@Girllie23: dat is balen zeg! Volgende ronde meer geluk. Hier nog steeds alles hetzelfde. Drink inmiddels wel veel water. Is altijd goed natuurlijk! We wachten volgende week rustig af of de duiveltjes ook komen...
Kwebbelsnoes GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we gaan voor een plakbeeb!! @girllie balen dat je ongi gekomen is!succes in volgende ronde! ik mag morgen testen van mezelf, want 2 weken terug innestellingsbloeding gehad (denk k ) en nu wil ik weten waar ik aan toe ben..... Voel van alles,maar of dat wat te betekenen heeft????? Ik ga straks lekker ff schoonmaken en paardrijden, en dan kom ik vanavond hier weer ff buurten x miek
NOD februari 06: JuJu (ronde 5) / Mum2be (ronde 2) 08: Laikabasko (ronde 5) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 14: Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Flappie00 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen"
@ girllie, balen idd. Op naar de volgende ronde. Ronde 5 brengt geluk (hopen we maar ) @ all: Nou, hier nog niks aan ongi, maar zegt nog niks. Aan verloskundige hier de vraag gesteld, vroeg of een zwangerschapstest betrouwbaar was. Nu begin namelijk nu met elk uur naar de wc te gaan... dus tja... vraag t me toch af. Kreeg alleen antwoord wat ik al kende: kan 6 - 8 weken duren. ja... KAN... maar dat was mn vraag niet. Dus... ik wacht het nog even af. Voor de rest gaat het wel goed hier hoor !! !
@ Chikai: ik las in de vorige topic je vraag over hoe ik op deze naam ben gekomen. Je had een idee daarover. Wat denk je dan precies? Ben wel benieuwd namelijk...
Nou, hiermaar de moed bij elkaar geschraapt om toch een test te doen. Iig om te kijken of het HCG hormoon nog in mn lichaam zit. Dit zat er 'gelukkig' niet in. Helaas niet zwanger, maar iig een volgende test doe positief is is iig betrouwbaar ! Daar dan wel weer blij om. Nu maar weer wachten tot het allemaal op gang komt.
Haha, dat had ik niet gedacht dat ik het goed zo raden! Ik was al bang dat ik totaal iets verkeerds zou zeggen... Leuke namen trouwens voor jullie honden! En MeisjeV, succes de komende ronde!! Juju, hoe is het met jou?
@MeisjeV: succes voor de volgende ronde. het zijn inderdaad aparte namen voor honden maar ja ze zijn ook apart net als hun baasjes
dank jullie wel =)! Eigenlijk is mn ronde nog niet voorbij... Zodra er een ongi is, dan is het de volgende ronde. Maare... ik zal maar niet beginnen over de namen van mijn katten ! Zijn ook vrij... uhmm.. apart haha !! Of beter gezegd; ongebruikelijk. !
dat is inderdaad een aparte naam voor een kat. Dan heeft die van ons nog een vrij normale naam (Sammy). Het begint hier wel iets te rommelen. Gisteren hele morgen een zeurderige pijn gehad in mijn onderbuik. Afwachten maar wat dat te betekenen had. Vamorgen smaakte de koffie niet ik ben anders een echte koffieleut.
In afwachting van ongi, hopelijk pas zaterdag. Zit heel erg te twijfelen of ik komende maand weer ga tempen. Ik word er ook wel erg gestoord van, zoals deze maand rond mijn ei (wassie er nou of niet) en nu ben ik echt al een paar dagen verdrietig omdat ik weet dat het weer niet raak is (geen eitje nestelt zich in een baarmoeder van ijs ) Het geeft me aan de ene kant rust en een gevoel dat ik grip heb, aan de andere kant heeft het dus ook negatieve kanten. Denk wel dat ik het blijf doen, al is het alleen al om mijn LF in de gaten te houden. Heb gisteren wel andere vitaminen bij de Kruitvat gehaald (uit de aanbieding). Die Etoskrengen gaan hier gewoon de deur weer uit..
Nou Juju, hoop dat het binnekort allemaal weer 'gewoon' is. Voor zover het gewoon kan worden natuurlijk =)!! Jou beurt komt nog wel!! Nja, Etter... wie bedenkt zoiets (mn vriend natuurlijk ) Maar ja, de ander heet op papier Muaw, maar noemen dr Moppie. En heb konijn, Jackie. Andere nog huisdieren?? (Ben niet nieuwsgierig )
NOD februari 06: Mum2be (ronde 2) 08: Laikabasko (ronde 5) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 01: Girllie23 (ronde 5) 04: JuJu (ronde 6) 14: Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Flappie00 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen"