Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goed! Heerlijk weekend gehad. Deze week gaat onze klusweek weer in dus vol optimisme aan de slag! :D

Wat een geweldige echo! Blijft iets heel moois en bijzonders om te zien.. (hoopt op een kerstbaby ..)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En met 2 van die pendels moet dat goed komen.. al neemt niemand je natuurlijk serieus als je op 1 april positief test ;)

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    en het is zoooooo rsutig hier :p!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja 1 april is een beetje jammer. Maar vriendje is 2 april jarig dus dat is wel erg leuk! En inderdaad stil zeg! Iedereen in de wachtweken? Wij zijn in onze klusweek aanbeland. Erg gezellig :)

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    haha, ja, ik ben in principe in de w8 weken.
    Maar ja, dan nog kijk ik hier elke dag wel even :)!
    Kijken of iemand nog wat leuks te vertellen heeft haha.

Nja, het echte klussen is afgelopen, het gewone klussen gaat gewoon door :p!

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou, het is inderdaad wel erg stil hier....
    Of wordt er druk geklust :):)

Ik voel me vandaag weer wat beter, heb zelfs de bovenverdieping opgeruimd en schoongemaakt en boodschappen gedaan (was hard nodig).
    En dan komt de klus-zin ook wel weer terug, merk ik aan mezelf!

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Ben weer terug van m'n kloosternacht, manlief was erg verrast en vond het super leuk!!!
    En goed nieuws heb vandaag denk k toch wel goede ovu test gehad!!!Gister niet kunnen testen vanwege druktes,
    Maar je hebben zondag nog geklust, gister in t klooster was te gehoorig(en te laat...) dus hoop dat manlief superzaad heeft wat lang houdbaar is...
    Anders moet ik m donderdag gelijk mee t bed in sleuren;)
    Blijf de komende dagen nog ff testen om te zien of hij nog duidelijker is...hoop het wel want dat betekent dat ei er is als man er is;)
    Nu nog afwachten wanneer nod zal zijn...m'n banner klopt dus niet,maar laat m maar ff zo(dan weet ik zelf op welke dag ik zit...scheelt weer rekenen;)

Verder is t inderdaad rustig hier!heb zelf druk werk weekend gehad,en gister weg geweest,maar komende week ben ik gewoon weer hier te vinden o;)

Iedereen fijne avond!!!

x miek

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben d'r ook weer.. superlange dag op het werk en daarna nog even kroelen met m'n neefje.
    Ik mocht 'm voor het eerst vasthouden Bekijk bijlage 59276

Hier hopelijk in wachtweken want voor fanatiek klussen is deze week iets te hectisch.. :)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb echt helemaal niets te melden maar zet toch maar iets neer want anders valt ons cluppie nog uit elkaar!
    Ckikai: de magische grens komt eraan..

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Inderdaad Juju!
    Ik ben vandaag 11 weken, dus al bijna 12....! Maar gelukkig, sinds gisteren voel ik me veel beter, ben de medicijnen alweer aan het afbouwen en het eten blijft er in. Alleen ondertussen wel nog maar 61 kilo (ben op 66 begonnen...) Hopelijk is het gewoon zo nu ik de 12e week inga, dat het minder wordt. (in een folder van de vk las ik dat de hormonen met week 10 op zijn hevigst zijn...)

Ik vind dit cluppie veel te gezellig, dus wat mij betreft blijft het gezellig zo!

Miek, ik heb wel moeten lachen om je kloosternacht hoor, jammer dat het te gehorig was ;)

Jessie; lief zijn ze he, zo klein. Ik heb het maandag ook aan mijn collega's vertelt en een collega is nog thuis met verlof, dus daar hebben we even een bliksembezoek gedaan; kreeg ik meteen de baby + fles! Toch wel speciaal!

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    :) t klooster, is idd wel t meest orginele plekje om een kindje te verwekken. :p Kan de humor er wel van inzien. Duim voor een goede ovu test als je ventje er weer is hoor!! Meer kan ik helaas niet doen.

