Gaat helemaal goed komen juju ! Niet druk om maken, gewoon DOEN!! ! Succes woensdag ! En fijne dag allemaal, ik ga zo ff in de tuin zitten, vanmiddag ga ik dat echt niet redden... Pff... moeten denk ik maar parasol halen ! Hebben we niet, wel serre, maar blijft die warmte zo hangen.
KWebbel, wat een super mooie bruid ben en was je !! Echt super mooi!! En je trouwauto/bus !! Haha... 1 van mn favo auto's dus daar hoef ik niks meer over te zeggen toch ! Hopelijk heb je een super bruiloft gehad. Geniet nog lekker na, en heel veel geluk samen gewenst!! Liefs
ohh kwebbel wat ben je MOOOOIII!!! en super trouwauto/bus!!!! GEFELICITEERD! Hoe was je dag?? @Juju, hoe reageerde je baas?
Wauw Kwebbel wat een prachtbruid (en prachtauto ). Heel veel geluk samen! Baas was heel positief Hij zei ik dahct het al, heb je al nagedacht hoe je het wil combineren? Dus ik: 4 dagen, een vaste dag thuis. Vond hij allemaal prima dus dat was erg fijn. Enne.. ook nog gesproken over een opleiding en daar de meetse tijd over gehad. Vanmiddag nekplooimeting (15:10 u). Gaan we onze uk weer zien
Super dat je baas zo reageerde. Dat zit wel goed dus. Nou, veel plezier met het zien van je kleintje. En denk dat het met die meting ook wel goed zit hoor! Horen wel van je hoe t gegaan is ! Vandaag hier weer werken, morgen vrij, vrijdag werken en dan het weekend FEEST!! !
Whieh net terug van de nekplooimeting. We hebben een kans van 1:11887 en ons kindje beweegt super goed. Zie ook foto's in album. Jippie
hoi allemaal, ik lees af en toe wel eens mee in dit topic, en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn... en oehhh over 5 weekkies mag ik eindelijk mee beppen! als jullie dit goed vinden natuurlijk
Ohh JUJU, wat fijn !! @Jessie, hoe gaat het met jou'? @Miss C, welkom ! Tuurlijk mag je meebeppen. Vele van ons zijn al zwanger , alleen blijven we gewoon plakken bij de zpdinnetjes die het nog niet zijn !
@Juju ja gaat inderdaad hard he? van frummel naar minimensje erg leuk! @missC, Welkom Je mag nu ook wel al mee beppen hoor Gisteren ben ik bij de VK geweest en mijn kleine meisje ligt al ingedaald jammer genoeg zegt het niet dat je eerder gaat bevallen hahaha
Nee, helaas ken ik genoeg mensen bij wie de baby al vanaf 30-32 weken lag ingedaald.. en die toch echt over tijd gingen.. wisten jullie nou of het een jongen of meisje werd? Want bij een jongen ga je zeker over tijd, dat weet je EDIT: een meisje zie ik.. dan heb je geluk
Goed hoor.. warm als iedereen (pff, niet ideaal om te klussen ), wachtend op ei.. toch wel spannend, want heb bedacht dat ik als er nog zo'n crisis-lange ronde komt naar de ha wil gaan.. @MissC, welkom! Spannend zeg.. waarom zo precies die datum om te stoppen?
Hee meiden! Zo, ik ben weer terug van schoolkamp, pff wat een warmte zeg. Gelukkig kan ik het nog aardig goed hebben. Het kamp was gezellig, maar wel druk. Ik ben 1 nacht thuis gaan slapen, maar moet de komende dagen nog wel even bijkomen... Weet even niet zo veel meer van wat ik heb gelezen, maar dat komt nog wel. Juju, fijn dat je baas zo goed reageerde! En fijn dat de nekplooimeting goed was. Kwebbelsnoes; wat een mooie bruid ben je geweest! Wat gaat zo'n dag snel he.....