvallen betreft kan ik niet wachten tot na de zomer. Lekker in Egypte in mn bikini kunnen liggen... Dat is mn streven :)!!

Meiden, allemaal fijn weekend gehad voor de rest?
    Fijne avond iig!!

Liefs!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm weer helemaal allenig dus.. Vind ik al vervelend na een weekend laat staan nog langer! Goed hoor dat je het afvallen volhoudt: Egypte zou ik ook nog wel eens heen willen! Gaan jullie piramides bekijken?

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou Juju, wat een spanning toch elke keer weer he. Dan duurt wachten zo lang...

Wat lastig zo, die familiekwesties... Dat vreet ook energie. En dan via internet, dat vind ik altijd zo stom. Mailtjes en blogs enz. kunnen zo anders geïnterpreteerd worden als ze bedoelt zijn, ik ben meer van de telefoon!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Egypte is mooi, MeisjeV! Ga je "alleen" aan het strand liggen of ook nog dingen bekijken?

Mijn weekend was prima, alleen vandaag niet afgekregen wat ik af wou hebben, maar ja, je kan niet alles hebben!

@Juju, de dag is in elk geval voorbij (telt alleen als dag 1 als je voor 18.00 ongi wordt toch?) dus je LF gaat over de 10. Hoera! Ben je nu helemaal gestopt met ovu-testjes?

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja geen ovutestjes maar nu twijfel ik of ik mijn ei heb gehad op dag 14 (zegt FF nu) of toch dag 18. Ik ben nu in ieder geval niet ongesteld, ben benieuwd naar mijn temp morgen.. Helemaal in de war in ieder geval. Van die 18:00 uur regel heb ik nog nooit gehoord, waar heb je dat vandaan?

Deel Deze Pagina