Haha, ken dat juju. Kom ook elke dag wel ff kijken, maar heb ook niet altijd wat te melden. Heb saai leven ;)!

Jessie; lief he :D!!

Chikai, hoop voor je dat je stakjes gewoon heerlijk kan genieten van je zwangerschap.

@hier
    Wachtweken, maar ja, kan ook zijn dat ik 1 deze dagen ongi ben. Betekent cyclus korter, maar ja. Niets anders op dan wachten helaas.
    Afvallen gaat goed :)! Ben nu bijna 6 (5,7 om precies te zijn :p) kwijt in iets meer dan 3 weken. Zit nu in week 4. Gister gezondigd... chippies. En iets meer dan een klein beetje, maar ja... anders hou ik t echt niet vol.
    We hebben trouwens datum geprikt voor onze bruiloft. Mits er niks veranderd word het 12-08-2011 :D!!

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat leuk, gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen! Heerlijk, lekker een datum in augustus, hoop nu al voor je dat het dan heerlijk weer mag zijn! Dat is ook een leuke tijd om naar toe te werken, met alle voorbereidingen enzo!

13. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    hier begint de spanning weer wat toe te nemen. Officieel is vandaag mijn NOD. Ik ben sinds maandagmiddag behoorlijk misselijk. Weet niet of dat een teken is.

We wachten rustig af. Misschien is het ook wel wat in de war na vorige maand.

Ik hou jullie op de hoogte!

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    ik heb ook niet veel te melden maar goed :)

Las wel een stukje over een verschrikkelijk irritante onattente Huisarts!!!!
    Jeetje JuJu... weet je al of je naar iemand anders op zoek gaat? of ergens anders informatie vandaan krijgen over je LF?

Hoe is het verder met iedereen hier?
    @ Chikai, gelukkig voel je je alweer wat beter!! Ik ben 4 kilo afgevallen door de misselijkheid :S! Gelukkig is het nu helemaal over..

@Laikabasko: Spannend!! weet je al wanneer je gaat testen??

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Luannie, je bent gewoon al bijna op de helft..! Snel gaat dat dan toch.

@Laikabasko, spannend, ik duim voor je dat het gewoon weer raak is en dat deze beeb wel blijft plakken! En idd: wanneer ga je testen?

@all, hier gelukkig een iets rustiger dagje op het werk, maar heb nog steeds behoorlijke hoofdpijn. Moet nog volleyballen vanavond, maar hopelijk daarna een goede nachtrust! Ik ga er niet echt vanuit dat ik positief test zaterdag, maar het begint nu toch wel weer te kriebelen..

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@chikai fijn dat je je al beter voelt!!En denk maar zo..je moet nog tig weken dus nog tijd genoeg om wat kilo's aan te komen;)

@meisjeV Netjes dat je al zoveel bent afgevallen,hoeveel wil je nog kwijt??En zondigen mag af en toe,moet wel leuk blijven;)
    Gaaf trouwen in augustus!!!heb k ook gedaan, en was zonnig met veel wind...maar droog en da's t belangrijkste:D

@lailabasko Spannend!!!Ga voor jem duimen!!!

@jessie Voor jou ook weer spannende dagen!!Succes en ook voor jou ben k aan t duimen!!

@luannie de tijd vliegt voorbij voor jou, wil je straks ook geslacht weten bij 20wkn echo???

@all Hier een TOP dag gehad!!!
    _ ten eerste heeft m'n opa goede uitslag vd scan gehad, chemo's zijn aageslagen en plekjes kleiner geworden, dus hijj mag door met kuren!
    - knal posi ovu test(duimen heeft geholpen meisjeV;) ) Dus dat betekent over 24 uur ei, en dan s manlief gelukkig thuis....
    Dus komt wel goed hier dit weekend!!!

ben nu wel benieuwd of ik ei ga voelen....en wanneer ik dan ongi ga worden(liever niet natuurlijk..)maar denk dat cyclus dus langer s dan de 40dgn van vorige ronde, maar ach zolang ik maar n ei heb!!

