Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @meisjeV GEFELICITEERD!!!!!!!!!
    we gaan gewoon allebei voor een mooie plakbeeb!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

@laila Wat flink balen voor jou zeg!!!!pfffff hoop dat volgende ronde ook raak mag zijn voor jou!!

@all een foto van mijn posi testen uploaden lukt nog niet, hij is te groot, zal kijken of ik m in m'n album kan zetten..
    Verder is alles nog heel onwerkelijk hier...
    Begin me heel bewust te worden van m'n lijf....voel m'n buik regelmatig rommelen,en dan denk k....blijf maar lekker plakken beebje,
    verder voel ik m'n boobs af en toe, en denk k dat ik alles beter ruik en proef....
    Heb naar de ha gebeld, en mag pas afspraak maken voor verwijzing naar vk als ik 8 weken ben, ga dus eind volgende wk bellen voor afspraak na pasen...tot die tijd blijft het nog ons geheimpje;):D

Hoop zo dat alle niet zwangere nu snel mogen volgen!!!
    Ik ben druk aan t duimen voor jullie!!

Sorry voor m;n lange ego stuk,maar wilde t graag ff met jullie delen..

iedereen fijne avond!!!

x miek

2. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    @meisjeV: Van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ik ga zeker voor een plakbeeb :)!

Heb vanmorgen mn vk al gebeld.
    Vanwege mn miskraam krijg ik vroeger mn eerste echo. En nog een extra echo ter controle.

Oke, dat je dan pas mag bellen miekje. Gaat hier heel anders.
    Vorige keer toen ik belde was ik iets van 6 weken zwanger, en met iets meer dan 8 weken had ik mn intake.
    Kreeg de eerste echo de vorige keer bij bijna 10 weken.

Nu belde ik, en als we van een normale cyclus uitgaan ben ik nu 5 wkn en 3 dagen. (verwacht niet dat ik zo ver ben, maar ja... dat zien we pas bij de termijnecho) Heb mn intake al over 2,5 week. 9 april.
    De eerste echo staat voor 15 april geplant. Pfff, das al over 3,5 week. En dan krijg ik met ongeveer 12/13 weken nog een echo.

Welkom wondertje, hopelijk sluit jij je snel aan.

Pff, nog steeds onwerkelijk. Kon gister echt niet meer wachten. Symptonen waren er net als de vorige keer, alleen durfde ik toen niet aan een zwangerschap te denken. Was nu ook wel bang dat ik aan t zoeken was.... maar nee :)!

Sorry voor mn lange ego berichtje, ben gewoon happy happy happy
    Probeer z.s.m. mn posti test hier neer te zetten.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heerlijk meiden, ik geniet met jullie mee!

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    En ik hoop zo voor je juju dat je binnenkort van je eigen beebje mag genieten!! Blijf voor je duimen hoor!!

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    spannend allemaal he? miekje en meisje!

Ik word steeds vergeetachtiger pfff verschrikkelijk! Op mijn werk heb ik gisteren en vandaag tervergeefs gezocht naar papieren die ik nodig had, want die moesten eigenlijk gisteren al ingeleverd zijn.. NOU NERGEEEEENS te vinden!
    Ga ik dat 'beneden'' melden en zeg dat ik de namen wel opnieuw noteer, dat was goed...

Wat blijkt IK HAD ZE AL INGELEVERD!! hahaaha ik weeeet van niets!!;):(:$

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @luanie gelukkig heb je en goed excuus!!ik merk nu al dat ik de dingen echt op moet schrijven....M'n hoofd zit gewoon te vol met andere dingen;)

@meisjeV dan zijn we ongeveer even ver!Maak je ook een banner??

@juju Hopen dat je pendels gelijjk gaan krijgen!!!!!M'n duimen draaien alvast voor je!!!

@all heb vandaag boek over zwanger zijn gekocht...en rompertje kon het gewoon niet laten...
    heb ook alvast klein boekje met tips voor opa en oma gekocht, geef ik aan m'n ouders als we t ze vertellen over paar weken...

Morgen ga ik lekker taart maken/versieren met m'n werk, daarvoor ff met collega langs mac, dus lekker ongezond dagje....
    zal maar s wat fruit in huis gaan halen....Nu doe ik t voor een goed doel tenslotte!!;)

Iedereen fijne avond!

x miek

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland

9. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heb mn banner hoor ;)!

