Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat leuk zeg luannie!
    Ik ben lekker wezen kamperen in Zeeland, was ook erg leuk.

Tja, het wordt weer afzien deze week met het weer!
    Een drukke week... eindmusical groep 8, afscheid groep 8 e.d. Maar daarna lekker vakantie, daar ben ik aan toe!

Een buikfoto van mij met 28,5 week vinden jullie in mijn album....

Fijne dag allemaal!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Aanschouw en huiver :D

Bekijk bijlage 86960

14 - 15 en 16 weken zwanger (vanochtend)

En.. ik voel de baby sinds gisteren bewegen!

@ Chikai: Mooie buik hoor!
    @ Luannie: Wat super lief van je vriendinnen! Heb je mooie kado's gekregen?

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    juju: wat gaaf dat je de kleine al voelt!!!! en je buikje begint mooi te groeien!

chikai: mooi buikje!

ik heb ook nieuwe buikfoto's in mn foto-album!
    we zijn druk bezig met de babykamer! Schilderwerk is af en zaterdag gaan we de meubeltjes halen.

we hebben nog altijd geen meisjesnaam :( nooit verwacht dat dat zo moeilijk zou zijn!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oef wij zijn nog niet eens begonnen aan namen.. moeilijk hoor..
    Ik ga even in je album spieken en comments bij je foto's plaatsen :D

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @juju; je buikje groeit al wel echt haha :) leuk zeg!
    Enw at leuk dat je de kleine nu al voelt!
    Ik heb echt heel veel gehad.. van schoentjes tot hele pakjes, slofjes, knuffels, rompertjes, boekjes en een luiertaart hhaha! echt bizar veel :) (maar goed het is de eerste kleine in onze vriendinnengroep haha, ze zijn al maanden hysterisch aan het stuiteren hahah)

@Cikai; succes deze week!! straks lekker vakantie!
    @Kwebbel; Moeilijk he?? Meisjesnamen!! pffff Had ook nooit verwacht dat het zo moeilijk zou zijn! Wij weten de naam nu ook nog maar even! )wel een hele geruststelling moet ik zeggen! Wat voor soort namen vinden jullie mooi?
    Misschien kunnen we helpen :D

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaah inderdaad.. ik denk graag mee! (doe ik misschien zelf ook inspiratie op)

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    we willen een hollands klinkende naam die toch niet te vaak voorkomt. het liefst met 2 lettergrepen.

heb al zoveel namen voorgesteld en mijn man vind veel "wel leuk", maar dat is dus niet leuk genoeg, wel lastig hoor.

Terwijl we supersnel uit de jongensnaam waren, frustrerend hoor.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fenna / Senna
    Janne
    Jolien / Jorien
    Mirte
    Mara
    Maurien

Zoiets of is dit totaal niet in de richting?
    (ik merk dat ik hier slecht in ben haha ik met mijn grote mond)

9. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @Juju, leuk dat je de kleine al voelt :D!
    Ik pas met 19 wkn, dus je kan er langer van geniieten ;)!:p!
    Mooi bhuikje, echt wel dat hij er is, maar ik vind hem nog steeds schattig ;)!

@Kwebbel
    Raar joh, wij hebben juist meer moeite met jongensnamen. Meisjes waren we zo uit. Maar is wat Juju opschreef btje de bedoeling? Want ook dan weet ik waar ik op moet letten voor je :)!

@Chikai, had het al neergezet, maar echt, mooie buik :D!!
    Succes deze week met het afsluiten van het jaar. Geniet van je vakantie en verlof :)!
    @Luannie; leuk van je vriendinnen :D! Ook gewoon het hele verrassingseffect :p. Probeer dat straks nog maar eens te overtreffen voor 1 van je andere vriendinnen wanneer hun aan de beurt zijn :p!

WIj gaan morgen lkkr naar Ikea. Dan donderdag de laatste muur afstomen. Dan de grootste muur behangen en dan kan ik die vrijdag verven. Vrijdag is vriendlief naar open dag Ajax, en de andere muren zijn nog niet behangen, dus hoef ook niet super netjes te doen, alleen voor t plafond. Vandaag is vriendlief begonnen met de kledingkast van de kids. Mn schoonouders hadden altijd op de slaapkamer van mn nichtje een hele mooie kledingkast staan. Hij is van de ouders van mn schoonvader geweest. Niet dat antiek zoals je misschien zal denken, maar echt een leuke kast. Deze wilden ze kwijt en hebben wij nu. Hij was blauw met creme, maar wij maken hem nu wit. Ben nu nog meer verliefd op dat ding :D!!

Ook net mn laatste werkdag van deze week gehad. Geruild met een collega vorige week. Zij neemt nu mn laatste dagje deze week over en ik ben nu dus heerlijk 5 daagjes vrij :D!

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    #1210 miekje28, 20 jul 2010
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
    Ha dames.

Ben er ook weer...heb t weekend gewerkt en was echt zo gaar dat ik geen puf had om laptop te pakken...
    zit nu heerlijk buiten te computeren...is niet zo plakkerig meer!
    was vandaag vrij maar bijna niks gedaan, ja lekker met hond naar strand zodat ze ff kon zwemmen!

@luannie leuk zo'n babyshower!!!lijkt me ook wel wat...ach als de volgende vriendin zwanger wordt doen we t ook gewoon,ga nu niemand wat opdringen!

@kwebbel voel je je al wat beter?leuk dat je aan t kamertje verder gaat!

