@ Chikai wat een mooie echo! Tsjaa die misselijkheid pfff en moeheid!!! Gelukkig is het bij mij over! Hoop dat het voor jou ook snel over is.. @meisje, we hebben eigenlijk nog totaal geeeen idee voor een naam haha! Gelukkig zitten we aardig op 1 lijn maar we vinden niets leuk leuk! haha! En jij je ook niet druk maken om die steek hoor... heb ik ook nog regelmatig laatst zo erg dat ik niet eens kon op staan, zo zeeer deed het! Maar dat heeft met je banden te maken. Het komt ook veel voor als je lang op 1 zelfde manier hebt gezeten, bv met je benen over elkaar.. Oh en die borsten, haha daar heb ik de eerste weken zo'n last van gehad! pff! haha Het komt allemaal goed Nog kleine 3 weekjes voor je echo! Spannend hoor
@ luannie Oke, nog geen idee voor een naam ! Nja, ander voordeel van t geslacht weten is dat je gericht kan zoeken. Wij hadden voordat we ook maar echt serieus aan kids dachten al namen voor zowel jongen als meisje. totaal de andere manier haha. Maar wij willen ook niet weten wat het word ! Grote verrassing op de dag zelf. Weet dat die steken niet altijd erg zijn, maar toch. Ben voorzichtiger, oplettender. Misschien niet altijd het meest verstandige, maar toch... angst zit er wel. Mn vriend vraagt ook 100x op een dag hoe t gaat, wat ik voel enz enz enz. Ook hij vind het best eng deze x. Liefs
hallo dames, chikai: prachtige echo!!!! meisjev: steken in de buik heb ik ook heel erg gehad, hoort erbij!!!!! miekje: soms duurt het een paar dagen voor MvM contact opneemt. ik heb gisteren weer een echo gehad, omdat het vorige keer niet helemaal lukte en we werden dubbel en dwars beloond!!! de kleine was superdruk! koppeltje duikelen, zwaaien met de armpjes en spartelen met de beentjes. Ook liet het even zijn/haar gezichtje zien, echt leuk. hier de echo-foto met voorkant gezichtje: Bekijk bijlage 61622
Jippie, wat fijn Kwebbel, zulke mooie echo's! Geniet er maar lekker van, het gaat ook echt snel, alweer bijna 12 weken. Klopte de termijn bepaling met wat je zelf dacht? Hier weer negatieve test vanochtend, ik had ook niet veel hoop, maar wel een feestje vanavond, dus voor de zekerheid toch maar een testje gedaan. Toch maar eens de ha bellen komende week.. en hopen dat hij op dit gebied niet zo'n knurft is als die van Juju, al kan het best zijn dat hij zegt dat ik nog 3 maanden moet afwachten, maar 2-3 jaar .. ik kan er nog steeds niet bij! @Juju, hoe is het meid, spannend wachtbankje weer?
jessie: mijn uitgerekende datum klopt precies: 13 oktober! ik had ook ovu-testen gebruikt, dus kon eigenlijk niet missen! hoop dat jouw huisarts wel wat voor je doet en 2-3 jaar is echt onzin, na een jaar mag je doorverwezen worden naar de gyn en als er iets specifieks is vaak ook wel eerder hoor.
Prachtige echo's weer! Dit worden super mooie baby's, zo fonogeniek als ze nu al zijn kan dat niet missen! Hier weinig spannends. Mijn ei is rond dag 16/18 geweest en ga niet testen voor 1 april. Heb nergens last van. Beetje pijnlijke tepels. Af en toe krampen of steken. The usual. Ga er ook deze ronde dus niet vanuit!
Jeetje kwebbel, wat een super mooie echo ! Geniet ervan ! dit gaat helemaal goed komen. Tja, Jessie, idd, hoop dat jouw ha idd niet zo'n k*t is. 2-3 jaar, klopt geen snars van. Wat is jouw volgende optie juju? Nog op zoek naar andere ha (wat ik zeker zou doen ) Blijf voor je duimen hoor!! Tja, weet dat ze erbij horen. Gelukkig klein beetje vergelijkingsmateriaal. Alleen die van gister was zo heftig en ineens dat ik er van schrok. Maar ja, bij de echo hopelijk net zo'n mooi plaatje als jullie meiden !
NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 31: JuJu (ronde 7) NOD april 24: Laikabasko (7) NOD mei 06: Jessie80 (3) NOD onbekend Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Happygirl86 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Flappie00 (positief getest in maart) Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen Jeuh.. een nieuwe NOD voor mij! Weet iemand hoe het met Girllie23 is? En de dames die bij onbekend staan? Of kunnen we die beter weghalen? Ik ben natuurlijk superblij voor jullie dames, maar het is wel raar dat we nog maar met 3 "echte" niet-zwangeren over zijn.. Juju en Laikabasko, zullen we allemaal deze ronde op roze gaan?
Ik durf het niet te zeggen hoe het met de andere dames staat. Om eerlijk te zijn 'ken' ik ze ook niet. Ja, lijkt me een goede om dat te doen. Jullie allemaal op roze dan !. succes kga weer verder met opruimen :S.
NOD april 24: Laikabasko (7) 25: JuJu (8 ) NOD mei 06: Jessie80 (3) Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Flappie00 (positief getest in maart) Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen
JuJu: ah nee, wat balen zeg! zou toch eens overwegen naar een andere huisarts te gaan, want zo moet je niet te lang doorlopen, schiet toch niet op zo en je hebt toch een duidelijke aanwijzing waarom je nog niet zwanger bent. Vind het nog steeds raar dat je geen verwijzing kreeg.
@Jessie: viel mij ook al op. Er komen steeds minder NOD's. Hopelijk kunnen wij binnenkort ook uit de lijst! Er wordt wel gezegd dat het vaak sneller raak is als je een MK hebt gehad. Ik weet niet of dat zo is. Ik baal soms ook behoorlijk dat ik weer de duivels heb. Maar probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten. Gelukkig begin ik op 6 april mt mijn nieuwe baan. Dus hopelijk ben ik er dan wat minder mee bezig. Heb mijn banner ondertussen wel aangepast naar 33 dagen. Ik denk dat dat wel redelijk is. We gaan met zijn allen voor een kerstkindje!
Ik duim heel hard voor jullie mee, een kerstkindje is ook wel bijzonder!! *duim duim* Juju, weer een korte lf... ik sluit me aan bij kwebbelsnoes, je hebt het volste recht om ook ergens anders eens informatie in te winnen, je houdt het nu ook al zolang bij! Nog zo 1 tot 2 jaar "aanmodderen" is ook geen doen!
Juju: gewoon een andere arts opzoeken. Ze moeten je gewoon kunnen helpen. De meesten moeten toch wel begripvol zijn denk je en vooral een vrouw. Ik heb een mannelijke huisarts maar die was wel heel begripvol. Kwam vandaag tot de ontdekking dat ik niet op mijn 30ste zwanger ben geraakt. Ben vandaag namelijk jarig (31). Had graag blij nieuws willen vertellen maar ja. even een klein dipje
Laikabasko; helaas niet op je 30e, maar ik hoop van harte voor je op je 31e!!! Maar Van harte gefeliciteerd!!! met je verjaardag!!
Juju, balen ! Maar ben het ook met de dames eens. Als het kan z.s.m. een andere ha zoeken. Of zelf contact opnemen met gyn. Al is het info inwinnen bij de assistent. Wie niet waagt wie niet wint. Balen Laikabasko, maar gefeliciteerd iig . Blijf er voor duimen dat we straks een topic kunnen opnenen 'Spannend... zwanger van de eerste' ! bij het zwanger zijn forum. Allemaal fijn weekend gehad???
Ja, dat is ff zo'n momentje dat je weer extra baalt, maar toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Laikabasko! Hoera, 30!! Ennuh slim dat je je banner hebt aangepast, kan je zeker niet te vroeg beginnen met testen, haha. Maaruh wel op tijd beginnen met klussen.. je wilt je ei niet missen