Als t werkelijk zo is Miekje schelen we 2 dagen :D! Zou toch wat wezen. Is voor mij heel erg afwachten tot de termijn echo.
    15 april heb ik die. 1 dag voor mn verjaardag. Hopelijk een leuk cadeautje. dan gaan we het op mn verjaardag iig aan onze ouders vertellen. Is me goed bevallen bij mn vorige zwangerschap.

en dan hebben we begin mei nog een echo, en als die goed is ga ik aan mijn oma vertellen dat ze opnieuw over groot oma word :)!

Uiteindelijk willen we het aan de rest vertellen op de verjaardag van mn vriend. Hij word 30, dus wil dan shirt laten drukken. Alleen nog ff afwachten of het kan en wat er dan op moet :)!

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @MeisjeV, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws.. heerlijk! Ik duim voor alleen maar mooie echo's en over een maand of 8 een klein wondertje in jullie armen!

@Wondertje2008, welkom!

@Juju, het wordt weer spannend.. Klopt je banner nog? Of heb je deze ronde geen idee van wanneer je ei was (ben het ff kwijt, sorry, en niet eens zwanger)? Hopelijk word je zondag niet verpest door rood.. en beter nog, blijft dat gewoon helemaal achterwege!

@Laikabasko, balen meid! Maar gelukkig wel weer een iets kortere cyclus. Hopelijk komt er nu wat meer regelmaat in..

@All, ik ga maar eens een paar dagen kijken of temp nog rond de 36.6 is, zo ja, dan ga ik volgende week de ha bellen.. mocht ie gestegen zijn dan wacht ik nog ff af (wachten duurt lang, lang, lang)!

11. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    NOD maart
    01: Girllie23 (ronde 5)
    19: Jessie80 (ronde 2½)
    31: JuJu (ronde 7)

NOD april
    24: Laikabasko (7)

NOD onbekend
    Jenny82
    Kirin
    Priscil1986
    Michelle77
    Happygirl86

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)
    Flappie00 (positief getest in maart)
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen

Zo ik heb mezelf weer ff in het lijstje gezet.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee Jessie. Ja heb ovutesten gebruikt. Tot nu toe 3 dagen positief gehad en dan de vierde dag steeg mijn temp. Deze ronde niet getempt maar had posi testen tot dag 16, dus denk dat ik dan mijn ei heb gehad. Ik wacht met testen tot 31 maart voor het geval hij toch op dag 18 was (als ik dan nog niet ongi ben). Maar heb er verder geen bijzonder gevoel over hoor.. dat heb ik al een paar rondes niet meer.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!!! Hoge temp is goed.. :)

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Dank je wel :)!

Net aangemeld voor mvm.

En nu is het afwachten tot 15 april.
    Spannend.

Hopelijk kan ik mn vader en schoonouders op mn eigen verjaardag verrassen met goed nieuws.

Fijne dag allemaal.

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik denk ook dat dat de beste manier is Juju, je niet te druk maken en gewoon lekker van je leven genieten, dan komt het vanzelf goed!

Wij hebben vanmiddag de combinatietest, weer fijn een echo! Hopelijk krijgen we goed nieuws en zien we de hele baby, inclusief armpjes en beentjes! Daarna krijgt manlief een cadeautje, lief setje kleertjes, want hij zorgt er zo goed voor me. Ben nog steeds nl. niet echt lekker en vooral eten is een crime....

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@meisjeV toch wel grappig dat we zwanger zijn ondanks dat onze mannen zo weinig thuis zijn, echt lucky shot gehad!!!
    heb jij al veel last van klachten???

@juju blijf voor je duimen!!!En miscchien moet je we ff niks verwachten, en wordt je dus verrast door een posi test!!

@chikai Leuk weer een echo!!!Ben benieuwd hoe het is!

@jessie verstandig om naar de ha te gaan, anders weet je ook niet waar je aan toe bent,en duidelijkheid in je cyclus mag nu wel s he!

@laila succes met wachten op je ei!!!

@all heb me via internet aangemeld voor mvm,maar nog geen contact gehad,vanavond maar s bellen,want wil toch graag meedoen.
    Verder last van zeurderig gevoel in m'n buik, en 's ochtends heb ik vaag gevoel van misselijkheid,
    gister taart gemaakt en werd vaochtend al bijna niet lekker toen ik naar t plaatje keek.....

