Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Chikai; ik heb voor een jongen ook een naam.. Terwijl het nu al zo vaak gezegd is dat het een meisje is haha!
    Maar goed we gingen er vanuit dat we een jongetje kregen tot de 20 weken echo... MAAAR ik denk dat we er bijna uit zijn :D

I LOVE voetbal!! haha

Onze tweeling mama krijgt een jongen en een meisje denk ik haha!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook voetbalfan (nou ja, nu dan, normaal geef ik er niet zoveel om)! We gaan winnen.. ik heb al vrij genomen maandag ;)

Alleen ben ik bang dat het klussen in gedrang komt vandaag, haha, en ik heb nog wel een licht streepje op mijn eerste ovu-test!

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ai Jessie, dat is niet zo handig dan, voetballen en klussen :)
    Laat Nederland maar winnen, misschien zijn jullie dan daarna ook nog in de stemming :):)

Ik ga geen voetballen kijken, maar zal zo af en toe eens zappen wat de stand is...

Fijne avond!

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Jessie; nou in ieder geval gewonnen!!!!!!! nu moet jouw man nog scoren ;) :p hahaha!!!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    :d:d:d

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Hoooooi!!

Wat een wedstrijd zeg, af en toe lopen schelden haha. Maar... GEWONNEN!! WK Finale, Here we come :D!!

Maare.. mn ukkies zijn goed gekeurd, moet alleen voor kindje 2 nog een x terug komen. Nekje konden ze niet goed zien.

We weten wel wat ze worden, krijgen dan nog een keer bevestiging hoop ik.
    Houden het alleen voor ons zelf. Zijn nog wel wat mensen die mij persoonlijk kennen die hierop kijken, dus risico loop ik liever niet.

Over kleine 20 wkn horen jullie het hier vanzelf ;)!

Haha, Luannie, leuke :p! Fijne dag alvast!!

Liefs

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh meisjeV doe het me niet aan! Ik ben zooo nieuwsgierig!! PBtje? ;)
    Gefeliciteerd met je goede echo. Fijn dat alles goed gaat en hopelijk geeft de tweede echo net zulk goed nieuws!

8. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Meisje; OHHH :$ nog 20 weken wachten!!! haha nee hoor is je goed recht!
    maar mocht je het willen delen... PB is zo gemaakt :p:D
    Maar goed zeg dat alles goed is met je kleintjes!! en met baby 2 is vast en zeker ook alles goed!

Gister tijdens de wedstrijden veel harde buiken gehad, denk dat ons kleintje de spannning ook niet aan kon hahah!

Oh en we hebben eeen NAAAAMMM!!! whoeeee!!! :D Kunnen we eindelijk kaartjes bestellen! (Eerst even uitzoeken)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha gefeliciteerd Luannie! Tijdens het voetbal bedacht? Is het Giovanna geworden? ;)

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    hahahah jaahhh!! Voluit: Giovanna wesley dirkje :)

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hahaha, wat een mooie naam Luannie :p

heerlijk dat jullie eruit zijn!

wij hebben nog geen meisjesnaam, jongensnaam al wel een poosje!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha prachtnaam! Zou je niet even tot zondag wachten voor de definitieve naamkeuze? Voor de zekerheid? :p

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Haha... had het er met mn vriend over, is t goed dat ik de meiden van t forum pbtje stuur?
    Hij; nee, als ik t moeilijk moet hebben door mn mond te houden dan moet jij het ook.. GRRRR... :x;)

Maare... Prachtnamen LUannie ;)! Maar zou idd nog ff afwachten tot zondag. Wie weet word het strakjes nog Klazien ofzo... :p!

Tja, namen... wij zijn die van ons gewoon tegengekomen. Maar ja, als ik nog maar paar weken heb zou ik ook wel gaan zoeken :p!

Ohh Juju, voor jou schiet het ook lekker op, alweer ruim 14 weekjes :D!!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV, goed dat alles goed was met je kleintjes! We zijn wel nieuwsgierig hoor, maar ook ik houd het geslacht hier geheim, dus het is je goed recht :):)

Luannie; fijn dat je een naam hebt!! Tjee, als het ontstaan tijdens voetballen, zou je eerder denken dat het een jongen wordt! :)

Juju, het schiet alweer op he, hoe voel je je???

