veel plezier Chikai! ben benieuwd naar de buik/band foto! Geniet allemaal van het mooooie weer vandaag!!!
He dames, Ben nogal druk geweest,dus daarom niet veel hier geweest.... Afgelopen donderdag echo gehad, m'n ma en oma waren mee,vonden het heel speciaal om te zien oma vroeg ook of ik al iets voelde,toen vertelde de vk die echo deed dt frummel nog maar 6cm was,dus dat was nog niet mogelijk, 's avonds bij vk op co, hartje gehoord, alles ip goed,op bloeddruk na! Die was redelijk laag 90/60, en ben daardoor echt moe! nu 2 avonden gewerkt, en da's echt genoeg op t moment! Dus ga na m'n vrije week volgende wk ook s op t werk babbelen... en dames als je een zw verklaring hebt ingeleverd krijgt je baas van t uwv geld als je je ziek meld, dus zo zielig zijn ze niet! Ga ook ff bloeddrukmeter van t werk lenen en dan thuis s regelmatig controleren,vind het zelf ook fijn om te weten... Verder hebben wij zaterdag ook een inspiratie rondje gedaan langs; kids factory, baby planet, prenetal te breda, en baby dump in roosendaal, Maar ben lastig, want wil geen witte meubels, en dan is keus redelijk beperkt, wel paar x iets van (nep)sloophout gezien,maar was t net niet...we hebben nog ff! Bij baby dump wel stoere combi kinderwagen gezien, de quinny speedy, in t donker blauw/groenachtig, en tot 31 mei is de actie dat je er gratis maxi cosi bij krijgt...dus op die aanbieding gaan we wel in waarschijnlijk,maar wil duurdere maxi cosi,maar dat bedrag mag je dan als korting rekenen, mooi meegenomen toch?? Vond verder baby dump relaxte winkel,daar krijg je tenminste korting, was bij die andere echt niks....en kost al genoeg tenslotte Dus kan nu ook mee kletsen over de kamerideeen Morgen ochtend nog werken, en dan 's avonds bbq met vrienden, heerlijk met dit weer!! Geniet van de extra dagen!! liefs miek
Fijn dat met de kleine alles goed was, Miekje, en hopelijk ook snel weer met jou.. het moet door rust houden beter gaan met je bloeddruk? Weekendje weg was gezellig! Nu snel een wasje en spullen pakken voor mijn werk, morgen alweer daarvoor een paar dagen weg
Oeh Jessie was dit niet het testmoment voor jou? Of net ervoor? Ik meende dat je zoiets zei een paar weken terug?
heej dames, miekje, blij dat je het goed gaat . Nja, morgen weer naar de gyn toe..... zin in!! Hopelijk erna weer aan t werk... lang genoeg thuis gezeten weer. Wel nieuwe hobby , legpuzzels . Net 1 afgemaakt van 1000 stukjes. Zometeen aan 1 van Anne Geddes beginnen. Ga ik uiteindelijk plakken en inlijsten. Komen op de hal te hangen !! Nja, voor je rest weinig te melden. Morgen horen jullie meer van me!! Liefs!
MeisjeV, hoe was het vandaag, ben benieuwd! Juju, hoe is het met jou? Ondertussen helemaal gewend aan het idee ? Jessie, je hebt het maar druk zo te lezen! Wel ben je er dan vast iets minder mee bezig, wie weet heeft dat wel een positief effect Miekje, leuk he, zo eens rond gaan snuffelen voor de baby? Hier is het erg druk met werken en studie, dus heb weinig tijd. A.s. dinsdag komt het kamertje al dus van het weekend nog even de muur verven. Wel leuk, kunnen we verder in gaan richten. Verder druk bezig met het laten opstellen van offertes voor wat straatwerk thuis en verder veel slapen Morgen de 20wk echo! Spannend! Vind het wel erg leuk om de kleine weer te zien!
