Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat een leuke reactie Juju! Haha, die mannen :)

Laikabasko, het wordt toch ook wel spannend voor jou... Ik duim heeeel hard voor je!! Vreemd dat het streepje dan weer weg is...

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, hihi, geweldig die reactie, maar goed, het is natuurlijk ook nog een beetje onwerkelijk voor hem, in jouw lichaam gebeurt vanalles en hij ziet alleen streepjes en "zwanger".. :D

@Laikabasko, dat is vreemd :(, wat voor test was het..? Ga je nog een andere test doen dit weekend? Zo'n 2v5 of een digitale? Ik duim voor je meid..

@Wondertje, ronde 10 al, een reden om extra hard te duimen voor je..

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    JuJu: geweldige reactie van je man, ze snappen het echt niet. komt vanzelf bij de eerste echo ;)

Wondertje: Ik ga voor je duimen!!!

Laika: balen van die vage test, inderdaad die van kruidvat 2 voor 5 euro eens proberen???

even ego:
    was zo aan het genieten van de hele zwangerschap, eindelijk zat ik op die roze wolk.
    maar op de een of andere manier komt er dan ook altijd weer tegenslag :(

de kleine doet het nog steeds prima gelukkig, maar helaas doet mijn eigen lijf het een stuk minder.
    had sinds vorige week ineens ontzettend pijn bij het lopen, opstaan vanuit lage positie en omdraaien in bed. de pijn zit achter mn bil zeg maar.
    gisternacht heb ik de hele nacht huilend rondgelopen van de pijn, kon niet meer in bed liggen, bij elke beweging ging ik door de grond.
    Dus gistermorgen op naar de huisarts. Waar ik verder nooit kom, dus was de eerste keer dat ik bij de huisarts in tiel kwam.

Conclusie: Zwangerschaps-ischias. Slijtage van het bekkengewricht aan de linkerkant.

Moet nu naar een mensendieck-therapeut, benieuwd wat dat gaat opleveren.

Moet in ieder geval flink gas terugnemen, want af en toe doet zelfs mijn ene voet voor de andere zetten al pijn.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Kwebbel dat klinkt helemaal niet goed :( Ik hoop dat die therapie wat kan helpen.. want nu nog 24 weken pijn lijkt me helemaal niets.. hopelijk zit je snel weer op je roze wolk!

Laika dat klinkt heel vreemd een streep die weer verdwijnt, balen meid je bent wel toe aan een beetje duidelijkheid lijkt me! Welke test heb je gedaan?

Hier: hij is nu internet aan het afzoeken naar boekjes over hoe je kind leert goed rekenen en heeft besloten iedere avond de tafels 1 t/m 10 aan mijn buik voor te lezen .. (ik hoop dat hij een grapje maakt hihi)

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, :)

@Kwebbel, oh bah, hopelijk helpt de therapie!

@all, wat een prut-weer, verhoogt de stemming niet echt..

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee wij wilden eigenlijk nog wel even de stad in voor een feestje maar dit weer nodigt niet echt uit :(

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    ja misschien ga ik maandag wel even naar de HA. Ik heb de test van Idyl gehad. Deze hadden ze bij de winkel bij ons in het dorp.

Misschien straks ff kijken of kruidvat open is dan haal ik daar 1 van.

Zonet gehoord dat mijn stiefzus doorgestuurd is naar de gyn. Blijkt dat zij al een jaar bezig zijn... afwachten dus. Ze krijgt een inwendige echo.

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    he dames,

@juju Wat een leuke man heb jij!!die van mij beseft het met mate...komt pas echt na echo volgende wk denk k.....hij is ook niet zo'n prater...maar komt vast goed!!
    Leuk dat je verjaardag zo uitkomt met 12 weken!

@wondertje Gelukkig heb je geen ergere klachten, dus duimen draaien hier voor innestelling!

@laila hoop dat je met kv kan testen,want die lijntjes verdwijnen echt niet als ze er allebei staan;)

@kwebbel flink balen van je ischias!!hopelijk kan je snel met de therapie beginnen!!Beterschap in ieder geval!!!

