Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :)

*krijgt glimlach om zwangere Juju niet van d'r gezicht*

Oh ja, ik had me vergist.. NOD is een dag later, dus dan ben ik alweer thuis! Maar eerst mijn ei maar eens vinden.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kan het je ook niet aanraden hoor Jessie ;)

Ik heb net een half uur naar de testjes zitten staren en de strepen staan er echt. Morgen testen of ik nog steeds zwanger ben (..). Was oprecht verbaasd dat ik echt niet ongi ben geworden. Dringt dus allemaal nog niet echt door.

Wil even zeggen dat ik jullie echt waanzinnige schatten vind: wat zijn jullie lief en meelevend en fantastisch! Geweldig!!!

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Nog ff jessie en laikabasko posi testen en dan kunnen we met zn alleen door naar t volgende topic :D!! Haha.

Ik ben zo blij voor je JUJU!!! Dikke knuffel.

Geen idee wat het kan zijn wondertje... echt geen idee.

Nja Jessie... voor jou blijven mn duimen ook draaien hoor!!!

Laikabasko, niet ondertussen nog een testje gedaan???
    Ben wel heel erg benieuwd hoor!!

@ all;
    hier vandaag mn schoonmoeder verrast.
    Wij waren even 'onverwachts' op bezoek. Ze krijgt een lintje, en wij wisten ervan. Wilde er natuurlijk wel bij zijn wanneer de burgemeester voor de deur stond om het haar te vertellen :D!!
    Morgen krijgt ze hem, en ook daar zijn we bij :D.
    Net lekker uit eten geweest, maar zoals met al mn avondmaaltijden mocht ik er een 2de keer van genieten boven de wc :S.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    NOD april
    24: Laikabasko (7)
    25: JuJu (8 )

NOD mei
    05: Wondertje2008 (??)
    29: Jessie80 (4)

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)
    Flappie00 (positief getest in maart)
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen

Mijn NOD en ronde aangepast.

Juju roze gemaakt.. ze mag zichzelf verzetten als ze het echt kan geloven ;)

En Wondertje2008 toegevoegd, je NOD is 5 mei toch? Ik weet alleen niet in de hoeveelste ronde je zit..

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha dank je Jessie!

6. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    NOD april
    24: Laikabasko (7)
    25: JuJu (8 )

NOD mei
    05: Wondertje2008 (10)
    29: Jessie80 (4)

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)
    Flappie00 (positief getest in maart)
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen

Mijn NOD en ronde aangepast.

Juju roze gemaakt.. ze mag zichzelf verzetten als ze het echt kan geloven ;)

En Wondertje2008 toegevoegd, je NOD is 5 mei toch? Ik weet alleen niet in de hoeveelste ronde je zit..

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog steeds niet ongi en ook vanochtend was mijn zwangerschapstest positief.. heel langzaam begint het door te dringen.. ik ben écht zwanger. Er groeit een kleintje in mijn buik.. Wauw..
    Wondertje je zit al in ronde 10 zie ik?

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

JUJU VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

wat heb je dat ontzettend verdiend zeg!!!hopelijk volgen laila,jessie en wondertje ook snel!!!
    Ik voelde me ook pas na paar weken echt zwanger toen k weeïg werd en steken in m'n buik voelde...

@wondertje Misschien zijn die steken innestelling geweest?als het aanhoud en erger wordt zou ik toch de ha om raad vragen!
    Bij een blindedarm verga je vaak van de pijn....dus hopelijk is het dat niet!

@all sorry door het posi nieuws van juju de rest ff niet onthouden....komt vanavond wel goed!
    Heb hier zelf zo'n geveoel van goh ben k wel zwanger...maar ja geen geduld he om te wachten tot de 7de....:)
    Wel bloed laten prikken vandaag,dus da's ook weer geregeld.
    ben wel lekker van t mooie weer aan t genieten8)

O ja heb voor volgende wk boekje voor m'n ouders gekocht met tips voor opa en oma in...verder ga ik het brengen als vroeg moederdag kado(lekker cheap;))Dus dat lijkt me wel leuk om te doen:D

Iedereen fijn lang weekend!!

x miek

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt leuk Miek ;)
    Als alles goed gaat ben ik zo'n 8 weken zwanger op mijn moeders verjaardag, dan wil ik het de opa's en oma's vertellen. Op mijn eigen verjaardag ben ik 12 weken dus dan volgt de rest van de fam en het werk! Eerst maar eens zo ver komen :)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik kom hier regelmatig nog eens piepen, maar schrijf zelden nog mee. Maar wat zie ik?

