In het januaritopic is iemand die met 13 weken haar baby al voel. Nu zit ik de hele tijd op te letten maar ik voel echt nog niets Denk dat de mijne het voetbal ook wel niet zal meekrijgen haha.
@Juju; Inderdaad goed luisteren naar je lichaam Hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt Haha altijd spannend he? wanneer je de kleine gaat voelen! Ik rond week 20 pas.. maar heb ook de placenta aan de voorkant... Hoop dat jij je ukje sneller voelt! @Chikai, zondag MOET je wel kijken We gaan geschiedenis schrijven! (zei ik heel optimistisch ) Oh en een baby die 's nachts actief is.. pff word je er wakker van? Gelukkig is die van mij heeel lief haha
Haha, ik denk dat ik ook wel ga kijken hoor, dat is dan de eerste hele voetbalwedstrijd die ik zie. Ik zie het alleen niet zo zitten om naar een café ofzo te gaan, aangezien ik de laatste tijd zo moe ben, dus het zal waarschijnlijk lekker in bed liggen en dan voetbal kijken zijn. Ik hoop het van harte voor iedereen dat ze gaan winnen! Hmm, ik word 's nachts regelmatig wakker om naar de wc te gaan en prompt is dan onze kleine uk ook wakker. Duurt meestal een halfuurtje en dan val ik weer in slaap. Overdag voel ik onze kleine minder, maar dan ben ik zelf natuurlijk ook actiever bezig. En bij jou? Heb jij al een ritme ontdekt? Juju, ik voelde onze kleine met 20 weken (even teruggekeken in m'n zwangerschapsdagboek). Mijn man voelde de kleine met 22 weken. Dus wellicht nog even geduld....
Oh ik heb alle geduld hoor Lijkt me ook wel heel vroeg, dan is de baby ook nog héél klein. Net een kwarktaart gemaakt met onze laatste kersen. Staat nu lekker op te stijven in de koelkast jummie. Kwarktaart klinkt altijd zo gezond (valt tegen, ik weet het haha maar is wel lekker fris met dit weer).
@Chikai, Ik ga ook niet naar een kroeg hoor.. Vind ik een beetje eng worden... Zal wel druk worden met 'dronken' mensen haha! Zit ik niet zo op te wachten Ja, mijn ukkie heeft al een ritme, ze wordt erg actief 's ochtends in bad en tegen de avond wordt ze ook heel actief en verder gedurende de dag af en toe een beweging.. Of als ze ''klem'' zit bij mijn ribben hahaha! Ik voel haar niet als ik druk bezig ben.. @Juju; JAMMIEEE!!!!!!!
Mmmmm, lekker!!! Heb je voor ons ook een stukje?? Volgens mij moeten we nu vooral ijstaart eten met dit weer
Ohhh taart, lekker. Net wel walnootijs gehad, hmmmzz... heerlijk uit eten geweest ! Lekker op terrasje gehangen en ook nog heerlijk geshopt. I love the Sale ! @Juju, doe je voorzichtig??? Goed op jezelf letten hoor!! Voel sinds enkele dagen mijn ukkies. Heb een placenta voor en achter, maar voelde gewoon een ukkie bewegen ofzo. Weet gewoon zeker dat het mn kindje was, en niet iets anders. Zo'n rare gewaarwording. Maar heerlijk om die bevestiging te krijgen dat ze het nog doen ! Kga lkkr douchen en dan mn bedje in. Iedereen goed drinken morgen, want gaat weer warm worden!!! Liefs, mij!!
Oh dat lijkt me echt heel bijzonder! Voelde je je zoon of je dochter? (grapje ) Kwarktaart was heerlijk. En bijna op nu.. (ik = veelvraat)
hahahahaha JUJU !! Wat leuk Meisje dat je je ukkies voelt Juju: En geen stukje taart voor mij wordt weer heerlijk warm to-day haha!! ppf... gewoon lekker rustig aan doen! Genoeg drinken he dames
ik lurk me gek, de kruidenthee komt mijn neus uit. Ga even op zoek naar aanmaak met extra ijzer. Ik ben het wel zat, me de hele tijd moe en slap voelen. (er is nog wel een stukje voor je over hoor Luannie maar ik zal niet liegen: je moet snel zijn! )
Arnhem e.o. Best te doen hoor Denk dat 'ie de post niet overleeft namelijk.. Net afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Spannend!
hahaha!! 20 wekenecho! spannend!! 18 augustus!! ohh ik ben een dag ervoor uitgerekend! Maar hoop zo dat het eerder komt hihihi
Haha nou zou leuk zijn als ik terugkom van vakantie ik hier op dit forum een fotootje van Giovanna zie (en dan een paar dagen later een echofotootje van JuJuultje kan plaatsen )
Ja ben benieuwd hoor! ik vind de tijd bij jou zo snel gaan... Terwijl het bij mij voorbij lijkt te kruipen... :S haha
was ook wel ff raar hoor, t besef dat ik er 1 gevoeld heb. Ohhh nog 6 daagjes, en dan zie ik ze weer !! Haha!! @Juju, vakantie? Waar? Wanneer? Lekker hoor!! Heb de mijne helaas geannuleerd... Nu lkkr shoppen van de centjes, dat dan wel weer haha ! En 18 aug de 20wkn echo Jeej!! @Luannie, ja he, lijkt bij haar super snel te gaan ! Heb bij mij ook t gevoel dat t eeuwig duurt haha!! Nja, volgende week 2 dagen vrij, vriendlief thuis nog ivm voet, maar kan er iig op staan, dus wij gaan dan 2 dagen klussen ! Dan gaat het echt beginnen, eigen kamertje voor de kids !!
Ik vond de eerste 20 weken ook zo snel gaan steeds bij iedereen, volgens mij duurt de tweede helft gewoon langer omdat je dan geen mijlpalen meer tussendoor hebt (Behalve de levensvatbare pijler iuteraard) en je de eerste 4 weken kado krijgt. We gaan lekker kamperen in Zweden: tent in de auto en gaan (je mag daar overal staan). Wil voor die tijd met vriend naar kinderwagen gaan kijken (die krijgen we). Voor het kamertje als enige 'grote' ding nog een kledingkast nodig en een ledikantje (maar de baby komt eerst in een wieg dus dat hoeft niet meteen). Verder ben ik verliefd geworden op een hele mooi wikkeldoek van wol die veel te duur is. Maar mijn hart is verknocht, daar wil ik de baby uit het ziekenhuis in vervoeren, in leggen in de kinderwagen, mee toedekken als hij de eerste dagen bij me ligt in het kraambed. Achja, centjes moeten ergens heen he
Haha, nou het is 'm niet meer geworden, ik moest woensdag zo vroeg op.. dus ben direct na de wedstrijd naar huis gegaan, manlief is nog tot een uurtje of 1 in de kroeg gebleven Ik las (op nu.nl oid) dat er wel weer een geboortegolf wordt verwacht over 8.5 maand, al die testosteron bij mannen moet er blijkbaar uit dit weekend .. nou ja, mijn streepje op de ovu-test is al dagen zichtbaar maar niet positief, dus wellicht dit weekend??