Iedereen succes en sterkte, en fijne avond!!

x miek

17. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik wil eigenlijk niet te snel testen. Ik probeer om pas te testen rond mijn verjaardag (29-3) is wel een hele opgave hoor! Maar dan zou ik wel een mooi cadeau hebben als ik posi zou testen. Heb sinds gisteravond wel weer ontzettend zere borsten. Dit kan ook een teken van de duivels zijn maar hopelijk niet natuurlijk.

Zodra ik getest heb zal ik het jullie laten weten!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend spannend!

Van welke cyclus gaat je banner uit Laiko?

Meisje wat goed van je gewicht! En af en toe zondigen dat mag gerust hoor! Had de datum al zien staan in je onderschrift. Dat is nog 1,5 jaar plannen, jullie gaan voor groots? :) (gaaf)

Luannie wat schiet het al weer op meid! Inderdaad, willen jullie het geslacht weten? Enne verdorie.. ik wil buikfoto bewonderen ;) Zijn jullie al bezig met de babykamer e.d. of wachten jullie daar nog mee?

Miekje wat fijn van je opa en wat goed van je ei. Maar goed ze hebben jullie hierboven ook niet over het hoofd kunnen zien natuurlijk ;)

Hier: Er staat vanalles te gebeuren hier. Sinds gisteren last van een zeurderige buik en gisteren ook slijm (naja, het leek een soort vlies :$) in mijn broekje. Ovutest gedaan en die is bijna positief. Ben benieuwd of hij vandaag nog donkerder is!
    Dit zijn altijd de mooiste dagen: rond je ei. Dan heb ik altijd veel hoop en weet ik bijna zeker dat het raak is. Ga er ook lekker van genieten!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: Fijn dat je je wat beter voelt
    Miekje: Wat fijn dat de uitslagen van je opa goed waren!
    JuJu: have fun!!!! ;)
    Laikabasko: Ik duim voor je!
    Jessie: Ook voor jou draaien de duimen!
    MeisjeV: goed bezig!!! Hoeveel wil je in totaal kwijt?

Hier: gaat niet zo lekker. Steeds bijna flauw vallen, hoofdpijn, extreme dorst en ontzettend moe. Ben vandaag ook eerder naar huis gegaan. Het ging echt niet meer.
    Morgen gelukkig weer naar de vk! Hopelijk weer een mooie echo!

20. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej,

Super dat je positieve ovu test hebt!!!
    KLUSSER DE KLUSSER DE KLUS :p! Haha!!
    nja, beide trouwens. Miekje en Juju :D!!

Hmmz kwebbelsnoes, minder dat het zo gaat nu :(!
    Nja, misschien snel beter. Succes bij VK.

Over t trouwen:
    Nja, we willen het goed doen. Groot niet per se.
    We zitten nu op ong. 25 man voor diner, en bijna 120 man voor t feest.
    Daar zitten dan wel 15 kids van de vereniging bij.
    En iedereen die bij t officiƫle gedeelte wil zijn kan er naar toe.

De ouders van m'n vriend hebben een toneelvereniging, en tja, dan heb je meteen een hele grote familie. Maar hoef echt niet iedereen erbij te hebben... maar op deze manier word het wel snel groot.

Hebben vandaag ff bij een locatie gekeken voor het feest. Wilde een eerste indruk hebben van deze locatie zonder meteen lastig gevallen te worden zeg maar. Kwamen iemand tegen en heel netjes, dus meteen afspraak gemaakt om t te bekijken. Volgende week donderdag.

Over t afvallen, nja, wil er iig 15 af, maar het mogen er wel meer zijn.
    Schrok heel erg van mn bezoek bij de Vk, maar ja, na de mk ben ik er niet echt mee bezig geweest. Ben een emo eter, en aanleg om aan te komen, dus er zat zo weer 4 kilo bij. En dat moet er ook af... helaas. Maar... ben goed op weg vind ik zelf :)!

Deel Deze Pagina