Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier weer even een berichtje van mij.

Ik lees lekker mee hior dus zie wel wat er allemaal geschreven wordt. Volgens mij gaat het allemaal super goed met de zwangeren onder ons.

Hier zit ik op het wachtbankje. Volgende week mijn NOD. Heb vorige week weer net zo'n buikpijn gehad als de vorige maand. Nu weet ik alleen niet of dat de innesteling kan zijn. Heb wel de hele week last van slijmverlies. Heb tegen mijn man gezegd dat ik het rustig aan doe deze maand. Ach ja je probeert wat.

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    kwebbel, fijn om te horen dat het ook bij jou goed zit :)!
    Ik mag 14 juli.

Ja, ben ook blij dat er zo veel rekening mee gehouden word. Ik sta de hele dag, en begin het te voelen aan mn bekken. Zei dat ook tegen de gyn, en hij kon alleen maar zeggen: vind ik niet zo gek. Vroeg waarom, want ben 14 wkn zwanger. Nou, zegt hij, jou zwangerschap nu staat gelijk aan 1ling zwangerschap van 22 wkn. Dus hij vind het niet zo raar. Moet het in de gaten houden :)!

Jammer dat t zo moet chikai. Wanneer mag je met verlof?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik denk dat ei ook nog niet geweest is.. misschien afgelopen week, maar mijn temp van vanochtend is niet betrouwbaar. Ben helaas ziek geworden (wat niet fijn is als je voor je werk weg bent) en voel me nu nog steeds niet optimaal. Wel last van mijn borsten.. dus wie zal het zeggen! Helaas dus weer een lange(re) cyclus :(

@Juju, wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, het geeft natuurlijk geen garantie, maar de kans dat het nog misgaat wordt een stuk kleiner, dus inderdaad nu lekker genieten jij!

@Kwebbel, fijn dat de 20 weken echo goed was. Gaat snel!

@MeisjeV, fijn dat met jouw 2 hummels ook nog steeds alles goed is!

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Laikabasko, je hebt groot gelijk dat je rustig aan doet, je weet het nooit natuurlijk en je lijf geeft dit toch aan. Hopelijk is het heeeel snel raak!!

Jammer Jessie, dat je zoveel onduidelijkheden nog hebt in je cyclus. Nou is ziek worden al helemaal niet fijn, dus hopelijk ben je snel opgeknapt!!

MeisjeV, officieel ga ik pas 6 september (= 1e werkdag nieuwe schooljaar) met verlof, maar omdat ik hiervoor 6 weken zomervakantie heb, begint voor mijn gevoel mijn verlof al op 24 juli :) En dan hoef ik pas in 2011 weer te gaan werken! Nee, we hebben het niet zo gepland, maar het komt geweldig fijn uit.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat klinkt inderaad goed Chikai!
    Balen van je cyclus Jessie. Lijkt me heel irritant als je niet weet waar je aan toe bent. Ben je inmiddels weer wat beter of voel je je nog steeds niet goed? Ik duim voor je!
    Voor jou ook Laika! Zou fijn zijn als het deze ronde raak is.
    MeisjeV ja jouw zwangerschap zal lichamelijk best pittig worden. Toch blijft het een waanzinnig wonder hoor, twee kleintjes in je buik!
    Kwebbel gefeliciteerd met je echo! Ik ben officieel echoverslaafd. Leef nu al naar mijn 11 weken echo toe ;)

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heb net docu gezien op rtl 8, over meerling zwangerschappen.
    Zat zowel 2ling, als spontane 3ling en spontane 4ling bij :eek:!

Lieten ze via verschillende soorten echo's en pc animatie beelden zien hoe het allemaal in zn werk gaat, van bevruchting tot de bevalling. Wel heel gaaf om te zien.

Werd verteld over de eigenschappen die meerlingen hetzelfde kunnen hebben, maar ook nadelen en dergelijken. Mn vriend en ik hebben met open mond zitten kijken.
    Heb het zelfs opgenomen, kan het nu zo vaak terug zien als ik wil :D!!

Kruip mn bedje in.
    Fijn weekend dames!!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju, echo's blijven zo mooi om te zien! :)

MeisjeV, wat goed dat je kindjes zo goed groeien en leuk om zo'n documentaire te zien. Visueel geeft je dat dan toch een beter beeld, dan om boeken erover te lezen denk ik.

Ik heb een nieuwe buikfoto en buikband foto in m'n album geplaatst.

Fijne dag allemaal!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mooi buikje al hoor! Echt al een bolletje. En super leuke buikband!

Zit dat nou fijn zo'n buikband?

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik vind het echt heerlijk zitten. Het grote voordeel vind ik dat ik gewoon nog eigen t-shirtjes aan kan, want kruipt dit evt. omhoog, dan zit er toch een buikband overheen. Daarnaast houd het ook mijn broek+band beter op z'n plaats. En daarnaast zit het stevig voor mijn buik, die rust er lekker in. Dus ja, ik vind ze heel fijn en ga er zeker nog meer bestellen!

