ook rustig zaterdag met vriendin op terrasje gezeten en dat was geloof ik wel het spannendste van het weekend haha!! @meisje nog leuke dingen gekocht?
handdoeken ! Haha, vind die van de Ikea heerlijk.... We hadden wat gare en was ze spuugzat ! Dus zooi nieuwe gekocht ! Enne... badmatten voor de babykamer. En nog wat kleine dingen die we nodig hadden. We waren iig minder blut dan we hadden verwacht ! Haha!! Nja, heerlijk zo'n weekend toch Luannie. Die van mij zijn op het moment niet anders. Nja, elke dag is zo rustig haha.
Heerlijk toch, zulke weekenden! Dat is voor mij ook echt genieten hoor! (alleen april en mei staat echt gewoon te vol gepland geloof ik in de weekenden)... Vandaag naar de verloskundige geweest, alles goed. Kindje groeit goed, hartje klopte prima. Toch weer fijn, even die bevestiging. Nu over een maand weer terug. En op m'n werk was het erg druk... jeetje, volgens mij heb ik een klas met 4 van de 15 kinderen ADHD ofzo... Dat worden nog 10 pittige weken!
He dames, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen....nogal druk gehad namelijk! - donderdag tot vrijdag de pup van vriendin voor oppas...pffff wat een werk heb je aan zo'n ukkie zeg,was weer ff wennen, - vrijdag middag dus hele middag geslapen, was er al om 7 uur uit! - zaterdag vrijgezelllenfeest van vriendin gehad, okm half 7! eruit, en 2 uur 's nachts er weer in....kanoen en solex rijden in breda, bq restaurant r'daal, daarna weer op stap in breda..kortom leuk maar heel vermoeind! - zondag hierdoor niks andersd gedaan dan alleen maar geslapen en geslapen en geslapen Had ook nogal last van m'n buik,was heel bang dat t mis zou gaan...door weinig slaap en hormomen ruzie met manlief.... was dus blij dat ik vandaag uurtje langer kon slapen, en donderdag gelukkig echo!Krijg ik weer de bevestiging die ik stiekem toch wel nodig heb Verder m'n hart gelucht bij m'n vriendin,maar ja die vind t ook best lastig wat ze met me aan moet....en ze baalt denk k dat ze zelf ook niet verder kan met d'r toekomstplannen vanwege wat tegenslagen.... Dus ja nu baal ik weer dat ik dat nu pas door heb, en niet net onder t wandelen.... leuk dat jullie zo bezig zijn met kamertjes!! Ik doe t pas als m'n man eindelijk tijd heeft...over paar weken... @chikai Da's zeker pittig zo'n drukke klas!Succes ermee! Verder iedereen fijne avond!! x miek
@miekje! Klinkt wel als een geslaagd weekend!! @Chikai: heerlijk die bevestiging ik mag woensdag weer... ben benieuwd!
dank je! Het is rustig hier??!! Iedereen aant werk? Net wel lekker geluncht met een vriendin en natuurlijk nog wat babyspul gekocht!! Tjsonge jonge wat moet je veel aanschaffen voor zo'n kleintje haha!! (overigens heeeel leuk shoppen haha)
ja, leuk! Dat hebben wij ook gedaan Ik vind ook ineens zoveel leuk haha!! Maar nu is het wel zo'n beetje klaar denk ik... Op wat kleine dingen na dan! Wanneer weet jij het Chikai??
Goeiemorgen allemaal! Fijn, vandaag maar een ochtendje werken Luannie, wij weten het volgende week donderdag, dan hebben we de 20-weken echo (met 21 weken )
Spannend Chikai... Ik mag volgende week woensdag weer op controle. Spannend, want dan vertellen we het aan onze 'theaterfamilie'. mn schoonouders hebben theatervereniging, en iedereen kent mn vriend, zoon van oprichtster.... Dus tja... ook 1 grote familie... Als die het weten dan komt de rest er vanzelf wel achter. Zo lang kan ik die buik niet verbergen, want mn broeken pas ik amper nog... Wel leuk... strakjes nieuwe kleren shoppen
Hmm, nieuwe kleren shoppen vind ik toch wel tegenvallen. Overal is het zoveel van hetzelfde, terwijl ik richting de zomer toch wel op zoek ben naar wat fleurige dingen. Ook gewone t-shirtjes zijn lastig te krijgen vind ik.... Maar goed, voorlopig heb ik een basis-uitrusting; 2 broeken, 1 rokje, 1 jurkje... Dan kan er altijd nog wat bij t.z.t.
Volgende week vrijdag om 9 uur een pretecho.. hoop en duim voor een kloppend hartje en hopelijk ben ik snel zo druk als jullie .. Hoe is het eigenlijk met Wondertje, Laika en Jessie?
Nu wel weer wat beter.. heb blaasontsteking dus dat is niet fijn, maar de antibiotica doet alweer 3 dagen z'n werk! En ik baal dat dit weer een lange(re) cyclus gaat worden, nu op dag 23, en hopelijk nu een ei (net een temp-dipje gehad en vandaag wat rozig slijm (heb ik vaker gehad 2 weken voor ongi)), maar ik vertrouw het gevoel in mijn buik niet helemaal door die blaasontsteking.. Ik ben ff een weekje afwezig, ik hoop dat jullie allemaal mooie echo's hebben gehad als ik terug kom, en hopelijk ook nog wat roze nieuws (ik weet niet hoever wondertje en laika in hun cyclus zijn)!?
Hoe is het eigenlijk met Wondertje, Laika en Jessie? Hier nog niets bijzonders. Heb volgens mij m'n ei gehad deze week maar bijna niet geklust. Manlief moet 'smorgens om kwart over 4 op staan dus die is bekaf als hij thuiskomt. Dus denk dat deze maand niets wordt bij ons.' Volgende ronde dan maar weer.
Jammer Laika.. Hier nog geen temp-stijging.. ik ga niet tempen dit weekend.. niet betrouwbaar wegens mogelijke glaasjes rosé en wel zo ontspannend! Dus we zullen het wel zien dinsdag..
Vanmorgen bij de vk geweest. Met de kleine is alles in orde. Moet het zelf wel rustiger aan gaan doen, want last van harde buiken en af en toe licht bloedverlies. Mijn moeder was mee, dus mocht wel even spieken naar de kleine. Bekijk bijlage 73246
Heerlijk weer dit weekend! We treffen het nu wel Ik ga vandaag mee varen met mijn ouders, dus een fijne dag allemaal. Goed smeren he Morgenavond zal ik mijn man ook weer eens wat foto's laten maken van mijn buik, het begint nu toch wel goed te groeien! O ja, de buikband foto komt ook nog!