Ik heb verder geen ovu-testen gebruikt, maar nu zegt FF dat mijn ei al op dag 13 geweest is! Lijkt me heel vroeg, maar ja, het zou natuurlijk zomaar kunnen.. misschien is mijn cyclus nu ineens "normaal" geworden? Maar als je dus 1 van de punten weghaalt (in dat weekend dag 14 en 15) die niet helemaal betrouwbaar zijn, dan verschuift ie mijn ei continu, aargh om gek van te worden. Anyway, als temp morgen weer hoog is, geloof ik wel dat nu ei is geweest (nog steeds mooi want cyclus van <35 dagen), en wacht ik wel af wanneer ongi komt! Hoe is het met jullie?
He, vervelend Jessie. Misschien ook ovu testen erbij? Wie weet krijg je dan wat meer duidelijkheid. Nja, nhier mega druk weekend achter de rug. Zaterdag ook nog van de trap gegleden :S. Op mn rug en billen na gaat alles goed. Maar dan een zondag lang visite bedienen en niet laten zien dat je bek af bent omdat op 4 mensen na niemand wist dat ik weer zwanger was, ben je na zo'n dag wel gesloopt. Kwam gister na mn werk ook met tranen in mn ogen thuis, want alles deed me pijn. Hier iedereen leuk weekend gehad?? Liefs
Dat schiet inderdaad niet erg hard op Jessie, dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Hopelijk heb je, als je niet zwanger bent natuurlijk , nu een normale cyclus! Dat doet vast goed zeer, MeisjeV, van de trap af vallen! Lastig he, verbergen dat je zwanger bent. Ik was erg blij toen ik het eenmaal mocht vertellen! Ons weekend was druk; zaterdag met de kids van scouting naar de Speeldernis (=natuurspeeltuin in Rotterdam) geweest, hele dag. Zondag naar de Beekse Bergen geweest, met de paarden, omdat daar een "animal event" was. En 's avonds zelfs nog gaan vrijdansen... Poeh, dat merkte ik gisterenavond, toen kon ik na een dag werken weer om 20.30u naar bed!! Gelukkig vandaag wat rustiger.
Ik heb inmiddels echt mijn ei gehad.. op dag 17 of 20 dat weet FF nog niet helemaal zeker, maar ik houd gewoon dag 20 aan, dan kan ik zeker niet te vroeg testen Met een LF van 14 dagen, zou ik dan op 34 dagen komen, nog wel lang, maar mee te leven.. en nu maar hopen dat er regelmaat in komt (of niet.. en mijn ongi wegblijft!)! Hoe is het met jou, Laikabasko.. spannend!? Nog verdere kwaaltjes?
He dames, @meisjeV balen dat je gevallen bent!!hopelijk heb je niet te lang last!Hier ook lastig om niks te zeggen..maar wacht toch echt tot na m'n 1ste echo.. @jessie fijn dat je toch ongeveer weet wanneer je ei is geweest!op naar een posi test!!! @chivay klinkt inderdaad goed zo'n weekend!was t animal event leuk??? @laila Spannende dagen voor jou!!hoop op posi test!! @all vandaag bij vk geweest voor intake,was leuk gesprek,moet morgen gaan bellen voor afspraak 1ste echo...ze adviseerde om t over 2 weken te doen...maar wil eigenlijk volgende week al...dus zel wel zien wat de mogelijkheden zijn,kan alleen maar vrijdag eind vd middag ivm man z'n werk,dus moet ook plaats zijn.... Iedereen fijne avond! Ga ook lekker slapen,morgen weer hele dag druk op t werk! x miek
@hier: begin zere tepels te krijgen. Mijn man kan er niet aan zitten. Verder af en toe wat krampjes in mijn buik. Gelukkig is de constante buikpijn weg. Zaterdag bijna flauw gevallen van de pijn. Ik wacht rustig af. Al moet ik wel zeggen dat ik het wel weer spannen vind!
