Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een timing MeisjeV.. joehoe!

@Chikai, hoe was het bij de vk? Heb je ook een echo gehad?

Hier sta ik nog steeds versteld van mijn lichaam. Zojuist bij het naar de toilet gaan ineens een hele draad slijm bij het afvegen, en we hebben sinds zaterdag niet meer geklust dus kan geen teruggelopen sperma zijn.. is dit dan dat slijm voor je eisprong..? Dan zou het wel heel laat zijn, maar van de andere kant, ik heb natuurlijk geen flauw idee van hoe of wat.. aargh!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kun je er geen ovutestje tegenaan gooien Jessie? Zou in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen!!! ;) Hopelijk ga je je zus achterna!

Ik wacht rustig af tot vrijdag. Ga ook niet uit van gigantische mmm (een LF is vrij eenvoudig te verlengen, als dat het enige zou zijn) maar heb ook zo iets van: de kans is nu zo goed als 0, en voordat je bij een gyn zit en er wat gebeurt ben je zo weer een aantal maanden verder. Ik houd jullie op de hoogte!

Jij succes Miekje ;)
    En volhouden Chikai! Die echo komt ook steeds dichterbij he? Spannend!

3. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    mijn duivels zijn er nog niet snap er niks van

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @chikai En mocht je van vk wat hebben?Hoop t voor je, afvallen is nu ook niet echt prettig lijkt me!succes en strekte!

@meisjeV Veel plezier met klussen!!komt wel heel goed uit zo....zo zie je maar...ieder nadeel hep z'n voordeel;)

@flappie Succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@jessie zou als ik jou was ook s ovu test doen,miss heb je wel je ei!!

@juju zou fijn zijn als een korte lf makkelijk op te lossen is,succes met afwachten!!!

@all hier vandaag weer nega ovu test,morgen doe ik 's ochtends vroeg al testen want anders heb k geen tijd meer, maar ach manlief is er donderdag dus hoop dan gewoon posi test te hebben....
    m'n banner was ook echt op de gok maar lf van 14 ingevuld...ei ei ei ei ei waar blijf je????
    ^

Iedereen slaap lekker alvast!!

x miek

5. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    hier druk aan het afwachten. Heb sinds maandag ontzettend zere borsten. Ik weet niet meer wat er gebeurt in mijn lichaam.
    Wacht het nog maar even af tot volgende week.

Ik heb de laatste weken niet veel geschreven maar wel mee gelezen. Ben nogal duk met het werk. Alles afronden en zo. Begin op 22 maart met mijn nieuwe baan!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik was er nog helemaal niet vanuit gegaan dat het wel eens niet natuurlijk zou kunnen gaan lopen bij ons maar door jullie wensen (hopen dat het dus wel natuurlijk kan) heb ik de halve nacht wakker gelegen ;)
    Maar goed, ga er niet vanuit. Een korte LF komt meestal doordat de vrouw te weinig progesteron aanmaakt na de eisprong. Naja dat heb je ook 'gewoon' in pilletjesvorm. Maar goed voordat we zover zijn.. eerst vrijdag maar eens afwachten.

Ik hoop op positieve ovu- en zw- testen voor iedereen!!!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Even kort; voel me goed beroerd, nog erger dan in de eerste periode dat ik zo misselijk was....
    Bij de verloskundige was een informatie intake; veel gegevens uitwisselen en informatie gekregen. Maar ook goed nieuws: a.s. vrijdag de 1e echo!!!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Aahh spannend!!!

9. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    meiden ik ben zwanger!!
    ik kan het nog niet geloven
    2 testen waren positief een gevoelige van matcare en een kruidvat test

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd!
    Duidelijkheid: en wát voor duidelijkheid!!! Geniet ervan!!

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Flappie!!!
    Geniet ervan, super hoor!!

En dat de rest maar snel mag volgen!

12. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    GEFELICITEERD!!!!
    Jeej, haha.

Dat er vele snel mogen volgen Flappie.

@LaikaBasko
    Spannend hoor... *duimduimduim*
    @Chikai
    Hoop voor je dat het snel over is. Na weekje of 10 - 12 moet het minder worden... Maar ja, elke vrouw dus elke zwangerschap is anders....
    @Juju, Gaat helemaal goed komen. Blijf ik bij!!
    Je word vast en zeker een super mama!! Ben ik van overtuigd.
    @Miekje
    Nou, na zo'n gesprek moet het vast wel goed komen toch :)!
    @Jessie
    Misschien toch over op de ovu testen... Misschien krijg je dan wat meer duidelijheid... Menselijk lichaam, kan er maar niet over uit... Aparte dingen zijn t.

@all
    Gister geklust. Duimen dat mn cyclus gewoon hetzelfde is.
    Altijd afwachten natuurlijk.

En vanaaf gewoon weer klussen ;)! Haha!!

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeeeeeeeej Flappie!!!!! gefeliciteerd!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jaaaaaaaaaaaaaah, gefeliciteerd, Flappie! Wat geweldig!
    Toch heerlijk om te zien dat vrouwen met onregelmatige en lange cyclussen toch "gewoon" zwanger kunnen raken.

@Chikai, leuk eerste echo vrijdag, spannend! En tja, ik ken helaas ook verhalen van vrouwen die nog lang na de 1e 12 weken misselijk waren, hopelijk houdt het bij jou op over een week of 2-3 (eerder mag ook natuurlijk)..

@Juju, dat was niet de bedoeling meid, dat jij er niet van kon slapen.. :( Anyway, ik hoop dat je ha iets met je verhaal doet en dat het dan met een simpel pilletje ook voor jou snel roze mag zijn..

@MeisjeV, rondom je eisprong kan je niet teveel klussen denk ik dan maar.. veel plezier!

@all, temp was in elk geval laag vanochtend.. ik weet niet.. niet geklust gisteravond, wellicht vanavond.. ovu-testjes heb ik niet in huis. Ga nu toch maar iedere ochtend tempen, als hij ineens omhoog gaat.. weet ik dat ik nu pas m'n ei heb gehad.. hou me vast aan roze Flappie.. ik ben het ff kwijt op welke cyclus-dag zat je nu, Flappie (want eerder negatief getest toch)?

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nu nog een mooie banner Flappie! (al is dat lastig met zo'n onregelmatige cyclus natuurlijk).

16. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    volgens een verloskundige site ben ik vandaag precies 4 weken dus zal nog ff kijken voor een banner

hoe is het met de rest?

17. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Als mn cyclus hetzelfde is als vorige maand (waar ik niet vanuit ga) dan heb ik nog avondje klussen voor de boeg ;)!

Morgen kaakchirurg, dus moet er maar wat leuks van maken nu ;) :p! En dan zit ik op het wachtenbankje...
    Afwachten OF ik ongesteld word en zo ja wanneer, want dan weet ik hoelang mn cyclus is :)!

Voor mij is het nog afwachten allemaal!

18. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    spannend meisjev ik stuur wat geluk naar jou toe

*komt ie*

19. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    gefeliciteerd Flappie!

Dat er maar meer roze nieuws mag komen in maart!

20. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    dank je wel!

Deel Deze Pagina