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ja, ik vind het ook een geweldige naam! en Juju wat moet ik zonder je! voor het definitieve besluit wacht ik inderdaad tot zondag!
    Want zoals meisje zegt misschien moet klazien er nog wel bij, of Arjanne???

@Meisje; grr Mannen!!! hahah !! nee hoor ik wacht geduldig af!
    @Chikai; bij jou gaat het ook al snel :) haha Voel jij je ook helemaal goed?

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik sta altijd klaar met goede raad!

Het gaat in principe prima, wel erg moe nog (wacht tot dat overgaat). Vandaag bijna van mijn stokje gegaan toen we bij een kinderdagverblijf aan het kijken waren. Ik ging gapen, werd draaierig en het zweet brak met overal uit (zelfs mijn benen). Was wel snel over hoor met een glaasje water. Maar vriendje geschrokken.. maakt zich zorgen over dat ik wel een buikje heb maar niets aankom (en dus afval is zijn redenatie ;)) en houdt me scherp in de gaten. Wel lief :) Ik denk dat ik vooral goed moet drinken en met niet moet inspannen. Want dat lukt gewoon niet zo goed, een berg opfietsen, op dit moment. Dat moet ik accepteren. Zucht :)
    (ps ik vertel je vriend niets hoor MeisjeV als je me PB't)

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

ben ik ff een paar dagen niet online wordt er mega gekletst..maar wel gezellig!

@luannie hier was rafaella ( ;) ) ook erg gespannen tijdens de wedstrijd, had ook constant harde buik, echt niet fijn....hoe moet dat zondag wel niet zijn???pfff valium s nogal drastisch he..
    Fijn dat jullie een naam hebben!ik heb hier ook 2 lijstje klaar, weet ook nog niet zo goed of dé naam er tussen zit, maar ja weet een zwanger ooit wel eens iets heel zeker????

@juju ik ben in de eerste weken ook niet echt veel aangekomen, zomaar kilo'tje, en kreeg toen ik zover was als jou ook last van moeheid, en lage bloeddruk zorgde ook voor duizeligheid...dus goed drinken en ook gewoon wat zout's eten...dropje ofzo zou al helpen volgens m'n vk!
    Heb er nu geen last meer van, schijnt dat bloeddruk na 20wkn weer meer stijgt!

@meisjev fijn dat alles goed was met de ukkies!spannend he om niks te zeggen!ik kan t niet eens tegen manlief zeggen..maar dat komt nog wel!

iedereen fijne avond en rustig aan met de warmte komende dagen!

x miek

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Juju; ik ben je dankbaar :p
    Wat schrikken zeg, dat je je zo flauw voelde vandaag:( pas je wel goed op je zelf?? En inderdaad genoeg drinken!
    Ik ben ook best lang moe geweest maar spuugde ook tot week 16 ofzo en daarna ging het steeds beter.... Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!

@Miekje; het gaat als een speer hier :)
    haaahah rafaella :D die is ook leuk!! en die valium.... Maa goed denk dat het zondag wel erger gaat worden ja!! hahha!
    En inderdaad als zwangere weet je nooit iets helemaal zeker nee :S
    Jij ook fijne avond :)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bedankt voor de lieve tips! Ja ik schrok er best een beetje van. Vergeet soms wat er allemaal gebeurt in mijn lijf omdat ik zo weinig van merk (en die vermoeidheid is gewoon geworden, kan me niet meer herinneren hoe het is om te blaken van energie haha). Misschien toch maar dropjes halen dan. En goed drinken ja: zeul vanaf nu standaard een flesje mee.

Leuk dat de baby's zo meeleven :D Voelen toch de spanning bij mama denk ik!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju, ik herken je gevoel wel. Maar het gaat over hoor, bij mij is het ook een week of 10 echt weg geweest. Nu begint het weer terug te komen, maar het is nu vooral de vermoeidheid die me parten begint te spelen. Dus niet te veel doen inderdaad! (terwijl ik wel zoveel wil doen, dat is echt vreselijk irritant)....

Leuk dat jullie baby'tjes zo actief zijn met voetbal kijken! Ik ben geen voetbalkijker, maar wellicht moet ik er zondag toch aan geloven.... Onze kleine is vooral 's avonds en 's nachts heel druk....

Deel Deze Pagina