@juju fijn dat je de baby al voelt!bijzonder he!geniet er lekker van, en zo'n groeiende buik moet ik ook nog aan wennen, zeker nu in t bikini seizoen is t best confronterend!

@all sorry m'n laptop heeft last van de hitte, doet echt raar, dus hou t ff kort!

liefs miek

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    JuJu: je denkt in de goede richting, 3 van de namen in het rijtje wat jij noemde, stonden ook op mijn lijstje ;)

Maar waarschijnlijk zijn we eruit :D Vind een bepaalde meisjesnaam al jaren mooi, maar wilde hem eigenlijk niet meer gebruiken, omdat een kindje op mijn werk zo heet en de dochter van een collega ook.
    Toch bleef die naam steeds bij me hangen, dus toch maar eens bij manlief gepolst wat hij van die naam vond. Blijkt hij het dus ook een prachtige naam te vinden, dus gaan we toch maar voor die naam, ondanks dat die naam momenteel vrij populair is.

Vanmorgen gewerkt, maar had steeds heftige steken vanachter mijn schaambeen en veel harde buiken, liep krom van de pijn.
    Dus uiteindelijk maar de knoop doorgehakt om te stoppen met werken. Moest er van huilen, zo moeilijk vond ik het om die stap te nemen, maar ja, het is wel het beste.

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @kwebbel Balen dat je zoveel pijn kreeg!Goed dat je knoop hebt doorgehakt!!Nu zijn jij en je ukkie t belangrijkst!!dat werk komt wel weer! En ze krijgen gewoon betaald voor je, alleen voor je collega's is t ff balen,maar ja je doet het er niet om he!
    En zoals je in andere topic al zei, gewoon gezellig gaan buurten, blijf je ook een beetje bij met alle gebeurteniisen daar ;)
    Sterkte en succes ermee!!!

liefs miek

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Balen Kwebbel, je wilt toch het liefst een zwangerschap zonder dat soort kwaaltjes, maar ja, als het niet gaat, dan gaat het niet. Dus goed dat je voor jezelf en de beeb hebt gekozen!

@all, zie mijn handtekening, ik hoop echt dat ik vandaag eitje heb gehad.. dan ook goed geklust (zondagavond en gisteravond) :)

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Jeetje Kwebbel, is wel het laatste waar je op zit te wachten :(!.
    Hopelijk voel je je snel beter. Jij en je uk gaan nu idd voor!!

@Jessie: *duim duim duim*!! Ik hoop het voor je meis!!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Die tempstijging ziet er in ieder geval goed uit Jessie!

En Kwebbel wat balen van je klachten.. het klinkt wel als de juiste beslissing die je hebt genomen. En wat fijn dat jullie een naam hebben! Voelt toch prettig lijkt me. Nu lekker rustig aandoen meid!

16. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Kwbbel; wat goed dat jullie uit de naam zijn! :D hoef ik niet eens meer mee te denken haha!
    en heel goed van je dat je die beslissing hebt genomen ookal was het een moeilijke beslissing om te maken!

@Juju goeie van je die namen, gelijk in de goede richting haha!

@Jessie; mijn duimen gaan weer volop voor je draaien!!!! :D

@Hier; pff ik wil bevallen hahah!! heb er zin in!! kan gewoon niet meer wachten! Wil dat kleine meisje zien :D
    Ok vooruit nog 5 dagen hihihih

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohh Luannie super spannend! Vreemd besef dat het zomaar zou kunnen zijn dat ik een keer online kom en jouw kleine Giovanna gewoon geboren is.. héél bijzonder! (laat staan als je zelf moeder wordt ;))

18. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo meiden,

hier weer even een berichtje van mij. Er is al weer van alles gebeurd lees ik. Kan niet op iedereen reageren.

Hier gaat alles goed. Tenminste dat denk ik. Heb vorige week zaterdag mijn ongi gehad. Dit was na 32 dagen (1 dag te vroeg). Ik had er vrede mee.

Alleen duurde mijn ongi 3 dagen. Verder zijn de gebieden rond mijn tepels donkerder geworden en heb ik last van steken in mijn buik. Heb zelfs even gedacht dat ik wel eens zwanger kan zijn. Ik durf eigenlijk niet te testen. Eerst hier maar eens polsen.

Wat denken jullie zou dit gewoon toeval zijn of moet ik er toch maar een test er tegen aan gooien?

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @laika
    tja... ik zou ook in dubio zitten.
    Test geeft wat zekerheid, maar de hoop is er nu...

Persoonlijk zou ik dan toch een test doen, maar er blanco in proberen te gaan. Er vanuit gaan dat er niks is. Maar iedereen is anders, dus dit is echt persoonlijk. Ik duim voor je meis.
    Fijn om te horen dat het wel iets beter gaat.

@Luannie, net wat Juju zegt, wel raar idee dat het zo inene kan zijn dat je bevallen bent :D!! Wel heel leuk idee ook haha.
    Ik kan niet wachten tot het bij mij zelf zo ver is... Pfff... Duurt nog zo'n 15 wkn (ervan uitgaande dat ik ze niet voldraag, zoals de meeste 2lingen)

20. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Laika, als je ongi normaal langer duurt... en heb je vaker van dit soort klachtjes gehad? zo niet zou ik er wel een testje tegen aan gooien.

@Juju, ja echt heel bizar! Dat vanaf volgende week het gewoon mag en kan gebeuren! Heel onwerkelijk.. kan me nog steeds niet voorstellen dat ik dan een 'vol' wiegje heb...

Deel Deze Pagina