Tot vanavond, straks lekker ff paardrijden!!!

x miek

16. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej dames,

@ miekje,
    Zeker lucky shot. Zit echt met smart te wachten op de echo.
    Dan weet ik zeker hoelang ik zwanger ben.
    Ik moet zeggen dat ik nu wel weer last van klachtjes krijg.
    Sinds gisteren staat mn kokhalsreflex op scherp. Ik hoor iemand kotsen op tv en ik ga ook maar alvast naar de wc. En het avondeten gaat ook niet zo. Hou t nog binnen, maar de binnenkant van de wc heb ik al iets te vaak gezien. Misselijk ben ik de hele dag door. Ik wil wel eten, maar als ik t ruik dan hoef ik niet meer... en heeeeeeel moe. hoeveel ik ook slaap. pff.. leuk, zwanger zijn ;)! Haha... (zou t voor geen goud willen missen hoor)

@Jessie; hoop ook voor jou wat meer duidelijkheid.
    @ juju, ff niks :)! Misschien ook wel lekker. En zoals Miekje zei, dan zal je zien hè ;)!
    @Chikai, weer een echo. Heerlijk. Blijft adembenemend om het te zien :)! Zag vd week echo van een vriendin van me. Hadden ook een filmpje, zag je hem springen :)! Zo grappig.
    @Laika; nja, helaas weer wachten :(! Maar gaat bij jou ook goed komen toch :D!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He ladies, ik weet niet hoe het komt maar ik sinds ik vanochtend een temp van 36.9 heb gemeten, voel ik ook ineens weer van alles. We zullen zien wat temp morgen is.. zoals jullie wellicht nog weten was hij een paar weken terug rond de 36.6, dus ik hoop dat hij hoog blijft, dan heb ik mijn ei dus gehad, :)! Kans is redelijk klein dat ie bevrucht is (moet je namelijk iets voor doen, ;)), maar goed, dan kunnen we tenminste door naar de volgende ronde!

Vraag me wel af wat ik morgen voel als temp dan weer lager is.. :(

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    het is rustig hier vandaag :)
    waar is iedereen? hard aan het werk haha8)!?

@Meisje, hoe voel je je?
    @Miekje, en jij??
    @Jessie en Juju, toch duim ik voor je/jullie!! )

Hier lekker rustig, altijd vroeg klaar op vrijdag, heeeerlijk!!
    Verder voel ik me goed maar ben ontzettend zenuwachtig voor de 20 weken echo volgende week... :$:)

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    #559 Chikai, 26 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
    Luannie, daar moet je je niet zo zenuwachtig voor maken hoor! Gewoon van het positieve uitgaan en lekker genieten!

Nou MeisjeV, van mij mogen ze die hele zwangerschapsmisselijkheid en moeheid afschaffen! Ben het letterlijk spuugzat, en als ik nu het idee had dat die medicijnen wat hielpen... Maar niets hoor, vanmorgen kwam al m'n zorgvuldig gegeten eten er alweer vrolijk uit....
    Dacht ik; bel eens de vk voor tips, kun je alleen tussen 9.30u en 10.00u bellen voor een telefonisch consult met de vk, anders krijg je de assistent. Wil nu toch weleens weten hoe ik wat meer kan eten en waarom ik 's avonds en 's nachts zoveel buikpijn heb.. Dan moet ik echt met mijn handen op mijn buik in bed gaan liggen, want niets anders helpt... pffff...

Gelukkig is met de kleine alles goed, gisteren een mooie echo gehad (hij had de hik, haha!) alles goed gezien en mooi hartje horen kloppen!

Even spammen :)

20. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @ luannie, nergens druk om maken. Genieten :)!
    Kan me ergens wel voorstellen dat je zenuwachtig bent. Neem aan dat je al een aardig idee hebt voor een naam, en als je het geslacht weet is het niet meer een 'iets' maar is het ..... (naam). Lijkt me echt een heel mooi moment :)!

Voor de rest, vanmorgen inene flinke steek in mn buik. Schrok me echt kapot. Genieten lukt nog niet echt. Ben echt heel bezorgt. Nu voel ik me wel ok. Misselijkheid trekt aardig weg, maar zal strakjes wel weer terug zijn. Mn borsten hebben ook van die kuren, dan staan ze onder spanning, en dan is er niks aan de hand. Enige wat absoluut niet veranderd is de vermoeidheid. Maar ja... zijn alweer dagje verder ri echo ;)!

Chikai; wat super die echo :D!! Kan niet wachten tot mn eigen. Geniet ervan.
    Wens iedereen alvast fijn weekend!!

Liefs,

Deel Deze Pagina