Temp is lager en vanmiddag bruin gespot.. meestal zet het dan wel snel door (eigenlijk altijd meteen), dus ik verwacht vanavond of op z'n laatst morgen m'n ongi.. Had je waarschijnlijk toch gelijk dat m'n ei eerder is geweest..
Dat denk ik niet.. ik denk dat je een korte luteale fase hebt (net als ik). Dit wil zeggen: korter dan de 'standaard' 14 dagen. Hij is wel lang genoeg voor een bevrucht eitje om in te nestelen. Hoop stiekum dat 'ie dat nu aan het doen is in je buik.. Duim!
Laika, succes maandag! He bah, Jessie, dat is niet de bedoeling!! Het is de bedoeling dat dat eitje blijft zitten en gezellig gaat samenwonen met een ander celletje Hopelijk is het snel raak bij je! Weltrusten allemaal (babykleertjes gekocht vandaag, superschattig... )
NOD juli 11: LaikaBasko ??: Jessie80, hopelijk NOD in juli, ronde 5 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Chikai (positief getest in januari) Kwebbelsnoes (positief getest in januari) Doglover 76 (positief getest in februari) Flappie00 (positief getest in maart) Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) JuJu (positief getest in april) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op quote onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen
Jessie, bij mij was ronde 5 raak, dus wellicht, brengt het geluk! Voor de mensen die voetballen gaan kijken; veel plezier! Ik ga shoppen, even langs het tuincentrum (50% korting tijdens de wedstrijd) en hier in het dorp even voor babykleertjes kijken....
Hihi, ja bij Kruidvat ook 20% tussen 12 en 17uur, ff foliumzuur (vitaal zwanger) en tarwekiemolie (schijnt goed te zijn) gehaald! Ik hoop dat ronde 5 ons veel geluk gaat brengen, Chikai!
net terug van gyn. Was een jonge meid nog. Ongeveer mijn leeftijd. Allemaal vragen beantwoordt. Volgens de berekeningen heb ik 7,2% kans op een chromosoom afwijking. Dit kan zowel bij de man als bij de vrouw. Verder maakte ze er niet zoveel van. Was eigenlijk niet raar dat ik al 3x een miskraam heb gehad. Nog een inwendige echo gehad en die wees uit dat mijn baarmoeder goed schoon is en een normaal formaar heeft. Deze maand gewoon weer klussen en als het wel weer mis gaat dan kan ik terug komen en dan moeten we bloed afnemen.
@ Laika, we gaan duimen dat het deze ronde raak is en dat je de gyn niet meer nodig hebt! Hier wordt het slapen steeds moeilijker en ik ben een echte slaper, het liefst overal en altijd haha! Mijn man heeft ook ineens het snurken uitgevonden, alsof hij wil laten merken dat HIJ wel lekker slaapt hahaha!!!! Net is de kinderwagen afgeleverd Heeele mooie
duim voor je dat het dan gewoon goed gaat en dan je je gyn een keer kan bezoeken met goed nieuws ! Zei mijn gyn na de curretage ook: 'wil jullie graag terug zien met goed nieuws'. 10 wkn later zaten we er weer, met de mededeling: 'zwanger van een 2ling ' Dus wie weet...
Laika, op zich toch wel goed om te horen dat het met je baarmoeder e.d. gewoon goed is.... Hopelijk is het voor jou ook snel raak en mag je positief nieuws brengen. 't Lijkt mij trouwens wel prettig, zo'n jonge vrouwelijke gyn!
hopen op goed nieuws Laika! Een kinderwagen.. wow ben je al stiekum rondjes aan het rijden? MeisjeV voel je je al wat zekerder?
He dames, ben er ook weer s... @jessie balen van je ongi!hopelijk heb je nu een korte ronde en snel roze strepen!!!Blijf duimen!! @laila Balen dat je gyn niet echt meer kon doen nu, hoop dat je snel goed nieuws kan vertellen tegen haar!Succes en blijf voor je duimen!! @juju fijn dat je mooie echo hebt gehad!ook al weer 12 weken!fijn hoor!nu gaan weken ook ineens stuk sneller voor je gevoel @luannie Balen dat je zo slecht slaapt!ik heb t nu af en toe al, want ben buikslaper, en nu ineens op m'n zij is echt wennen, leg ook soms kussen tussen m'n kniën, ligt net wat prettiger... We moeten soms toch veel overhebben voor zo'n wonder he! Iedereen veel succes en lekker van t mooie weer gaan genieten komende dagen!! liefs miek
hé miekje ja ik ben dus ook een buikslaper haha!! draaien gaat ook niet meer zo soepel hihi!! Maar goed nog max 10 weken hahaha!!
is op zich ook wel fijn een jonge vrouwelijke gyn. Vooral toen ik daar zat zag ik alleen maar oudere mannelijke doktoren. Als ik straks wel zwanger ben sta ik niet onder controle in zkh volgens mij. Heb haar er niet over gehoord in ieder geval. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we wachten tot we een jaar bezig zijn en als het an weer een paar keer mis is gegaan dan gaan we weer naar het zkh. Laten het nu op zijn beloop. Vermoedelijk zullen jullie mij wel iets minder zien hier. Probeer er wat minder mee bezig zijn. Denk dat ik er iets te veel mee bezig ben.
@Juju, mwa... De ene dag voel ik me zekerder dan de andere. krijg nu steeds meer opmerkingen over mn buik, en geeft wel klein btje bevestiging. Maar ja, donderdag weer gyn, dus zien we ze weer. @Laika, neem de tijd meid. Gunnen je t van harte, dus gewoon doen wat goed voelt. @Miekje Slapen ken ik, ik ben zijslaper, maar dan 'hangt' mn buik... voelt ook niet prettig. Dus ligt nu een kussen onder. En dat te bedenken dat mn buik nog groter moet worden.. pff... ben benieuwd hoe dat dan gaat. @Jessie, blijf ook voor je duimen hoor!!!
Hallo allemaal! Ik slaap tegenwoordig ook met een kussen, tussen m'n knieën, want ik slaap half op m'n buik en op m'n zij... Maar echt een fijne slaaphouding heb ik nog niet gevonden... Geniet van het lekkere weer!!
@JuJu geloof me die komt nog haha! Tot week 20 had ik zo'n 'ik heb te veel gegeten buik' en daarna groeide het best hard! @Laika, neem inderdaad je tijd!! en ik blijf voor je duimen!! Ik slaap nu nog half op buik/zij... Gaat nog prima haha en soms even op mijn zij met dekens er tussen Het is zo'n naar gevoel als je buik zo 'hangt' haha! Verder krijg ik sneller last van mijn bekken als ik te veel heb gedaan.. maar goed ze zeggen niet voor niets dat de eerste en laatste 3 maanden het zwaartst zijn! OH vanavond weer voetbal!!!! Kijken jullie ook???