hallo dames, sorry voor de stilte van mijn kant. Mijn bruiloft is volgende week al dus druk druk druk. Slaap ook al een poos erg slecht door de bekkenklachten dus ben een beetje oververmoeid. Ben net lekker naar de grote prenatal in utrecht geweest. Er is sale, dus heb me even lekker uitgeleefd JuJu: veel plezier bij de verloskundige!!!
@Kwebbel, oh spannend! Past je buik nog in je jurk (of heb je geen jurk, wel toch)? @Juju, veel succes en plezier morgen! @all, ik wacht nog steeds geduldig
Ahh kwebbel veel plezier met de voorbereidingen! Hoop dat je lekker van je mooie dag kan genieten! Ja ben zenuwachtig voor morgen.. ik laat het rond 11 uur wel even weten hoe het is gegaan.
Spannend kwebbel. Plaats je wel foto van hoe je eruit zag?? (ben ik nieuwsgierig naar ) Heel veel plezier alvast op deze dag!! Nou Juju, ik zal morgenavond ff kijken. Morgen 2de dag cursus kinder EHBO, dus hele dag off. Maar wel meteen uitslag van mn examen morgenmiddag ! Iedereen fijne avond!! Liefs
Ik duim voor een goede uitslag! Heb je voor de 14e nog een check? Lijkt me vervelend als je je zo'n zorgen maakt. Enne wil wel een mooie tweelingbuikfoto he (en een trouwjurkfoto idd Kwebbel )
@ juju veel plezier bij de VK @kwebbel: ohhh spannend!!! leuk zeg!! mOet je nog veel regelen? Lekker luieren deze week! Want je wordt moe zat van zo'n dag! @Jessie: Ik duim!!!! @meisje: Voor mij begint het erop te lijken ja!! Wel spannend hoor! Maar goed kan nog zo 11 weken duren haha! Ik vind het gewoon zo spannend omdat er geen echo's meer zijn, de eerste keer dat ik haar zie is in het echt
Net onze kleine uk gezien.. wauw wat gaaf. Echt een miniemensje. Was druk aan het bewegen: als de echoscopiste wat aandrukte om het beter te zien dan maakte 'ie een koprol Zal binnenkort even foto's inscannen.
Leuk zeg, fijn hoor Juju! Kwebbel, hopelijk is het met jullie trouwdag ook zo'n prachtig weer! Heerlijk. Geniet er maar van, het gaat zo snel voorbij (ik ben ondertussen alweer een jaar getrouwd. De tijd vliegt) Vanochtend wat studieopdrachten gedaan op school, vanmiddag eindelijk weer eens lekker een middagje thuis. Heerlijk!
Mooi zeg, het kindje staat er duidelijk op! Ik had hele plannen voor vanmiddag, maar volgens mij komt er niet veel van; lekker uitrusten en beetje soezen op de bank komt nu beter uit!
Ben zoooo blij voor je Juju dat je van die mooie duidelijke foto's hebt ! Nou, ik ben iig geslaagd voor mn kinder EHBO ! Dus kan mee feesten met de middelbare school geslaagden ! Hier in de omgeving hebben ze het gister en vandaag te horen gekregen. Nou, die buikfoto komt er nog wel een x ! Haha, wanneer ik er aan denk en een camera in de buurt heb. Mn vriend heeft zaterdag zijn voorstellen (regiseur bij theatervereniging) dus op het moment is hij meer bij de camera dan bij mij ! Meiden, alvast fijne avond gewenst, ik ga ff t 1 en ander opruimen en kruip mn bed in. Liefs
Haha de meeste mensen wel, ik houd het nog even stil op mijn werk. 3 juli komt mijn fam langs vanwege mijn verjaardag en dan vertellen we het aan hun!
Maandag mag ik al terecht bij de gyn. Huisarts had een snelle procedure geregeld. Mocht eigenlijk gister al ( woensdag gebeld). Dat werd iets te snel om vrij te krijgen. Dus nu maandag heen.
Super dat het zo snel kan. Hopelijk zit je niet zo lang in onzekerheid. Heel veel succes bij de gyn maandag!!