Jah, toen we dit weekend een smsje kregen van vrienden die vertelden dat ze zwanger zijn van de tweede en ik zei: waarom zij wel en ik niet, had manlief zoiets van "we wachten deze ronde nog af en dan gaan we maar eens naar de huisarts", en dat idee had ik zelf ook al, dus ik denk dat dat 'm wordt. Maar ik hoop natuurlijk dat ik nog een super-ei krijg en het niet nodig is!
Kan het me best voorstellen ja ! Lijkt me ook heel moeilijk om blij voor ze te kunnen zijn. Ben je wel, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het klinkt gewoon zo oneerlijk op dat moment. Ik blijf met je mee duimen voor dat super ei iig!!
Zo, ben net wakker na een onrustig nachtje. Onze kleine uk is 's nachts vrij druk en ik kan geen één houding meer vinden die fijn ligt. Wat een drama. Tegenwoordig ben ik standaard tussen 1u en 4u wakker en dan 's ochtends slaap ik weer lang. Dus de uurtjes maak ik wel, maar de manier waarop is wat minder. Hoe liggen jullie fijn in bed met zo'n zwangere buik? De enige manier die nog een beetje comfort geeft is echt op mijn zij, met één hand onder mijn twee kussen, en dan het voedingskussen tegen m'n buik aan, benen half opgetrokken en daar ook het voedingskussen tussen... Hier vandaag een rustige dag, even bijkomen van de afgelopen drie drukke dagen. Helaas nog steeds niets gehoord van onze ontwerper van de geboortekaartjes... Ik ga niet lang meer wachten... Jessie; groot gelijk dat je toch richting ha gaat denken. Wat is het leven soms oneerlijk he, ik hoop voor jullie dat het toch snel lukt! MeisjeV, lekker om na de kraamtijd weer terug op zolder te gaan slapen, wakker word je toch wel en dan een trap af maakt ook niet zoveel meer uit volgens mij. Kwebbel, wat vervelend van jullie meubeltjes! Ik zou er haast gestresst van worden geloof ik. Succes!! Juju, hier was het met namen ook niet zo moeilijk. Voor het ene geslacht (waarvan we bijna zeker weten dat het dat wordt) hadden we zo een naam, voor het andere geslacht is het lijstje nog lang....
Even een kort berichtje; een opzet voor ons geboortekaartje is binnen! Al heel mooi, maar nog wel wat wijzigingen nodig (kleinigheidje, we waren tekstueel de datum van geboorte vergeten... hihi) Het voelt wel fijn dat we er nu mee bezig zijn! Ben benieuwd als tie helemaal naar onze zin is! Weltrusten allemaal!
Daaar was ik weer even!!! haha!! Ga binnenkort eens goed terug lezen en reageren!! Zag al een hele mooi echo van Juju!! en kwebbel (?) met een grote baby?? Hier gaat alles echt super!!! het is wel druk allemaal! dus raad ik iedereen om de eerste week lekker rustig aan te doen en je lekker laten helpen! en niet te veel bezoek! Mijn kleine meisje is echt een schatje! huilt bijna niet en is super snel tevreden.. ze drinkt erg goed! en woog een paar dagen geleden alweer 3200 gram! (geboorte gewicht 2585) Ze slaapt zowaar ook al wat nachten door, dus heb helemaal niets te klagen! het is alleen maar genieten en genieten... en ben dus ook minder op de computer! Maar wil jullie nog wel volgen hihih!! LIEFS
Luannie, leuk weer wat van je te horen! Wat fijn dat alles zo goed gaat met je kleine meid en dat ze goed drinkt!! Heb je nog foto-spam voor ons
Hihi ik denk dat MeisjeV een jongen en een meisje krijgt. In ieder geval één meisje Alles goed hier meiden?
Haha, mn reactie gezien bij 1e pakje ofzo. Op dat super schattige pakje/tuniekje.... Tja... we zullen zien he ! Zal er maar niet bij vertellen dat er om me heen nog 4 dames zwanger zijn en ze allemaal een meid verwachten...
