werken jullie ook wel met ovulatietesten en met een test die je 2 dagen voor je NOD kunt gebruiken? Zijn ze een beetje betrouwbaar. Zelf heb ik dit nog niet gedaan.
@laikabasko Nee, ik gebruik en gebruikte geen ovulatietesten. Sommige hier wel. Andere tempen. Ieder heeft zo z'n voorkeur. Wij laten de natuur nog even z'n ding doen (voor zolang we dat vol kunnen houden) En zwangerschapstesten van 2 dagen voor.. nee ook niet. Ik test wel op of iets na mn NOD. Iets meer zekerheid zegt mn gevoel.
Als je (licht) positief test voor je NOD kan je heel ontgoocheld zijn als blijkt dat je toch ongesteld wordt... Ik heb gewacht tot de dag na m'n NOD en had een vette streep. Hoe ongeduldig we ook zijn, ik zou niet voor je NOD testen.
ik was dat ook niet van plan om eerder te gaan testen. Ik ben misschien zelfs nog ouderwets maar ik test ook alleen maar met ochtendurine. Voor mijn gevoel is dat nog het meest betrouwbaar..
Hier nog een niets-voelend-persoon.. maar goed, vorige ronde voelde ik van alles en had het niets te betekenen, dus wie weet?! He, ik zie ineens een andere banner.. Kwebbelsnoes.. is het echt zo.. GEFELICITEERD! Oh.. nu heb ik wel je verrassing verpest.. sorry! EDIT: oh nee.. had gewoon pagina 2 nog niet gelezen.. Maar toch.. van harte!
@Kwebbelsnoes!! GEFELICITEEERRDD!!!!!!!!!! @ Anderen; wat gaan jullie snel ineens haha!! Ik probeer jullie goed bij te houden hoor maar lukt niet altijd even goed! Net bij de verloskundige geweest en voor het eerst het hartje gehoord, zooooo leuk!! Hij bewoog ook en dat klinkt alsof iemand hard op een microfoon slaat hihih!
van harte gefeliciteerd kwebbelsnoes! Geniet er maar lekker van! Hier nog niets veranderd. Normaal drink ik rond deze tijd altijd koffie maar nu stond me dat tegen ...
@ Kwebbel: GEFELICITEERD!!!!!! Ik hoop voor je dat alles nu goed blijft gaan.... @ laika...: Ik gebruik ook geen ovulatietesten en temp ook niet. Voor mij is voorlopig moeder natuur degene die bepaalt of het gaat lukken..... @ all: ik zit weer op het wachtbankje, 14 lange dagen wachten, hier heb ik zo'n hekel aan. Had gister steken in mijn buik, maar 2 keer een kwartiertje ofzo, was niets speciaals aan het doen, dus vermoed dat mijn ei gister was en niet de dag ervoor..... we zien het allemaal wel..... Groetjes, Elleke
Hoe gaan jullie het opa/oma vertellen dat je zwanger bent? Zelf had ik in gedachten om een mok te geven waar opa en oma op staat maar ik kan ze nergens vinden.
Kwebbelsnoes, GEFELICITEERD!! Wat leuk, hoe voel je je?? Het wordt druk bij de oktobermama's! Wij gaan het komend weekend vertellen aan de opa's en oma's. Ik ga een taart bakken en we gaan quasi nonchalant gewoon even koffie drinken. Dan maken ze de taartdoos open en zit er een taartje in met "wordt het een jongen of een meisje??" ... Dan is de verrassing compleet denk ik, ik ben nu al zenuwachtig als ik daar aan denk!
Dat heb ik ook gedaan. Weet niet of dat echt ouderwets is, maar idd het meest betrouwbaar. @ kwebbelsnoes: Gefeliciteerd meid! @ Chikai: Da's nog eens een originele manier om te vertellen dat je zwanger bent! Moet ik gaan onthouden voor de volgend keer
Ik heb ook getest met ochtendurine, er stond in de gebruiksaanwijzing dat dan de concentratie HCG het sterkste is... Ik zal een foto posten, ga lekker vandaag aan de gang! Heb er nu al zin in om de taarten te gaan maken!!
Heeii meiden.. Eerste even Kwebbel GEFELICITEERD MEID is je gegunt!!!! Hier na 3 dagen overtijd toch ongi geworden erg heftig!! Gister morgen waren de rode duiveltjes er .. Helaas dus ronde 5 nu!! Kan verder niet reageren want moet nu snel weg sorry.. Kiss G.
NOD februari 02: Kwebbelsnoes 04: JuJu (ronde 5) 06: Mum2be (ronde 2) 08: Laikabasko (ronde 5) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 14: Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Flappie00 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Even nieuw in de lijst!