Spannend.... zwanger worden van de eerste - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chikai, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    heb het even opgezocht in het topic voor augustusmama's en haar vliezen zijn gistermorgen gebroken, maar de weeën kwamen niet snel genoeg, als het niet goed doorzet, wordt ze maandag ingeleid.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    even gekopieerd van de augustusmama's! ja, ik ben een gluurder haha!

Vanochtend om 8.51 uur is onze dochter Robin Lois geboren:) klein 2585 gram maar heeeeel mooi! groetjes Luannie

Luannie: gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Inderdaad een kleintje zeg! Geniet ervan!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Robin! Geniet ervan :)

[FONT=&quot]Ennuh, toch op zaterdag ;)[/FONT]

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Luannie,
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Geniet ervan!!
    Hopelijk snel foto's :)!!

Liefs, mij!!

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Luannie Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!Leuke naam!!!
    Ben benieuwd naar je verhaal,maar rust eerst maar lekker uit!!!

Dames,

wat leuk dat hier ook de eerste baby geboren is!

heb alles wel bijgelezen,maar ben t doort nieuws van luannie weer kwijt.....hoezo dement????
    ben gister voor pretecho geweest,beste vriendin is mee geweest, erg leuk om te zien,meisje was heel druk met handen in de weer, en dronk ook duidelijk, daarna lekker ff terrasje gedaan en rondje stad.
    Manlief is weer terug van kamp, dus kan ik eindelijk weer goed slapen, en kunnen we verder in babykamer!'

iedereen fijn weekend!

x miek

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Leuk dat jij weer een fijne/goede echo hebt gehad, Miekje!
    Ik zal het lijstje weer eens ff updaten..

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    NOD augustus
    28: Miss C (ronde 1)

NOD september
    08: LaikaBasko (ronde 11)

NOD datum onbekend
    Jessie80 (ronde 6, maand 9)

Zwanger
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari)
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)
    JuJu (positief getest in april)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    oeh, zie nu pas dat chikai en ik de volgende zijn die moeten bevallen, chikai is precies een week eerder dan ik uitgerekend, dus ben benieuwd wie er eerst bevalt :D

10. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    tja, de enige manier om daar achter te komen is toch echt afwachten ;)! Haha!!

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Nou, hier maar weer een buikfoto...

12. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Mn bloementjes behang en mn commodekast

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Luannie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Hopelijk is alles meegevallen en spreken we je snel weer hier! Veel geluk de komende tijd!! Dus toch geen 10 ponder gelukkig! :)

En de eerste baby in dit topic is geboren, leuk!
    Ai, als ik naar de lijst kijk; ben ik de volgende?????? Dan gaat het ineens wel hard. Edit; ik zie nu het berichtje van Kwebbelsnoes; het zal erom spannen wie eerst!

Laika, wat ontzettend onhandig van je lijf om nu op 27 dagen te gaan zitten, dan moet je met zoveel meer klusdagen rekening houden... Ik zou geloof ik ook nog uitgaan van 33....

Hier voor het laatst een weekendje met 2'en wezen kamperen. Nu alle spulletjes op gaan ruimen en moet manlief morgen weer werken.. Is toch ook wel weer een raar idee, misschien dat ik zo eind augustus nog ergens een verrassingsnachtje voor m'n man ga boeken :)

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    JAAA HIER WAS IK WEER!!!!
    hier een reactie van de kersverse mama :D

Ten eerste OOOOHHH wat ben ik gelukkig!
    Na de hele avond om het kwartier weeën (vrijdag) te hebben gehad, ging ik maar ''gewoon'' slapen.. Dat zat er helaas niet in want toen kwamen de weeen om de 8 minuten, rond 3 uur 'snachts werden ze wel behoorlijk heftig en ben maar gaan douchen... Rond 5 uur deden ze gewoon echt zoo'n pijn, dus toen maar manlief wakker gemaakt.
    Hij besloot dat het genoeg was en heeft de VK gebeld, die is gelijk gekomen en heeft gekeken hoeveel ontsluiting ik had.. helaas 2cm nog maar errrgg balen want dat betekende dat ik naar het ziekenhuis moest om te bevallen..
    Om half 7 waren we in het ziekenhuis en rond 7 uur werd ik aangesloten aan van alles en nog wat en werd nog een keer mijn ontsluiting gemeten.. helaas nog steeds 2...
    Doordat ik door mijn weeën elke keer die CTG banden van mijn buik duwde besloten ze hem inwendig te doen. Dit was om 8 uur de verloskundige die heet deed zei toen: Wil je goed nieuws??? Ik JAAAAHH!! zegt ze je hebt al 9 cm ontsluiting:$
    Ik zei nog dit zijn GEEN leuke grapjes hahaha! Maar het was echt waar !
    Ze dacht dat er eerder misschien verkeerd gemeten was, maar goed 2 verschillende hebben het gezegd..
    Toen hielp ze me met de laatste cm en kon ik gaan persen... 50 minuutjes later en een knipje rijker was ze er!! (haar hartslag daalde steeds vandaar de knip)
    de weeën waren errrgggg heftig! maar goed, gezien de aantal cm ontsluiting in een uur tijd hahah!! is het wel te verklaren! :);)

Heel klein: 47 cm en 2585 gram! En zooo mooi!!
    Ze drinkt goed maar moet nog wel goed warm gehouden worden...En ze heeft een beetje last van de bevalling, door de heftige weeen.. maar dat komt helemaal goed:) Het is een tevreden meisje!

Vanochtend zijn we thuis gekomen, we moesten 24 uur blijven ter observatie door die gebroken vliezen..

ook mijn eigen verloskundige wist niet wat er gebeurd was.. Ze belde in de middag naar de afdeling om te vragen hoe het met mij was omdat ze het laatste stukje van de bevalling wilde meemaken.. hoorde ze dat ik al 4 uur eerder bevallen was hahaha!!!

(Zo wat een verhaal hahaha)

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat fijn dat ze helemaal gaaf, mooi en tevreden is!
    En dat je zo'n (relatief) vlotte bevalling hebt gehad.. nu lekker genieten, maar dat komt volgens mij helemaal goed als ik je berichtje lees :)

16. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Jeej Luannie, nogmaals van harte met je dochter. Ga er lekker van genieten!!!
    Binnenkort een fototje??

Liefs!!

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Luannie, Moest je naar het ziekenhuis omdat je langer dan 24 uur gebroken vliezen had?? Toen je eenmaal in het ziekenhuis lag is het snel gegaan zeg! Wat fijn dat je dochtertje een tevreden meisje lijkt te zijn! Geniet er maar ontzettend veel van!!

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Dank jullie wel!!
    Ja ik moest naar het ziekenhuis omdat ik langer dan 24 uur gebroken vliezen had.. Meer kans op infecties enzo en ook 24 uur blijven ter observatie..

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    rustig hier :)!
    Nja, ben er komende dagen ook niet, lkkr paar daagjes vrij :D!!
    Nog fftjes samen met mn mannetje genieten, want volgende week gewoon weer aan de bak :)!

Liefs

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Veel plezier MeisjeV!

Helaas nog weinig te melden van mijn kant.. ik zit in de wachtweken voor ei.. grmbl (is geen goed teken dat ik het op CD8 al beu ben)!

Deel Deze Pagina