Dat kan ik me goed voorstellen Laikabasko, het blijft toch elke keer weer spannend... * duim duim * Animalevent was leuk, heerlijk weer, en zo'n dagje is altijd wel lekker relaxed, beetje tussen de kraampjes rondlopen, in het safaripark kijken. Ik weet het niet, beesten blijven mij altijd wel fascineren om naar te kijken. Heb net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, dat wordt bij mij 21 weken echo. We willen graag naar een bepaald echocentrum, omdat daar vorige keer veel werd uitgelegd, en op de donderdag ervoor heb ik studie, dus hebben we het een weekje opgeschoven. Spannend, nog wel even wachten dus!
@Laikabasko, spannend hoor! Heb je al een testdatum in gedachten? @Juju, waar ben je, is alles goed? @Chikai, oh spannend 20-weken echo, willen jullie het geslacht ook weten? @Miekje, nog een weekje (of 2) wachten dus, ook spannend zo'n eerste echo!
Ja, wij willen het geslacht wel weten, maar gaan het nergens vertellen Net bij de mamamazzeldagen van de prenatal langs geweest, box gekocht; 10 % showroomkorting en dan nog 20% actiekorting, (We moesten hem alleen wel meteen uit elkaar halen en meenemen, gelukkig ging dit prima) en een aantal positiekleren gekocht; 2 broeken, 1 rokje en 1 jurkje; kan voorlopig vooruit! En al toen ik het aanhad in de winkel had ik zoiets van; heerlijk, kan ik het niet nu al aanhouden!!
Laikabasko, spannend hoor! Heb je al een testdatum in gedachten? Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Mijn banner geeft het gemiddelde vanal mij cyclussen. Gemiddeld is dit 31 dagen. Zelf denk ik dat mijn NOD de 24ste is. Dus zaterdag. Dan ga ik nog niet testen want dan hebben we vrijgezellenfeest. Misschien in de loop van volgende week.
he dames. @laila spannend dat je zo lang kan wachten!Komt vast goed als ik je klachten zo hoor @chikai Beter dat je goed korting hebt gescoord!!en ook fijn om positie kleren te dragen!ik merk dat echt niet alles meer even lekker zit qua broeken,dus ben benieuwd hoe t de komende weken zal gaan! @juju en jessie spannende week voor jullie!ben druk aan t duimen voor posi testen voor jullie beide!!! @all gister afspraak gemaakt voor echo 7 mei,kon ook 4 mei,maar ja dan s manlief er niet....dus nu nog 2 weken geduld hebben!!! Op zich wel leuke dag want m'n broer en schoonzus zijn dan jarig, kunnen we t beide families gelijk vertellen En schoonzus heeft met haar zwschappen iedere x iets leuks van ons naar achtergrond geschoven(kwamen net terug van vak,wij verhaal vertellen,zij ben zwanger,dus weg verhaal!wij vorig jaar we gaan trouwen, zij ben zwanger...jullie snappen nu ben k blij dat we t eens terug kunnen doen.... Verder begin ik nu toch ook beetje te genieten van alles wat er in m'n buik gebeurd....Lukt dat bij jou ook een beetje meisjeV of ben je pas gerust na je volgende echo?Moet je daar lang op wachten trouwens?? Iedereen fijne dag! x miek
Oeh jij kunt lang wachten zeg, Laikabasko! Maaruh, waarom niet testen voor vrijgezellenfeest? @Miekje, dank voor het duimen, ik hoop dat het geluk brengt @Juju, vandaag dag 25 zie ik.. cyclus lijkt in elk geval langer te zijn dan vorige keer.. maar je had laat ei toch? @all, wachtbankjes zijn erg! Maar goed, de kans dat ik zwanger ben is natuurlijk niet zo groot, eigenlijk is dit pas ronde 1 als je bedenkt dat we de vorige rondes niet op het goede tijdstip hebben geklust..
ik wil eigenlijk niet testen voor het vrijgezellenfeest omdat ik van mij zelf weet dat ik het niet voor me kan houden en ik wil het dan eerst aan de ouders vertellen en de broers en zussen. Het vrijgezellenfeest is van een vriendin.
Aha, snap ik.. maar hoe ga je dat doen dan, of is vrijgezellenfeest bij jullie niet met een hoop drank (denkt even terug aan eigen vrijgezellenfeest )?
zeer waarschijnlijk gaat er wel veel drank vloeien. Misschien dat ik 1 of 2 drankjes neem. Ik weet het nog niet. Ben zo in dubio