Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Leuke kinderkamer, Luannie!

Fijn dat je test zo knalde, Juju, moet je toch weer een goed gevoel geven ;)

@Laikabasko, waar ben je meid? Laat me niet alleen tussen de zwangeren.. eh ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent :).. zullen we gewoon allebei deze ronde zwanger doen?

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@luannie Gaaf kamertje!!vind die stoel echt super!!!

@juju fijn dat je mvm zo goed was!hier waren er in t begin ook problemen met halen,gaat nu beter, hoop alleen dat ze morgen dagje overslaan en alles vrijdag halen,nu geen puf om t weg te brengen;)

@jessie en Laila Voor jullie draaien m'n duimen weer voor mooie roze strepen!!

@all Weer lekker drukke dag op t werk gehad...goed om overuren te sparen;)
    Morgen lekker vrij,dan heb k oppas op pup van m'n vriendin dus wordt druk dagje denk k...maar wel leuk om te doen.
    Zaterdag nog vrijgezellenfeestje van een vriendin,dus leuke dingen voor de boeg!

Iedereen fijne dag morgen!

x miek

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!
    Volgens mij heeft iedereen een vrije dag vandaag toch? Geniet er maar van!

Wij gaan voor een houten kinderkamer, de wieg die we gebruiken van mijn ouders is ook van hout, dus waarschijnlijk wordt het bij de babydump "serano". Ik zal wel foto's plaatsen. Verder wordt alles in het kamertje thema "Raad eens hoeveel ik van je hou". :) Mijn zussen zijn zelfs al een kledinglijn aan het maken en een kapstokje, wij hebben schilderijen ervan, en wellicht gaan we nog iets doen met plaatjes op de gordijnen (met strijkvellen).

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    chikai: dat klinkt helemaal leuk zeg!! Ben benieuwd!
    Miekje: Leuk zeg! een puppy :) succes! haha

Ja bijna iedereen lekker een vrije dag! Ik ga zo ook nog even naar de babydump :) Nog wat leuke spulletjes kopen!
    en vanavond lekker uiteten! :D

5. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo allemaal!

Ben er nog steeds hoor maar moest even inlezen. Kan nl niet op internet op mijn werk. 's Avonds druk en moe en dan geen puf meer om op internet te gaan.

Hier alles goed. Nu wat last van een kater. Gister bruiloft van de buren gehad. Lagen om half vier op bed met veel dranl op.

Als het goed is komt mijn eitje een dezer dagen. Dus volop aan de klus.

Afgelopen maandag kon ik de HA bellen voor de uitslag van mijn bloed. Gelukkig is er niets aan de hand met mijn hormoonhuishouding. Mijn schildklier werkt prima en alles valt binnen de waardes.
    Gelukkig goed bericht.

Nu nog volop aan de klus de komende dagen en hopen op een positest.

Men zegt dat je vruchtbaarder bent na een mk.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik duim Laikabasko!!! Klus ze!
    Fijn dat de bruiloft gezellig was!

Dit is onze babykamer geworden: Babykamer Serano | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump.

Het was bij ons best druk bij de babydump, volgens mij gaan er vandaag veel mensen spulletjes kopen! We hebben ook een matrasje en dekentjes gekocht... O ja, en wat slabbetjes voor de opa's en oma's en 2 t-shirts...

Zometeen naar de multimate om groene muurverf te kopen (grasgroen) en vanavond een bbq..... brrrrrrr!

7. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Leuk kamertje!!!

Wij nemen basiskleur ook groen. Onze meubels zullen van de Ikea zijn. Eerste keer dat mn vriend en ik er doorheen liepen en we zagen deze set staan was het van: als we kids krijgen, deze set. Dus daar waren we het direct over eens.

1 grote wand word groen. Ongeveer deze kleur.
    En aan de andere kant staan een wastafel, en er komt een soort 'streep' op hoogte van t badje en wastafel een tegelwand. Wit met een enkele 'verdwaalde' groene tegel.
    We hebben we ook een afvoer, dus er komt een open kastje waar t badje standaard op staat, eronder komen wasmanden.
    Gaan de kraan van de wastafel nog wel vervangen. Er komt er 1 met ook een uittrekbare douchekop. Geen geknoei met het badje dus bij ons :)!

8. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ Chikai: Leuk kamertje!!

@MeisjeV: Ik ben heel benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden.

@laika: ik hoop dat het voor jou ook snel raak is :) Gelukkig goed bericht van de dokter :)

Voor de rest heb ik voor vandaag niet heel veel te doen.. haha! Even babykleertjes uitzoeken :) Kijken wat ik eigenlijk allemaal heb en wat ik nog zou moeten hebben..