@all vanochtend gewerkt, en vanmiddag lekker bij geslapen;) Morgen hele dag shoppen met m'n vriendinnen,dus moet wel beetje fit zijn...
    Verder natuurlijk wel ff tv gekeken,want bea was natuurlijk in mijn provincie...alleen inderdaad erg jammer van t weer!

Iedereen fijn weekend, en vakantie;)

Liefs miek

9. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    @JuJu: Ja inderdaad raar als het bij de ander sneller gebeurd dan bij de ander,vandaag weer steken onderin me buik gehad linkerkant als of je je ei heb,nog 3 dagenn dan weet ik meer:D

@Jessie80: Ja al ronde 10 helaas dankje meid

@Miekje28 : Dat is zeker fijn om te horen dat alles gewoon goed zit bij mij en me mannetje, Jaaa duimen maar hihihi

10. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    vandaag test gedaan met 1 van KV. Helaas geen streepje te zien. Begin nu echt te twijfelen aan mijn lijf.

Houdt die mij voro de gek ofzo. Rond mijn tepels wordt het wel steeds donkerder en groter. Slik sinds gister steeds maar rennies vanwege brandend maagzuur maar een 2de streepje erbij ho maar. Misschien heb ik niet zo veel HCG in mijn lichaam??

Maandag toch maar naar de huisarts en dan leg ik alles uit misschien weet hij iets.

Sorry voor mijn ego-berichtje maar het moest er even uit.

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou Laikabasko, dit is wel raar allemaal.... Hmm, hopelijk heb je maandag meer duidelijkheid, of wellicht eerder een duidelijke streep!! Op welke cycluslengte staat je ticker, op je langste?

Juju, wat een grappige man heb je! Haha, de tafels van 1 t/m 10... Misschien kan hij beter beginnen met boekjes voorlezen voor de beginnende leesontwikkeling :D (Maar dan wel hetzelfde boekje, want herhaling is belangrijk! :):)

Kwebbelsnoes, sterkte! Lijkt me erg vervelend...! Hopelijk kan die therapeut je helpen!

Bij ons was Koninginnedag erg nat en vooral erg koud (vond ik..) Manlief vond dat het wel meeviel. Wel grappig idee, volgend jaar met z'n drietjes... Maar goed, beide scoutinggroepen (van mij en manlief) hebben zich weer goed laten zien.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Laikabasko, :( wat raar zeg! Maar je weet zeker dat je je ei gehad hebt? Hopelijk kan de ha je verder helpen, bloedtest?

@all, hier ook een druilerige 30 april.. gister gezellig naar een vriendin geweest en ga ik maar eens douchen!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh Laika dat wordt niet veel duidelijker zo..
    Wondertje ik duim voor een innesteling hoor :)

14. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik breng geen roze nieuws. Gister is alsnog mijn ongi doorgebroken na 41 dagen.

Heb daarom geen nieuwe banner neer gezet omdat ik niet weet wat mijn cyclus is. Ga vandaag bellen met de ha voor een afspraak. Alles even bespreken.

Weet dus ook niet wat mijn nieuwe NOD gaat worden.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    :( slecht nieuws dus Laika. Hopelijk kan de huisarts wat duidelijkheid verschaffen in je cyclus!

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Laika, wat jammer. Wat een lange cyclus zo ineens. Hopelijk kan de ha je helpen!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je hebt trouwens al een mooi buikje Chikai :)

18. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    vanmiddag naar de ha. Is wel een vervangende maar ja hij is ook ha dus weet ook wel hoe alles zit met het vrouwenlichaam neem ik aan.

Hou jullie op de hoogte!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Succes!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD mei
    05: Wondertje2008 (10)
    29: Jessie80 (4)

Zwanger
    Dolfijntje25 (positief getest in november)
    WvD (positief getest in november)
    Nijntje1984
    Chivay
    Luannie (positief getest in december)
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Doglover 76 (positief getest in februari)
    Flappie00 (positief getest in maart)
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)
    JuJu (positief getest in april)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen

Tja ik moet er echt aan geloven.. afspraak met vlos staat dus ik mag van mezelf nu echt bij de zwangeren..

Deel Deze Pagina