hoi dames...... balen JuJu van je ongi!!! Jouw tijd komt echt wel meis.....probeer daarop te vertrouwen... heb nu al last van mijn maag, alsof er een baksteen in ligt....dat belooft nog wat.
He Juju, wat jammer. Ik kan me goed voorstellen dat je van de ene kant wel zicht blijft houden met tempen, maar van de andere kant ook veel verwarring schept. Ik moet zeggen, ik vind het heerlijk om niet elke morgen verplicht om 7.00u de wekker te horen... Hier geen huisdieren, dus ook geen etter-kat of zoiets! Ben in de kerstvakantie bij de allergoloog geweest en blijk behoorlijk allergisch voor honden, katten en paarden (??) te zijn... We wilden graag een hond, maar voorlopig toch maar even niet... Hierbij een foto van ons verrassingstaartje voor de opa's en oma's a.s. weekend....
Ik kom me hier ook even melden. WAT EEN LEUKE TAART echt geweldig idee Wij zitten nu in rond 2 en we hopen dat het binnenkort ook raak is voor ons eerste wondertje! Het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen.
welkom happygirl!!! Wat een geweldige taart zeg.....als die niet inslaat als een bom Heb net boerenkool op, was niet zo'n goed idee haha, ligt zwaar op de maag. Morgen trouwjurk uitzoeken, vind het zooooooo spannend!
Kwebbelsnoes, wat leuk een trouwjurk uitzoeken! Ik vond het geweldig om te doen, het is ook weer zo bijzonder om zo'n jurk aan te hebben! Heel veel plezier! (hoe ga je dat doen nu je zwanger bent trouwens?? Je weet nog niet hoe t.z.t. je buik zal zijn??)
@kwebbel,geniet ervan morgen,is zo apart om te doen,zelf had ik niet echt wauwwww gevoel,dat kwam pas nadat ik jurk eenmaal had gekozen(had op pasdag beetje onenigheid thuis en dat speelde ook mee helaas)Maar als je m dus eenmaal vind, is het echt zo GAAAF!!! @chikai, wat knap dat je zo'n taart kan maken, heb je dat met marsepein gedaan??? Mocht ik morgen posi testen zou ik graag een recept van je hebben,lijkt me echt super manier om het zo vertellen ga zelf morgen net voor 10 testen,eerst lekker uitslapen met manlief....zo spannend nog 14 uur wachten..... tot morgen,dan horen jullie zeker hoe t was! liefs miek
@ Chikai, wat een spuper gave taart. Ik vind hem echt heel leuk !! Laat de reacties ook even weten hoor!! Ben wel nieuwsgierig. @ happygirl86 welkom hier ! @ Miekje Duim voor je!! Nou, kruip mn bed in. Last van mn buik en darmen... ongi zal er wel aankomen. Zal je altijd zien... Truste dames
Ohh enne kwebbel: Veelplezier met het uitzoeken ervan. Al enig idee wat je wil?? Nja, we horen het denk ik snel !!
@Happygirl, welkom! @Juju, bah! Ik had zo gehoopt voor je dat het zo zou zijn of in elk geval je LF langer.. Kan me indenken dat je het ff niet ziet zitten. Digitale knuffel! @Kwebbelsnoes, veel plezier morgen! @Chikai, super gave taart! @Miekje, oh spannend, ik hoop op nog meer roze! @all, hier geen huisdieren, wel een heleboel koeien, haha Voelde ik gisteren nog niets, nu ineens last van borsten en steken in onderbuik ...
@chikai: echt een mooie taart en super origineel! @Kwebbel: heel veel plezier met d ejurk utizoeken. ik heb vorig jaar mijn jurk gepast en na 9 jurken had ik hem gevonden! Geniet er lekker van.
dank jullie wel dames, heb echt zin in vanmiddag, maar ben ook heel zenuwachtig haha..... Miekje82 ik duim voor je! Ik heb vanmorgen nog eens getest om mezelf te overtuigen en voila! Bekijk bijlage 49281
Lieve dames, helaas heeft het duimen niet geholpen,vanochtend negatief getest ga volgende week als ik niet ongi ben toch nog met kv testen,want die vetrouw ik beter als deze van dirkx........ Baal wel ff flink,want had door die kleine bloeding toch goede hoop..... Maar miss maak ik wel weinig hcg aan..... En als ik volgende week weer nega test,dan kan ik wel met een gerust hart een drankje doen bij carnaval,is ook geen straf Kwebbel veel plezier met jurken passen! Tot snel! liefs miek
@laibasko Nee, nog niet ongi. Gisteren test gedaan om te kijken og het HCG hormoon uit mn lichaam is. En dat was het. Dus niet zwanger. Maar... bij een volgende positieve test is hij wel betrouwbaar, en dat vind ik ook wel fijn om te weten. En voor de rest... moeten we gewoon ons best blijven doen !! @kwebbel: Veel plezier, geniet ervan. Van beide!! @ Miekje: Balen joh, maar wat niet is kan nog komen. Volgende week misschien wel positief toch !
heb net een test gedaan die je 4 dagen voor je ongi kunt gebruiken....kon niet langer wachten volgens mij is hij negatief maandag maar weer afwachten...
laikabasko: ik testte 2 dagen voor NOD ook nog negatief en nu zijn ze overduidelijk, dus de hoop nog niet verliezen hoor