@ Miekje, Ja, ben pas iets meer gerust bij de volgende echo. Ben dan 9 wkn en 1 dag, dus as maandag al. Voel mn buik druk steken en 'kneden', nog steeds misselijk, maar weet wel dat frisdrank t goed doet, en vet eten absoluut niet. Garantie om over de wc te hangen. Nja, maandag Gyn... kan niet wachten... Ga hem wel vragen of ik dan met 2 a 3 weken weer kan komen, juist omdat het toen fout is gegaan. Dus hoop met die 12/13 weken weer echo te hebben. Maar das nog even afwachten. Jij ook nog ff afwachten wat de echo betreft... spannend!! LaikaBasko, ik denk dat ik te voorsichtig zou zijn als ik t niet van te voren weet. Denk dat ik dan te veel zou zitten met: als ik zwanger ben en alcohol bla bla bla. Hopelijk dat jij dat niet hebt dan ! Duim wel voor je dat t raak is. Hier dood dagje gehad. Vanmorgen kaakchirurg. Ik netjes vermelden ben zwanger: 'nou mevrouw, dan stellen we uw afspraak liever met 4 tot 6 wkn uit ivm de controlefoto'. Hmmz, oke maar het zijn er 2. Dan wachten we nog 4 weken langer. Oftewel mag over 10 weken terugkomen. Nergens last van dus kan me er niet zo druk om maken, baalde alleen dat ik voor niets erheen was. Erna in bed gelegen, en uiteindelijk nog van half 1 tot half 5 geslapen :S. Weg dag... En nog niet uitgerust zijn. Dat het uiteindelijk niet voor niets is....
@Laikabasko, ik zou toch dat testje doen.. als het negatief is, kan je met een gerust hart een drankje doen, is het positief dan zeg je gewoon dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica slikt (en boeien als ze je dan niet willen geloven)! Als je niet het testje wil doen, misschien hetzelfde excuus gebruiken.. persoonlijk zou ik ook moeite hebben met alcohol als ik ook die ochtend een test had kunnen doen die had kunnen uitwijzen dat ik zwanger was. Maar dat is mijn persoonlijke mening, jij mag daar heel anders over denken. In elk geval veel plezier!
@Juju, jippie al CD28, voor jou! Maar ook een laat ei toch, of niet? Nou ja, we duimen voor 3x roze in dit topic.. kunnen we een nieuw topic aanmaken "Spannend.... zwanger zijn van de eerste"
Heb inderdaad een testje van te voren gedaan en die was negatief. Ben dus gewoon lekker los gegaan. Op zich viel het nog mee met de drank. Na een heel dag op sjouw waren de vrouwen behoorlijk moe dus de meeste vrouwen dronken niet veel. Verder nog niets hier. Ik hou zaterdag de 24ste als mijn NOD aan dus ben ik nu 3 dagen overtijd. Ik wacht eerst nog even met testen.
Super om zo'n buikje te zien kwebbel ! Kan niet wachten op de mijne haha. Nja, laikabasko, 1 voordeel: heb je je iig tijdens t feestje nergens druk om hoeven maken, dus nu gewoon weer genieten. Maar wat niet is kan nog komen hè ! Hier vandaag naar de gyn geweest. Weer een echo gehad. 2 kleintjes groeien goed. 2 kloppende hartjes gezien. Wel 2 kilo afgevallen. Over 4 weken mag ik terug komen. 1 van de 2 was druk ! Mn vriend heeft het zien bewegen. Kon zn ogen niet van die 2 kleintjes afhouden ! Was de eerste keer dat hij ze zag. Glimlachend vertrok hij haha . Hoe is het met de rest? Leuk weekend gehad?
Jammer Laikabasko van je negatieve test! Hoeveel dagen na je ei zit je nu? @MeisjeV, gefeliciteerd met je goede echo! Maar waarom 26 mei 2x gyn?
Hallo meiden! Druk, maar leuk weekend gehad, lekker van het weer genoten! Jammer van de negatieve test, laikabasko... maar zolang je nog niet ongi bent, gloort er nog hoop toch? Vandaag weer gewerkt, gelukkig vrij rustige dag met m'n kids gehad. Dacht morgen vrij te zijn, maar helaas; extra studiedag alvast om vooruit te werken voor tijdens mijn bevalling (dan heb ik de fysieke dagen alvast gehad). Dus morgen ook weer een pittig dagje!