Juju: Gefeliciteerd meid! :D Beetje bij beetje zal het besef wel komen dat je echt zwanger bent. Veel plezier met het aan je vriend te vertellen! :)

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Echt leuk Juju, we zitten volgens allemaal telkens met een glimlach op ons gezicht jouw berichtjes te lezen!
    En oooo! Wat ben ik benieuwd naar de reactie van je vriend!

Mijn buikfoto staat in mijn album, ik weet alleen niet zo goed of ik het goed heb geplaatst, dus als jullie het niet kunnen zien, geef je even een seintje? Het is een foto die ik gisteren heb gemaakt, met 17 weken dus!

Nu... (sorry voor de mensen die moeten werken) YES VAKANTIE!!! Heerlijk, 2 weken vrij!! Moet wel veel doen, maar kan ik ook lekker even bijkomen en uitrusten!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    :D
    (snap alleen de 2-3 weken niet zo goed.. vanmiddag gedaan met ongeconcentreerde urine .. :()
    Bekijk bijlage 68526

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    denk dat je gewoon erg veel hcg al in je lijf hebt JuJu, die weken-indicatie is op basis van de hoeveelheid hcg!!!!

14. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    zuid-holland
    @JuJu: Ja klopt al in ronde 10 helaas,ik vind het echt vervelend maar is helaas niks tegen te doen ik hoop dat ik woensdag een mooie test in handen mag hebben

@Miekje28: Ik hoop dat het instellingpijn geweest is,ik ben vanaf vandaag ook erg moe ik wil liefst nu gaan slapen,ja maar met blinde darm moet je ook koorts hebben en niet kunnen lopen en gelukkig heb ik dat niet.

Liefs

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dan duim ik extra voor je Wondertje, dat het nu raak mag zijn! Gebruik je ovutesten?

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh en dank je voor je reactie Kwebbel. Ik ben overal zo onzeker over :(

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zoals beloofd het verhaal ;) Was op tijd terug vanmiddag. Bedacht me: hij heeft niets met streepjes. Dus ik een digitale test gedaan. Met middagurine, dus ik dacht misschien heb ik nog wel te weinig hCG ofzo.. maar dat ging dus goed! Ik als een gek foto's maken enzo (hihi) kwam mijn vriend al thuis. Had hem gesmst of hij niet te laat thuis wilde zijn omdat we elkaar al 3 dagen niet hadden gezien.
    Ik naar beneden huppelen, geef hem een kus. Zeg: moet je mijn shirt eens omhoog doen! Hij: ? en toch maar doen. Stond "hoi papa!" op. Hij kijkt me aan, vol ongeloof: ben je zwanger? He? Wat leuk!
    Ik helemaal door de dolle heen, hem de testen laten zien, hij stond maar wat te grinneken vol ongeloof. Het dringt pas langzaam tot een door. Inmiddels is het eerste spaargeld voor de babykamer al gestort door hem. Hij wil een lijstje maken met wat we allemaal nodig hebben.. Net zei hij: ik schrok wel hoor. Had me helemaal niet zo beseft dat als jij zwanger zou raken, ik papa zou worden. (zucht hihi)

Nadeel is dat hij ervan overtuigd is dat ik nog nergens last van kan hebben omdat dat nog te vroeg is. Ik zit inmiddels met mijn slobberbroek aan omdat mijn spijkerbroek niet dicht kan door de opgezwollen darmen, heb mega last van krampen :)() en mijn borsten doen ook steeds meer zeer. Zijn reactie: zit allemaal in je hoofd schat! Grr.. naja alles op zijn tijd ;)

18. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    zuid-holland

Dankje wel lief van je:D
    Ja ik heb van cleurblue met die smiles en van sensitest zelf
    ik en me man hebben ons wel laten onderzoeken en alles was goed.
    alleen beetje lastig als het zo lang duurd maar we wachten af:) ik kom woensdag met een knal test hier hihihih hoop ik:p

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha goedzo! raar he dat het bij de een wat langer duurt dan bij de ander.. Hoop voor een knaltest hoor!

20. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    hier weer even een berichtje van iemand die wacht.

Heb net een test gedaan. Snap er alleen niets meer van. Er kwam een licht streepje te voorschijn. Net de gebruiksaanwijzing gelezen en dan zou ik wel zwanger zijn. De streep is nu alweer weg. Ik weet het niet meer. Bel denk ik maandag de HA maar eens.

Heb het idee dat het gebied rond mijn tepels wel donkerder en groter wordt. Nog maar even afwachten dus.

Deel Deze Pagina