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV, dus als ik het goed begrijp komt er een "badgedeelte" in het slaapkamertje? Wat handig! Daar heb ik nog niet over nagedacht, maar ik hoop eigenlijk dat de kleine lekker snel mee kan douchen en in het grote bad kan, zodat hij/zij ook fijn watervrij wordt.

Vandaag ga ik bekleding voor de wieg kopen, lekker een halfuurtje paardrijden en verder weet ik het eigenlijk nog niet. Een heerlijk dagje voor mezelf!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    haha wat een babyvoorbereidingen allemaal :) Zo ver zijn wij nog lang niet ;) Wel bezig met de pretecho met 8 weken en hebben ook al gekeken naar welke kinderopvang er allemaal in de buurt is. Binnenkort maar eens rondbellen of ze een wachtlijst hebben en of we een keertje mogen komen kijken :)

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    nou Juju het gaat allemaal sneller dan je denkt haha!! jeetje ik al 26 weken!! niet te geloven!
    Dus voordat je het weet plaats jij hier ook je kinderkamer hahaha

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha we weten al wat we willen ;)
    Kiest iemand van jullie voor een co-sleeper voor de eerste maanden? Lijkt me zo handig met borstvoeding..

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee, wij hebben gekozen voor onze oude wieg waar ik zelf nog in gelegen heb, wellicht zetten we die de eerste weken op onze kamer.
    En borstvoeding; dat moet gewoon gaan lukken, want man en ik zijn allebei behoorlijk allergisch, dus adviseert iedereen minimaal een halfjaar borstvoeding te geven...

Juju, je bent zo bezig met babykamertjes! Ik had ook echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Toen ik zo misselijk was ging het me echt te langzaam, maar nu gaat het zo vlug!

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja wij hebben ook mijn oude wieg die mijn moeder al járen bewaard op zolder (zij en mijn tante hebben er ook in gelegen). Die staat op de babykamer, vind het zo grot naast ons bed.
    Ik wil ook heel graag een half jaar borstvoeding geven ivm allergieen, darmpjes e.d. En dan daarna afbouwen tot misschien alleen 's ochtends en 's avonds ofzo? Ach eerst maar eens zien of het me gaat lukken ;)
    (eerst maar eens voorbij de 12 weken ;))

15. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Chikai, ja idd.
    We hebben alleen een douche in onze badkamer.
    Er is wel ruimte voor een badje in de badkamer, maar dit is praktischer. We moeten anders het badje steeds slepen van de babykamer naar de badkamer.

Juju, echt, het gaat sneller dan je denkt.
    dit idee hebben wij nog van de vorige zwangerschap, heb alleen absoluut geen reden om die te wijzigen. Gewoon lekker genieten meis, het is je gegunt.

Wiegje kan ik van mn nicht krijgen, heb ik ook in gelegen, volgens mij mn hele fam :p! Maar ja, heb weinig aan 1. Dus denk dat het lekker 2 ledikantjes worden, en ook lekker meteen op hun eigen kamertje. Dan moet ik alleen een trap naar beneden wanneer ze 's nachts wakker zijn. Maar ja, moet er toch uit, want ook wij willen toch zeker proberen half jaar borstvoeding te geven. Ben me al wel aan t oriënteren voor kolfen, maar beslissen doe ik pas als ik ze er zijn. WIe weet willen ze wel helemaal geen borstvoeding :p!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw een tweeling borstvoeden, respect! Wel heel gaaf om te lezen dat jullie er ook allemaal zo over denken :)
    Twee ledikantjes: zou ik ook voor gaan. Lief :)

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Zo, drukke tijd gehad; kamertje, verf en stof voor de wieg gekocht. Gisteren met 22000 andere scoutingleden feest gevierd in Utrecht, scouting bestaat 100 jaar.
    Vandaag verjaardag in Utrecht, en naar m'n schoonouders geweest.

Vanaf morgen weer fulltime werken, ben benieuwd hoe dat zal gaan!!
    Weltrusten voor nu!

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Klinkt wel als een geslaagd weekend Chikai!
    en succes aankomende week!! :)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt goed Chikai! Mijn vriend heeft dit weekend het eerste boekje voor de baby gekocht: tellen met Nijntje. Hij was helemaal in zijn nopjes ;)

20. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    leuk :D!! Ik vond dat zodra ik voor t eerst wat gekocht had het iets tastbaarder dat ik zwanger was....

Druk weekend Chikai, wel leuk!!
    Totaal anders dan de mijne... rustig... haha.
    Gisteren ff Ikea geweest... maar dat was het dan ook. Nog heerlijk in de tuin gezeten!!

Hoe was jullie weekend dames?
    Liefs

Deel Deze Pagina