Hooi!! Hier een trotse mama in de maak !! Hebben vandaag de 2 kleintjes weer gezien. Alles was helemaal goed. Weer paar dagen vooruit gezet, zit nu op 14w en 4 dgn. Heerlijk idee. Over 5 wkn al 20 wkn echo !! Hier de scan van de echo. Helaas maar 1 van de 2 kindjes. Vriend lief heeft ook filmpje gemaakt. Wanneer we deze hebben weten te uploaden op de pc komt die er ook bij!! Zie je er 1 zwaaien terwijl de ander gecheckt werd !! chikai, spannend... komt bij mij nu ook met stappen dichterbij. Kan niet wachten. Jessie, blijf voor je duimen voor roze nieuws. Juju... spannend die echo ! Ben benieuwd!! Fijne avond alvast dames.
@ MeisjeV: leuke hobby haha!! mooie echo!! @Chikai: Wat komt je kamertje al snel! wat leuk zeg!!! Ben benieuwd naar hoe je echo was! Hier verder niets bijzonders! Thuiszitten is saaai!!! Gisteren is het nieuwe ledikantje bezorgd! en de box met wat rommeltjes Oja de zwangerschapshormonen........ ik heb 2x het ledikantje besteld dus ook het dubbele betaald en NO WAY dat er een belletje is gaan rinkelen hahahahaha
De 20-weken echo was helemaal goed! Alles goed kunnen zien, de kleine paste al niet meer in beeld. 400 gram, dus qua gewicht prima. Alle organen enz. gezien, hartje gezien en horen kloppen, dus helemaal super! Ook weten we wat het wordt, maar dat blijft nog even een verrassing! Luannie, dat is niet zo mooi....Twee ledikantjes, je kunt er niet meer één annuleren??
Sorry, we hebben geen mooie foto meegekregen... Balen we zelf ook wel een beetje van, maar van de andere kant paste ons kindje ook al niet meer in beeld Wel hebben we een kort filmpje mogen maken van de echo, dus dat is wel weer leuk!
@ Chikai: Jammer geen duidelijke foto hhaha! maar gelukkig is hij/zij helemaal gezond! Ben ook heeel benieuwd wat het wordt Ik mag gelukkig ook 1 ledikantje terug brengen! @Juju hoe is het met jou??
Het hartje klopt! Ze zag hem meteen! Ik heb foto's in mijn album staan maar zal er hier ook nog wat plakken. Het hartje: Bekijk bijlage 74702 Ze heeft gemeten dat ik 8w4d ben. Dus loopt allemaal prima! Laat die roze wolk maar komen
JUJU, wat geweldig !! Moet een opluchting zijn. En nu op naar de volgende echo !! Chikai, super om te horen dat alles goed zit ! Jammer van het plaatje, maar je bent al over de helft, dus nog ff en t ligt in jullie armen ! Luannie, mooi dat je er 1 terug kan brengen ! Hier vandaag eindelijk weer aan t werk. Heerlijk. Kan niet wachten. Dan alweer weekend, maandag werken, di en wie vrij, en dan do, vrij en za ff werken. Word goed rekening met me gehouden ! Want werk max 5 uurtjes op een dag !
Hallo allemaal, Vanmorgen mijn 20-wekenecho gehad en alles was goed. Die man vond het allemaal "prachtig"! Alles wat hij opgemeten heeft kwam alleen wel anderhalve week verder uit. Volgens de metingen van vandaag zou ik al 21 weken en 6 dagen zwanger zijn. Hij zei dat mijn eigen vk gaat bepalen of ze de uitgerekende datum aanpast, maar waarschijnlijk is dit wel het geval, aangezien het om meer dan een week gaat. Wij zijn helemaal opgelucht!! Helaas was hij wel erg snel klaar. We zijn maar een kwartier binnen geweest, terwijl er een half uur voor stond.
Kwebbelsnoes, fijn dat alles goed was! Bij ons ging het ook zo snel, maar de man die de echo maakte, zei dat hij alles snel en goed kon vinden, omdat het kindje er goed voor lag. Juju, wat fijn! Nu gaan genieten, het hartje zien kloppen is toch heel fijn he! Luannie, wat fijn dat je toch weer een ledikantje terug kon brengen!! MeisjeV, wat fijn dat er zo rekening wordt gehouden met jou op je werk!! Bij mij is het erg pittig, ik werk nu weer fulltime, maar heb een erg brutale en vervelende groep 8, dus dat vreet energie. Ik tel de dagen tot het einde van het schooljaar echt af. Jammer is dat ik dan zo weinig energie over heb om 's avonds nog iets te doen, dus dat moet ik echt goed organiseren....