@JuJu: ja die steken heb ik echter nog nooit gehad alsof er knikkers in je buik zitten en tegen je buik aan gegooit worden moeilijk te beschrijven,en gister maagzuur gehad van sap, ik duim ook hard voor me zelf mee me duimen liggen er gewoon bijna af hihi
Laika; succes bij de huisarts! Juju, dank je wel De laatste paar dagen groeit mijn buik echt hard, grappig om zo te zien. Misschien heb ik gisteren de kleine gevoeld, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of het echt zo was, dat ik het nog even afwacht. En groot gelijk dat je je nu bij de zwangeren zet!!! Fijn gevoel he! Wondertje, ik duim ook mee! Succes!!
Oh wat heerlijk, je kleine voelen. Steeds een bewijsje dat hij goed groeit en goed zijn best doet.. Ja net op mijn werk (open werkplek: tussen de collega's) afspraak met de verloskundige gemaakt. Leer je ook cryptisch praten hoor. Ben helaas heel druk in die periode dus kan pas met 11 weken. Maar heb besloten bij 8 weken (als alles nog goed zit) een pretecho te maken om te kijken of het hartje klopt.
net bij de ha geweest. Was een vervanger maar goed hij is ook ha. Ik heb uitgelegd hoe mijn cyclussen tot nu toe verlopen zijn. Had ze ook opgeschreven. Hij vond het ook wel raar dat het ineens zo onregelmatig is. Hij zei het niet met zoveel woorden maar het leek alsof hij doelde op weer een mk. Heb hem ook verteld dat ik 2 weken geleden enorme steken heb gehad in mijn buik. Bijna tot flauwvallen aan toe. Hij vond het nog niet nodig om mijn door te sturen naar de gyn. Mede omdat we pas vanaf september bezig zijn en omdat ik ook nog wel jong ben (31). Om er wel zeker van te zijn dat ik verder gezond ben moet ik een bloedonderzoek laten doen. Er zal dan met name getest worden op mijn schildklier. Verder moesten we gewoon rustig door gaan. Ik heb nu in ieder geval weer even rust en ga rustig verder. hoe moeilijk dat soms ook is.
NOD mei 05: Wondertje2008 (10) 29: Jessie80 (4) NOD juni 04: LaikaBasko Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Flappie00 (positief getest in maart) Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) JuJu (positief getest in april) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen Hou een cyclus aan van 33 dagen vandaar pas NOD in juni.
Juju, ik vind het nog lastig om te bepalen of ik de kleine nu echt voel, ofdat het toch iets anders is. Het lijken wel luchtbellen die uit elkaar spatten... Maar goed, ik zal het vanzelf wel gaan herkennen! Leuk, zo'n vooruitzicht van een pretecho! Wij hebben de afspraak bij de verloskundige ook laat gehad, bij 10 weken. Daarna ook pas een echo. Dan duurt wachten wel lang, omdat je inderdaad die bevestiging wilt hebben dat het goed zit! Laikabasko, moeilijk zeg. Je wilt zo graag, en dan toch telkens niet. Wat knap dat je toch "gewoon" rustig doorgaat! Hopelijk mag je snel wel positief testen!!
@Laika, wat balen zeg dat je cyclus nu ineens zo lang duurde. Maar nog "best jong"? Dat valt wel mee toch, niet dat je oud bent, maar vind 31 ook niet heel jong.. Wel fijn dat er in elk geval een aantal dingen gecheckt gaan worden. Succes met "rustig" verder gaan!
Ja eerst maar eens de 8 weken halen.. zucht.. blijf vooruit bladeren in mijn agenda. Pff.. Jessie hoe gaat het verder met je? Laika weer een vmk.. hoop voor je dat de volgende lekker blijft zitten!
He dames, @Laila Wat ontzettend balen meis!!!Hoop dat je snel een normale cyclus hebt,en gewoon zwanger bent!Wel fijn dat je iets mag doen van de ha! @juju Wachten duurt lang he....eerst op ei,dan op nod, dan op echo..maar ja geduld wordt een keer beloond! ik mag nog 4 nachtjes wachten,wordt iedere dag meer hyper van t idee het straks te mogen delen.... Wordt ook echt lastig om niks te zeggen.....maar ja heb t hele actie plan al klaar van wanneer tegen wie vertellen...manlief s ook echt enthousiast nu! @wondertje hoe is het met jou?al getest of toch ongi geworden? @jessie hoe is t met jou??? Iedereen fijne avond, ga valckerie kijken! x miek
Ha ladies, met mij alles goed, ik merkte wel dat ik lichtelijk geïrriteerd was vandaag door collega's die een lijst aan het maken waren van collega's die ze snel zwanger zien worden (of vader).. fijn dat ik hoog in die lijst sta.. Maar goed, hopelijk brengt mei ons gelukkig en kan ik straks zeggen.. weet je nog toen iedereen zo nieuwsgierig was.. toen was ik 1 week zwanger
Haha hopen dat ze voorspellende gaven hebben Jessie! Vanochtend mijn eerste kanl babyboomtest gehad. Sensitest was al snel veel donkerder maar nu dus de eerste babyboom. Hoop dat het een goed teken is dat mijn HCG stijgt!
Oh spannend, Wondertje.. morgen testen? @Juju, ik hoop het ook.. ennuh, het zeker weten goed dat je HCG stijgt!
helaas gister ongi geworden , maar ik ga weer wat doen met me hobby en het zwanger worden ff stop zetten is ook beter dan ben ik er ook niet zoveel mee bezig. nou meiden die zwanger willen worden succes en meiden die zwanger zijn genieter van
JUJU WAT EEEN GEWELDIG NIEUWS~!!!!!! GEFELICITEEEEERD!!!! ben helemaal blij voor je!! Hoe voel je je?? (kijk moet vaker een poosje weg blijven hier!!!) Voor de rest blijf ik uiteraard door duimen!!!