Vanavond was ik bij een vriendin, zij had grotere buikbanden en kreeg als tip mee dat je ze in de zomer ook als topje kon dragen. Maar dat zie ik niet zo zitten....

10. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Pff dames, toch hagelijk ochtendje gehad.
    Lag nog heerlijk in mn bed, gaat om kwart over 9 mn telefoon.
    Mn vriend, of ik ff wat voor em kon doen.
    Normaal maak ik dan grapje van: rustig aan met me zo vroeg.
    Maar kreeg meteen erna mn schoonmoeder aan de tel :S.
    Toen wist ik niet wat ik moest.

Mn vriend is van de steiger gevallen op zn werk, 2,5m naar beneden.
    Hij liep stukje op een steiger en die plank waar hij op stond viel onder hem weg, en mn vriend ook. Gelukkig lag de plank van de verdieping eronder er nog. Normaal halen ze deze dan weg, dit is zijn geluk geweest. Omdat hij niet wist hoe hij het mij moest vertellen had hij eerst zn moeder gebelt.

Ik meteen ri ziekenhuis, en daar lag hij, verslagen met kapotte hand (schaafwonden) en voet met ijs. Niet veel later foto's gemaakt. Gelukkig niet gebroken, maar wel heeel dik. Verwachten dat het zn enkel banden zijn, maar of die gescheurd of vreselijk gerekt zijn weten we niet. Door de zwelling is dat niet goed te zien. Hij zit nu iig in het gips, volgende week weer naar t ziekenhuis. Gips eraf en dan afwachten hoe het herstelt.

Wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren...

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heftig! Kan me goed voorstellen dat je daarvan schrikt. Gelukkig lijkt er niets ernstigs te zijn! Sterkte meid.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Brrr.. meisjeV.. daar moet/wil je inderdaad niet aan denken! Veel beterschap voor je vriend, hopelijk valt het mee volgende week!

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    gaat gelukkig al stukken beter met t mannetje :D!
    Pijn is zeurend, maar goed te houden.

Hier voor de rest lkkr 2 dagen vrij :D!

Hebben gehoord dat we onze kinderwagen van mn schoonouders krijgen. Voelde me eerst bezwaard, maar ja, ken ze, doe er niks aan...

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV, je moet nog genoeg kopen, gewoon lekker blij mee zijn!!

Vandaag zijn de babymeubeltjes gebracht, zo, dan lijkt het kamertje ineens klein! Maar het ziet er wel heel mooi uit! We hebben het in elkaar laten zetten, dus dat hoeven we zelf niet meer te doen.

Ook nog even langs de prenatal geweest, verdorie, waren die fijne leggings die ik daar had gekocht op! Dus maar niets gehaald. Wel even schattige babykleertjes bekeken, maar die ga ik samen met m'n man kopen (vind ik wel gezellig om samen te doen)

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Zo das lekker wakker worden, meisje V:S
    Gelukkig gaat het al wat beter met hem! en inderdaad lekker blij zijn met de kinderwagen, het wordt allemaal nog duur zat haha..

@Chikai, wat een luxe zeg! meubels inelkaar laten zetten :)

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Haha, daar hebben we wel voor betaald :)
    Maar zij waren in een uur klaar, terwijl wij er dan waarschijnlijk toch langer over gedaan hebben. Alleen... wat een rotzooi laten ze achter, bergen piepschuim (lekker door heel het huis) en een hoop karton. Vanmiddag lekker alles al schoongemaakt, dan kunnen we de kast en commode gaan vullen!

17. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    heeerlijk zeg!! ik vind dat om al die dingen erg veel inpakpapier zit.... haha piepschuim, karton, plastic noem maar op.. :)
    veel plezier met inrichten/vullen :D

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat is het hier stil... Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ook, :) plus weer aan het werk.
    En grote schoonmaak in huis.

Bezig met alles herinrichten :)! Troep uitzoeken uit een dressoir dat binnenkort weg gaat (jeetje, wat een troep stouw je daarin zeg :S, ongelofelijk) En hetgeen wat je dan wel wil bewaren, waar moet je dat kwijt ;)! Heb zooi babyspulletjes gekregen van mn zusje, dus alles uitzoeken, uitwassen en dan weer netjes inpakken dat het makkelijk te pakken is tot we het nodig gaan hebben. En ziekenverzorgstertje spelen hè ;)! Mocht eerst niks, amper huishouden, nu moet ik alles :)! Dus tja... mn tijd is zo voorbij. Zo lekker douchen, vriendlief douchen en op tijd naar bed, want morgen gewoon weer verder met opruimen :p!

Fijne avond!!

20. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier net een test er tegen aan gegooid.

Volgens mij groeit er een klein mensje in mij!

Heb een redelijk donker streepje getest. Durf het nog niet met zekerheid te zeggen dus gooi morgen er nog een test tegen aan.

Deel Deze Pagina