He dames, @jessie,juju en laila m'n duimen maken overuren voor jullie!!!!op naar allemaal roze strepen!!!! @chikai da's al snel dat je nu moet inhalen voor straks!ach kan je maar gehad hebben he @laila fijn dat je genoten hebt van t vrijgezellen feest, ik heb er 15 mei 1,weet nog niet wat we gaan doen,maar mag t gelukkig voor die tijd bekend maken,dus als het een te heftige activiteit is doe ik t niet...ben ook de bob,en dat vonden ze ook alavst wel makkelijk @all (ff ego) heb druk werk weekend gehad en daardoor bbq gemist die m'n vrienden gister hielden...maar hoorde vandaag dat ze al om 4 uur hadden verzameld,en om 5 uur waren gaan eten,terwijl ze wisten dat ik pas om 6 uur weg moest Dus voel me nu een beetje aan de kant gezet..... ga t morgen voorzichtig bespreken met m'n vriendin,mag toch best eerlijk zijn over m'n gevoelens toch?? Ben vroeger ooit s door m'n toemalige vriendin echt gedumpt,dus dat rot gevoel komt op zulke momenten weer boven... T is wat als vrouw met ook nog s al die hormonen in je lijf......... Sorry moest m'n ei ff kwijt.... Iedereen fijne avond!!! x miek
Klinkt niet leuk Miek, je kunt het inderdaad beter bespreken dan ermee blijven zitten! Ik zit vandaag op 10 DPO (denk ik, ik temp niet meer en ben afgegaan op een posi ovutest op CD18 en einde van buikkrampjes op CD20). Officieel is morgen mijn NOD met een LF van 10, maar heb vandaag maar voorzorgmaatregelen genomen en houd rekening met een LF van 9.. Alle symptomen wijzen op dat ik gewoon ongi ga worden dus duim alleen maar dat die morgen komt en niet vandaag.. Ik ga nu 3 dagen weg en heb naast maandverband ook een zw test meegenomen. Voor overmorgen. Je weet maar nooit! (heb die krengen toch in de kast liggen immers )
@ jessie, 2x gyn = 2de x naar de gyn !! Met 13 weken er weer heen. Hopen dat t dan ook een mooi plaatje word. @Juju, blijf voor je duimen hoor!! @ Miekje; lastig... ik denk ook wel dat ik zo'n gevoel zou krijgen. Gewoon bespreken, en wie weet wat er van komt... meer kan je helaas niet doen. @all; ik net naar mn werk, krijgen nieuw verkoop systeem. ik netjes mn lunch meegenomen. kijk op het rooster en blijk vrij te zijn vandaag !! Heerlijk!! Kan ik eindelijk mn huisje weer btje opruimen !! AMper de tijd en de puf voor de laatste tijd...
MeisjeV wanneer is het fout gegaan de vorige keer? Was je kindje gestopt met groeien met 13 weken of al eerder en kwam toen de mk op gang? Lijkt me heel spannend zo.. Waarschijnlijk komt het helemaal goed! Ik duim voor je, vind het zo'n wonder een tweeling! Geniet lekker van je vrije dag!
Vervelend Miekje, hopelijk klaart uitspreken wat je voelt de lucht wat op! @Juju, nou ik duim dat je toch je zw-test mag gebruiken.. @all, hier daling in temp vanochtend, tot nu toe geen ongi te bekennen, zelfs geen bruin, maar ik verwacht dus wel door te kunnen naar ronde 4!
ons kindje is toen na ruim 12 weken gestopt met groeien, en met 13 weken kwam het op gang. Dus voor ons nog hele spannende weken. Mn vriend is over deze zwangerschap een stuk zekerder. Die verwacht dat het helemaal goed komt. Ik ben soms nog beetje bang, maar steeds wat minder. Blijf opletten op mn symptoompjes. Fijne avond allemaal. Liefs, mij
He dames, @meisjeV Snap dat je nog onzeker bent,gelukkig gaat tijd nu best snel(vind ik zelf af en toe ) en krijg je regelmatig echo's! Ik nog 1,5 wk wachten...... @juju hoop dat je zw test nodige hebt!!Fijne dagen in ieder geval!!! @jessie zou balen zijn als je ongi wordt!maar heb je wel een redelijke ronde gehad, is ook wel fijn! @all vanavond met m'n vriendin over m'n onzekerheid gehad...ze snapte me helemaal(heb niet rechtstreeks gezegt dat ik t van zondag niet leuk vond...vond ik nu niet zo gepast meer) Ze vertelde ook dat ze juist gesmst had dat ze bbq gingen doen,omdat ze weet dat ik dat soort dingen graag weet...dus ze kent me inmiddels erg goed En dat ik gewoon moet denken zoals ze zelf doet,jammer dat ik er niet bij kan zijn,volgende x beter... We hebben t er ook over gehad dat we wel weten aan welke meiden we wel, en niet wat hebben...denken er gelukkig t zelfde over Dus kortom was goed en relaxed gesprek!Ben erg blij dat ik t besproken heb,vannacht tot 2 uur liggen piekeren,dus da's niet meer nodig...! verder vertelde ze ook nog dat als er ooit kids komen ik nog wel s zal balen als k niet mee kan,en dat ik dat miss dan ook wel s moeilijk vind!!hmmmm dames zal mezelf echt vaker kick at my ass moeten geven en me dus niet moeten aantellen!!!Grow up miek!!!Wordt tenslotte moeder(iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee) Hmmm nog ff 1 grappig ego ding van vandaag,.,.. m'n ma had voor meisje op dorp babykleren gekocht ivm d'r nieuwe dochter...dus daar hadden we t ff over...vraagt ze ineens goh wil jij nog geen kids???ikke; nou nog ff niet o,zijn druk bezig hond op te voeden....zei weer, ja maar je leeftijd gaat wel door he... ikke, ja duhhh komt nog wel o... Dus wil echt zo graag goede echo volgende week....wordt dan zoooo leuk om t te zeggen, word al vrolijk van de gedachte Sorry voor lange ego bericht...maar wilde t gewoon ff delen met jullie als m'n digi vriendinnen! Fijne avond iedereen!!! x miek
KLinkt als een goed gesprek met een goede vriendin! En wat een mooie surprise om te vertellen aan je moeder.. ik duim voor een prachtecho! HIer heb ik besloten een LF van 10 dagen te hebben: vandaag niet ongi geworden. Jippie voor mijn baarmoeder!!!!