Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Yep 3x 28 dagen gehad dus perfecte cyclussen..
    Maar heb nergens last van dat vind ik zo vreemd niet misselijk niet moe geen gevoelige borsten alleen hoofdpijn af en toe maar dat kan ook gewoon zijn..
    Spannend!!:D

2. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    08-02: Nod

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Volgens mij sta je er al tussen.. Welke ronde zit je?

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @welkom girllie en laika!!
    Ik test ook vrijdag as girllie,spannend!

@all hier begin ik steeds meer te vermoeden dat het raak zou kunnen zijn, vooral 's avonds echt weeïg gevoel en overdag beetje zeurende buik...de hond ligt nu ook sinds paar dagen constant bij me.....
    heb de testen al in huis maar moet net als girllie wachten tot vrijdag,dan s manlief thuis....
    gelukkig veel werken,dan gaat de tijd lekker snel...

was vandaag met m'n opa in z'huis voor z'n chemo en dan kijk je toch heel anders naar de kraamafdeling en al die zwangere die je daar ziet lopen......

Spannend.....!

Iedereen veel succes en strekte de komende dagen,zal het te druk hebben om online te zijn helaas!

liefs miek

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Hooi!!

@ girlie,
    ja kan testen, alleen doe ik het niet.
    Heb na 13 weken miskraam gehad en curretag, dus cyclus moet op gang komen. Hebben het tot 2 weken terug veilig gedaan, dus kans is klein dat het raak (ALS mn eisprong weer meteen goed op tijd was). Testen doe ik nog niet denk ik. Wacht eerst controle van gyn wel af, de 16de :)!

Maare meiden...
    ik wil meer positieve testen zien!!! Ben nu helemaal in de mood!
    Daarnaast wilde ik graag even melden dat ik vandaag weer een certificaat gehaald heb voor mn opleiding :D!! Dus ik ben weer happy!!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag dag!

Ik schrijf hier niet meer zo vaak mee, maar kwam wel geregeld eens piepen ;) Bedankt voor het berichtje alvast!

Heel wat nieuwe namen zie ik! :) Veel succes allemaal met zwanger worden!

Voor het lijstje: ik heb in oktober een positieve test gehad en ben uitgerekend voor 19 juni.

@ MeisjeV: Da's ook heftig, een mk bij 13 weken... Veel sterkte!

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

vandaag is mijn NOD maar nog geen ongi gespot, dus ik hou het nog even spannend :D

8. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @ nijntje...

het is helaas niet anders. Kan er helaas niks aan doen.
    Maar... we gaan er nu wel weer voor!!

@ kwebbelsnoes
    Ik hoop het zo voor je.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Miekje, oh spannend zeg.. zou super zijn!
    @Kwebbel, ook zeer spannend, wanneer ga je testen?
    @Girllie.. roze.. ik hoop het voor je!
    @MeisjeV, je weet het nooit.. in elk geval gefeliciteerd met je certificaat!

@all, hier een schimmelinfectie te pakken.. de komende dagen wordt hier dus niet geklust, lijkt me minder met zo'n vaginale pil in, hihi ;)

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, toch weer een stijging in je temp, gelukkig! Maar goed, niet meteen gaan juichen, maar innesteling op dag 5-6 kan wel natuurlijk?! Zou mooi zijn.. (maar volgens mij zei ik dat je vorige cyclus ook, dus let maar niet op mij)..

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spánnend Kwebbel!
    @ hier: voel he-le-maal niets.. Hopelijk dus geen bloed voor zaterdag!!!

En Nijntje, je bent gewoon al over de helft! Hoe gaat het?

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Oooooh meiden, wat spannend!
    Ik hoop zo dat er roze dames bij komen!

Ik heb het vandaag bij de huisarts verteld en daarna aan mijn directrice op school, het is toch wel handig, mocht ik ziek worden, dat ze weet waarvan het is en ik dat gewoon kan zeggen. Ze vloog me om m'n nek en was echt superenthousiast! Ook stomverbaasd en had het nog niet verwacht, het was echt heel leuk om het in ieder geval aan haar te kunnen vertellen.... Voorlopig houd ze het geheim, dat heb ik haar natuurlijk wel gevraagd....!

13. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo meiden,

Ik ben bezig met mijn 5de ronde.
    Vorige keer ben ik 5 dagen overtijd geweest en toen kwam alsnog mijn ONGI.

Nu heb ik toch een klein vraagje. Mijn baarmoeder zit volgens mij erg laag. Als mijn man en ik aan het klussen zijn dan doet dat behoorlijk zeer alsof hij tegen mijn baarmoeder aan zit te drukken. Is dit een teken dat het nu raak zou kunnen zijn?

Ronde 5
    8-2 NOD

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja het gaat enorm snel! ;)

Hier gaat alles tot nu toe prima. Ben nog steeds erg moe, maar los daarvan kan ik wel erg genieten. Volgende week woensdag heb ik 20 weken echo. Kijk er erg naar uit, want 't is 5 weken geleden dat we ons kleintje gezien hebben :) Ben er wel redelijk gerust in omdat ze vorige echo al de 4 hartkamers gezien heeft, de maag, het bovenlipje, alle ledematen waren in orde. Maar toch is elke echo weer spannend :D

Nog iets van dolfijntje gehoord? Ben haar al een tijdje niet meer tegengekomen. Want zij was ook zwanger he.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee sorry dat betekent niets. Het is wel zo dat als je opgewonden raakt je baarmoeder wat omhoog schuift. Kan dus dat zijn geweest (wij hebben dat ook soms; gaan we iets te snel voor mijn lijf het allemaal doorheeft). Het is in ieder geval geen teken van een zwangerschap (maarrr: ook geen teken dat het niet raak zou zijn uiteraard! :D)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh heerlijk om te lezen meid!!! Luisteren jullie tussendoor thuis naar het hartje? En willen jullie het geslacht weten? Nee Dolfijntje is al een tijdje niet meer langsgeweest. Misschien even via de zoekfunctie kijken?

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Neen, wij hebben geen angelsound om het hartje te luisteren, maar ik voel het vanaf 16 weken. Dus dat geeft mij ook geruststelling ;) Vooral als ik 's avonds in de sofa of in bed lig, wordt het actief in m'n buik :D Zalig! Sinds vorige week voel ik de schopjes ook langs de buitenkant. Alleen mijn vriend voelt het niet...

Ik zou wel graag het geslacht willen weten, maar mijn vriend niet. En vermits ik tegen hem toch niet ga kunnen zwijgen, wordt het voor ons beide een verrassing bij de bevalling :) Kunnen we ons ook niet verspreken :D

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt goed! Ik ben natuurlijk vet jaloers dat begrijp je ;) Voelen is nog beter dan horen dus kan me voorstellen dat je daarvan geniet!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Uiteraard begrijp ik dat ;) Ik hoop voor je dat je ook heel snel aan de beurt bent!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Was een grapje hoor, gun het je van harte!!!

Deel Deze Pagina