Miekje, dat wordt echt een gave verrassing voor je moeder! Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriendin, ennuh ik hoor van iedereen dat het helemaal niet raar is om als moeder ook je onzekerheden te hebben, dus maak je niet te druk, het komt vast helemaal goed!
Ik zit te trillen achter mijn computer.. helemaal alleen in een hotelkamer, morgenavond ben ik pas thuis. En meiden.. ik ben zwanger! Mijn pendels zijn uitgekomen!!!! Test gedaan van sensitest vanochtend en toen daar binnen 2 min een tweede lijn kwam meteen maar een van testjezelf.nu met dezelfde urine gedaan en allebei twee streepjes. Nog niet zo donker als de controlestreep maar wel duidelijk. Ik ben zwanger.. en ik kan het aan niemand vertellen. Zit ik hier te grienen. Ik ben zwanger....
Van harte gefeliciteerd Juju!!!! Echt helemaal super! Ik ben echt helemaal blij voor je, wat goed nieuws na al die rare, kromme rondes!! Je hebt toch wel snel je vriend/man gebeld, omdat je schrijft dat je het niemand kan vertellen... Ooooh, wat moeilijk dan he!! Maar Juju, geniet ervan en doe voorzichtig met jezelf. Miekje; dat wordt inderdaad een leuke verrassing, goed dat je er zo omheen kon praten!
hoihoi ik meld me ook aan hier ik en me man gaan ook voor ons 1e wondertje Over 7 dagen is me nod ik hoop dat de duivels lekker uit blijven liefss
JUJU is ZWANGER!!!!!! GEFELICITEERD!! wat super meid!! Ik ben zoooo blij voor je!!! Miekje; wat zal je mams raar staan te kijken!!! Laten weten he, ben wel nieuwsgierig. Welkom wondertje!!
Welkom Wondertje! We hebben ergens een NOD-lijst. Durf ik over een paar dagen pas aan te passen maar je kunt daar je NOD op invullen. En nee.. ik wil mijn vriend niet over de telefoon vertellen dat hij papa wordt.. dus ik houd mijn mond tot donderdagavond! (hij snapt toch niets van NOD's ed ik bedoel hij vraagt er ook niet naar ofzo, dat scheelt natuurlijk)
Al een beetje van de 'schrik' bijgekomen Juju? Ik vind het echt super mega leuk voor je ! Heeft het duimen misschien toch iets geholpen ! Nja, hier ff zeikberichtje: probeer al de hele morgen d reizen te bellen. Moet (onder voorbehoud nog steeds) mn vakantie cancelen. Wil alleen weten welke kosten ik dan heb omdat een te ver gevorderde zwangerschap niet vergoed word. Nu las ik dat als je cancelde voor bepaald aantal dagen dat je weg gaat je alleen de aanbetaling moet betalen. Maar hebben toen geboekt omdat je geen aanbetaling hoefde te doen. Dus wil weten of ik er dan zo vanaf kan komen of dat ik toch nog kosten heb. Maar op geen enkel telefoonnummer zijn ze bereikbaar.... *zucht*
Hmm irritant is dat.. Kun je niet langs een reisbureau gaan of zitten die niet in de buurt? Mailtje doen? Kost mij ook altijd veel energie door de irritaties e.d. hoor: heel herkenbaar! En nee, nog steeds niet van de schrik bekomen. Voel me helemaal niet zwanger. En dat is wel heel vreemd.
Ik voelde me in het begin ook niet zwanger, het was allemaal nog erg onwerkelijk. Bij mij en m'n man kwam het besef eigenlijk pas toen we de 1e echo kregen met 10 weken... O ja, en het misselijke gevoel met 6 weken... Nee, over de telefoon vertellen lijkt me ook niet zo leuk, dus je vriend moet nog even wachten. Dat wordt vast een bijzondere avond morgen! Veel plezier alvast met vertellen!
Ja ik denk dat een test die 'zwanger' zegt ook meehelpt.. die wil ik dit weekend gaan doen. Die streepjes blijven toch maar streepjes he. Krijgen we nog een mooie buikfoto van jou Chikai?
weet iemand wat dit zou kunnen zijn?, na me ei lastige steekjes onderin me buik/lies gehad 2x heftige ongi krampen die 2 min aanhielden , gister 2x heftige kramp gehad zeker wel uur lang soort ongi kramp maar heel anders ik kon moeilijk erdoor lopen want trok ook naar me bovenbenen toe auwauw mijn nicht denkt blinde darm ontsteking??????????
Ik ben zo blij voor je Juju! Balen dat je nu in die hotelkamer zit.. maar morgenavond wordt vast super-speciaal! Bedenk me nu.. de volgende NOD zit ik ook in een hotel.. haha, ik ga dan dus geen testjes meenemen, mag 's avonds ook weer naar huis dan @Wondertje, welkom!
Wondertje2008;weet iemand wat dit zou kunnen zijn?, na me ei lastige steekjes onderin me buik/lies gehad 2x heftige ongi krampen die 2 min aanhielden , gister 2x heftige kramp gehad zeker wel uur lang soort ongi kramp maar heel anders ik kon moeilijk erdoor lopen want trok ook naar me bovenbenen toe auwauw mijn nicht denkt blinde darm ontsteking?????????? Ik heb hetzelfde gehad. Ben nu een aantal dagen overtijd maar durf niet te testen. Afgelopen zaterdag was mijn NOD.
Laikabasko: oo wat spannend ik zou een testje doen meid dan heb je zekerheid was ik maar overtijd, ik moet volgende week woensdag worden, spannend meid hou me op de hoogte
Dank jullie wel lileve meiden! Ik had testjes meegenomen voor morgenochtend maar vanochtend had ik zoiets van: ik word niet ongesteld vandaag. En dus testje gedaan. Anders had ik me helemáál niet kunnen concentreren vandaag.. Wondertje geen idee het kan vanalles zijn!