Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goede tekst op je banner Miss C :) Zometeen je cycli die jullie veilig hebben geklust tussen haakjes zetten en dan kunnen de 'echte' rondes beginnen!!! Super leuk!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx enne thnxx voor de tip cycl. tussen () ik ben echt trots op mijn cyclus! stom he...

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    maar dat komt omdat voor ik met de pil begon zo'n 10/11 jaar geleden was m'n ongi zoooo onregelmatig, dan 3 maanden niet, dan een maand wel dan na 2 weken ongi en ga zo maar door!!!
    dus hier een trotse (cyclus) pauw!;)

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    haha missC dat is inderdaad een mooie cyclus al!

En Juju! wat een lief buikje zeg! :) Ben benieuwd over een paar weken! Die van mij begon van week 20 ongeveer echt te groeien! Vroeg me echt af waar die buik ineens vandaan kwam!

Gisteren weer bij de vk geweest.. alles helemaal goed! Moet volgende week voor een liggingsecho.. kijken of ze wel écht met het hoofdje ingedaald ligt en niet met der billen :)

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    even een korte update....

het gaat hier even niet lekker.

mijn bekkenproblemen breken me echt op. Gebruik nu een bekkenband als ik de deur uit moet en heb een strak schema van de therapeute gekregen, wat inhoud dat ik na elke drie kwartier inspanning een kwartier moet rusten en als ik 2 uur of langer iets gedaan heb moet ik minimaal een uur rusten. Dit rusten moet verplicht in bed, dus niet op de bank.
    Als ik dit niet doe is het vooruitzicht dat ik over een paar weken niet meer kan lopen!
    Gaat nu al steeds moeilijker, dennis moet me de trap op helpen, alleen lukt het me niet en de trap af ga ik zittend.

Gisteren eerste les zwangerschapsgym gehad, nog niet echt oefeningen gedaan, vooral voorstellen en achtergrondinformatie. We zijn maar met zijn vieren, maar wel erg gezellige meiden! Allemaal rond dezelfde leeftijd (27,28,29 en 30 haha) en allemaal eerste kindje.
    Na de les hebben we nog een half uur buiten staan kletsen.
    Hoop echt dat ik de zwangerschapsgym kan doorzetten met mijn bekken. De bekkentherapeute moedigt het wel aan, maar ja, als ik straks geen auto meer kan rijden, wordt het toch een beetje lastig.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Kwebbel dat klink niet goed :( Ik hoop dat het rusten effect heeft meid, en dat je lekker mobiel blijft!!

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    oh kwebbel dat klinkt niet best inderdaad! Ik hoop ook voor je dat dat rusten zin heeft! en dat je gewoon tot het einde door kan blijven gaan!

Sterkte!

8. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Meiden, wat een mooie buiken :D!
    Juju, die van jou is echt schattig :D!! Haha!!
    Ben wel benieuwd naar die van jou Chikai!!

Ik had tot 20 wkn ook zoiets van: nou... gaat ie nog groeien of hoe zit dat? Maar nu kan ik er niet echt meer om heen.

Jeetje kwebbel :( dat is idd minder... hopelijk word het snel minder/beter door deze aanpak. Ik duim ervoor. Mijn bekken hebben het ook wel te verduren, maar straalt door naar mn rug... dat maakt het nog vermoeiender...

Miss C, nog ff en dan voor het echie :D!! Leuk joh.
    Op het moment dat je je banner maakt schieten er vast leuke dingen te binnen. Die van mij was maar gewoon simpel :)! gewoon x dagen tot eisprong, erna x dagen tot NOD.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Miss C, oh dan wordt het nu echt spannend! Ennuh, fijn dat je al zo'n regelmatige cyclus hebt.. ikke is jaloers

@Kwebbel, wat klote zeg van je bekken. Hopelijk brengt het strenge rust schema wat verlichting en blijf je wel mobiel!

@Juju, je was eerst gewoon superstrak en dan duurt het ff voordat je buikje mee rekt, maar er zit echt wel wat hoor!

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ Jessie: Ik hoop voor je dat je cyclus snel ok is! pff want dit is niks!

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    word je idd neit veel wijzer uit... duim er ook voor :)!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm Jessie ik kan weinig met jouw tempkaartje, wat een baggercyclus weer. Zou fijn zijn als dat in ieder geval gewoon bij iedereen goed liep! Scheelt je een hoop frustratie. Hoop dat je je ei snel vindt en dat het dan lekker raak is!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

@jessie hoop ook zo dat je een gewone cyclus krijgt!!Moet zeggen dat bij mij de pillen van etos zwanger worden toch goed hebben geholpen, ging van 70 naar 40 en toen ws 30 dagen, misschien een idee???
    Heb er hier nog liggen,maar zonder iets opsturen met de post zal niet gaan vrees ik, want dan denken ze vast dat t xtc ofzo is...

verder heeft iedereen echt mooie buiken!!heb die van mij eignelijk nog nooit op foto gezet, toch vanavond maar s doen, is ook leuk voor in m'n 9maanden dagboek!

@miss c aftellen!!!!merk je ook al aan je lijf wanneer je een eisprong hebt?of ga je ovu testen gebruiken?

Ik ga stoppen voor nu, laptop s bijna leeg, zo lekker naar mac met man en daarna boodschappen...heb laatste dagen zoveel zin in onwijs lekkere dingen...dus hoop dat ik me in kan houden....
    en anders jammmmmmmmmmeeeeeerrrrrrrrr;)

x miek

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    jaaaa eindelijk aftellen, ik wordt helemaal stuiterig als ik eraan denk:D
    volgens mij heb ik vanmorgen mijn ei gevoeld, maar dit weet ik niet 100% zeker dus we proberen 3 maandjes is dit zonder resultaat dan ga ik ovu testen gebruiken...

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat is trouwens de beste ovu test op te gebruiken?!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    sensitest! Werken goed, zijn goedkoop en online te bestellen. (zijn meer goede merken maar deze heb ik gebruikt)

De digitale van clearblue zijn het duidelijkst maar ook het duurst: Zou ik niet mee beginnen.

Doe in ieder geval niet dioe van de kruitvat, daar lees je alleen maar negtieve verhalen over..

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik gebruik ook die van sensitest.. bij mij zijn ze al weken "streepje zichtbaar, maar minder sterk dan controle streepje, dus negatief", maar goed als je dat weet (en het staat duidelijk in de handleiding!) dan maakt het niet uit.

Over Etos zwanger worden, tja, je hoort er wisselende verhalen over.. heb nu Kruidvat Vitaal Zwanger, maar die stinken wel enorm dus ik denk dat ik die geen 2e keer zou nemen.. en ik slik er ook tarwekiemolie bij.. helpt dus ook niet :( Manlief heeft er gelukkig nog alle vertrouwen in, maar ik ben het eigenlijk wel een beetje zat met die klote-cyclus..

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Begrijpelijk Jessie.. het schiet niet op zo! Bij mij hebben de etos zwanger worden pillen wel gewerkt, maar ik had een ander 'probleem.' Mijn luteale fase (aantal dagen tussen eisprong en ongi) was gewoon te kort en als ik die etospillen slikte verlengde het met een dag.

Enne jullie mogen dan allemaal mijn buikje zo schattig en minie vinden (;)) gisteren uiteten geweest en de eerste vreemde gehad die me zomaar feliciteerde met mijn zwangerschap omdat ze dat aan me gezien had. Nu moet ik ook wel zeggen dat mijn buik er 's avonds echt wel anders uitziet dan 's ochtends haha ;)

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ik kan me best voorstellen dat je je zo voelt jessie. Maakt het er niet leuker op zo... maar ik heb er ook nog steeds alle vertrouwen op hoor!!! Blijf gewoon duimen en meehopen!

Haha Juju, leuk toch :D! ik krijg nu regelmatig opmerkingen van mn vaste klanten in mn winkel. Voornamelijk deze: 'Je bent zwanger :eek:!!'
    Alsof het raar is dat ik dat ben haha.

Iedereen fijne zondag iig!!
    Liefs, mij!

20. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Juju, wat leuk zeg ahahha! maar je buik blijft (nog) schattig!! :)

Gisteren een super middag gehad! Manlief had me uit huis gelokt... want wat bleek, mijn vriendinnen hadden een babyshower geregeld!! :) Toen we thuis kwamen stonden ze allemaal in de tuin.. in het roze en de hele tuin was versierd met slingers en ballonnen! Overal hapjes haha!!
    En schandalig verwend!! Wat een schattige vriendinnnen toch haha!

Hoe was jullie weekend??

Deel Deze Pagina