Gefeliciteerd Luannie! Jouw meisje mag nu echt gaan indalen en geboren worden Links 15, rechts 17 weken zwanger: Bekijk bijlage 88800
Haha, 37wkn alweer joh... ! Nu vind ik dat je lang genoeg gewacht hebt hoor, ze mag komen ! (ook omdat ik nieuwsgierig ben naar de naam !) Haha, nog ff Miss C ! Nog klein btje langer wachten ! @juju Mooie buik meis ! t gaat ook hard met jou joh !
Ohh juju dat gaat de goede kant op!! Mooi hoor!! Oh en mijn meisje is al helemaal ingedaald (goed te voelen ook) Jij alweer 17 weken!! Heb het gevoel dat je me gaat inhalen ahhaha!! @Meisje; Ik vind ook dat ze mag komen! ben er namelijk ook gewoon klaar mee en voor! Ik ga voor een jongen (blauw muur) en een meisje voor de bloemetjesmuur.. Ookal zijn het blauwe bloemetjes dat matcht bij de blauwe muur... hahahaha!!! Enenen?? wie wint er?? juju of ik @Miss C; SPANNEND!!!!!
Hoi dames! Even een snel berichtje tussendoor.... Vorige week afscheidsmusical gehad en afscheid groep 8. Afgelopen vrijdag gingen we als slot lunchen met al m'n collega's, hadden ze allemaal een klein cadeautje voor mij of de baby meegenomen. Superlief! Dat was tevens m'n laatste werkdag; nu 6 weken vakantie en daarna verlof, dus ik hoef pas in 2011 weer te werken. Afgelopen zaterdag zijn we op kamp gegaan met onze scoutinggroep, dus dat is weer even vermoeiend, maar wel heel leuk! De kinderen hebben het goed naar hun zin en wij dan ook! Morgen gaan ze weer naar huis en dan heb ik lekker samen met m'n man 1,5 week vakantie. De komende tijd dus niet zoveel online, maar alles is oke en daarna dan ga ik heel veel posten want dan heb ik veel tijd!!! Fijne dagen allemaal!
vriendlief smst dat ie weer bezig is in de babykamer... Me = nieuwsgierig !! Stom hè... omdat het de kamer van die ukkies kan ik gewoon niet wachten om er zelf mee verder te kunnen...
He dames. @meisje V vind licht blauw toch ook wel echt iets voor jongens, en inderdaad bloemen voor meisje, dus gewoon van allebei 1! @juju mooi buikje o!die van mij moet nog steeds op de foto....toch echt eens doen deze wk.... @luannie, vanaf nu mag je in ieder geval thuis bevallen!Hoop dat je niet meer te lang hoeft te wachten! @chivay fijn dat je zo lang vakantie hebt!heerlijk idee lijkt me! geniet van jullie vakantie samen! @all wij zijn ook druk in babykamer, behang is er bijna af, vandaag Lief!behang gehaald!!morgen nog klussen en schilderen! Gister ook voor accesoires geweest, vandaag nieuwe 2de bank gekocht(manlief wilde niet meer in stoel zitten!) dus is wel dure vakantie maar ja je krijgt er gelukkig wat voor iedereen fijne avond! x miek
Ik ben toch wel benieuwd naar dat behang MeisjeV krijgen we daar ook een foto van te zien? Kan ik mijn voorspelling eventueel nog aanpassen Ja ik probeer iedere week mijn buik(je) op de foto te zetten. Blijft bijzonder dat daar een kindje in groeit!
@meisje; ben ook heeel benieuwd naar het kamertje hahah! @foto; ik zet ook elke week mijn buik op de foto Zo grappig om te zien dat de ene week zie je geen verschil en die week erop ineens een enorm verschil! @Miekje; ben ook benieuwd naar jouw kamertje @Hier; gaat alles steeds langzamer! haha! meer last van mijn bekken.. maar goed nog eventjes! Ben zooooo benieuwd!
Haha, behang wat er tegenaan komt is Ronja blauw van de kwantum. En dan de rest nog... plinten, ook tegen plafond aan (soort lijst word het dan een btje) ombouw voor de verwarming, kastje voor het badje. kledingkast die nogmaals geverft moet worden en dan de bedjes nog in elkaar. Maar zal van elke mijlpaal wel ff foto maken ! @miekje, ja, ben ook benieuwd naar jou kamertje. Ook naar die van jou hoor Luannie!!! Enne.. snel maken hoor die buikfoto! Voor je het weet is ie weer weg ! T gaat nu zo hard allemaal... pff. @Juju Ik probeer het ook elke week, mn buik op de foto, maar denk er ook niet altijd aan. OF... als ik er aan denk dan heb ik de puf er niet meer voor. Behang heb ik er bij gedaan!! @Luannie.. nja, voor jou nu aftellen... ik wacht gewoon af tot het moment er is dat je post dat je bevallen bent !! @hier Vandaag controle gyn gehad en ze deden het weer super. Hij was heel tevreden. Wel mn uitgerekende datum aangepast van 20 nov naar 25 nov. Dit ivm de metingen gedaan tijdens mn 10 en 20 wkn echo. Krijg over 3 wkn weer controle en dan een groeiecho om te kijken of ze beide even hard en goed groeien. Is dit goed, dan krijg ik zo wie zo elke 4 wkn groeiecho. Groeien ze te veel verschillend dan krijg ik om de 2 wkn een groeiecho. Maar tot nu toe zag het er allemaal helemaal super uit!! Gyn maakt zich geen zorgen dus ik dan ook niet !!
Ik ga voor 2 jongetjes Maar superfijn dat alles zo goed gaat met de 2 kleintjes in je buik! @Luannie, oh spannend! @all, 8dpo, het wordt weer spannender.. nog een weekje wachten en dan weten we of ronde 5 geluk heeft gebracht
Oh jessie ik duim voor je hoor. Met die lange cyclussen van jou verdien je goed nieuws! Mooi behang meisjeV. Ik heel internet afspeuren, had ik net het behang gevonden zag ik pas dat je het er ook onder had geplakt haha. Ik vind het behang dat voor zowel jongetjes als meisjes kan dus ik blijf bij twee jongetjes
@meisje; neeee veeel meer voor een meisje haha ik blijf bij jongen en meisje! @Jessie; oohh spannend weer voor jou! Ik ga duimen
Thanks meiden! Zullen we dan doen dat ik positief test op de dag dat jij bevalt, Luannie? Ik had in gedachten zaterdag 7 augustus te testen..
Ha dames. @meisje ik blijf ook bij idee jongen en meisje, erg leuk gedaan zo die bloem! @luannie en jessie, vind het een goed plan!kan luannie ook alvast gaan aftellen @miss c voor jou straks eindelijk start 1e ronde! @all vandaag geschilderd in babykamer, en nog zwangerschapskussen gehaald, verder lekker van de zon ook genoten! morgen gaat manlief op kamp met scouting, dus heb ik weekje rust kan op t moment niet zoveel verdragen van m door die fijne hormomen....dus fijn dat we ff kunnen opladen! iedereen fijn weekend! x miek