He dames, Sorry dat ik ff niet gweest ben, nogal druk met werk en vaak geen puf om pc op te starten...maar heb nu eindelijk 3 weken vakantie dus kan m'n schade inhalen Hoe is t met iedereen? heb zelf niet te klagen, merk wel dat buik steeds meer in de weg zit, maar alles gaat nog redelijk, doe alleen geen avonddiensten meer, maar dat vind ik echt niet erg! zijn druk aan t behangen in babykamer, en hebben naam bedacht!! Alleen op de manier nu worden voorletters s.m. wat vinden jullie?ben zo bang dat frummel hier op puberleeftijd mee gepest gaat worden...of zijn dit mijn op hol geslagen hormonen, want manlief ziet t probleem niet!! Dus wat vinden jullie??? zal nu weer vaker komen buurten! x miek
Heeej Miekje!! Super om te horen dat het goed gaat ! Dat buik-in-de-weg-probleem ken ik hier maar al te goed. Maar ja, hoort er nou eenmaal bij ! Ga je altijd standaard beide namen gebruiken, dus als complete roepnaam? Want als dat niet zo is zou ik me afvragen hoeveel mensen er in de omgeving van je kindje de 2de naam weten en er mee kunnen gaan pesten. Ga je wel standaard beide namen gebruiken, tja.. dan moet je je gevoel achterna gaan!! Liefs,x
Haha MeisjeV, idd afwachten maar was inderdaad die reactiue bij dat pakje (lief topic is dat ) Ik vind SM geen vreemde voorletters. Ik zou van geen van mijn vriendinnen hun volledige voorletterrijtje weten overigens dus denk ook niet dat dat pestgevoelig is. Maar als het niet goed voelt.. dan zou ik het niet doen!
Miekje28, wellicht een andere mening dan de andere meiden, maar ik zou er dan een derde naam bij doen, want het lijkt me niet prettig om op je brieven en officiële post dan met S.M. aangekondigd te worden. Onze scoutinggroep heet Scouting Made en daar krijgen we al regelmatig te horen SM... nu is dat scouting, maar nee, ik zou er niet voor kiezen.
Mijn moeder heet WC en vindt dat zelf niet zo geslaagd maar ze is er nooit om gepest. Maar een extra naam is natuurlijk een goede optie! (dacht je dat je al klaar was )
Bij ons worden de voorletters bij een jongen JWC en daar twijfelde ik al over, maar mijn man vond het onzin, want er staat een J voor en idd, hoe vaak gebruik je je volledige namen, op school wordt alleen de roepnaam gebruikt.
Kan me best voorstellen dat je er over twijfelde. Maar idd, hoeveel mensen weten en gebruiken een eventuele 2de of 3de naam ! En idd, lang leve een roepnaam. Hoeveel mensen zijn er wel niet vernoemd en staat er op t geboortekaartje: Wij noemen ons kindje Pieter Christiaan maar noemen hem Pjotr (verzin ff snel wat hè )
ja idd, alleen WC had ik niet zo snel gedaan, maar in deze combinatie kan het wel. Heb net maar vast de ziekenhuistas klaargemaakt, aangezien ik al de hele week volop voorweeën heb. Het betekent vast niks, maar ben maar liever goed voorbereid. Heb ook een paar foto's van onze babykamer gemaakt, ze staan in mijn album!
Heb ook even gespiekt op je profiel. Exact de kleur groen die wij ook zouden gebruiken ! Alleen wij zijn geswitcht. Maar wel een hele leuke lamp joh. Nou, ik ben ook bezig met mn tas klaarmaken. Langzaam aan begint het toch wel dichterbij te komen allemaal. Wat hebben jullie erin zitten btw? Ik spullen voor mezelf, voor tijdens en na de bevalling. Douche/verzorgingsspullen voor mij Spullen voor mn vriend zodat hij zich eventueel ook even op kan frissen (douche/verzorgingsspul, extra shirt) Kleding voor de kleintjes. Las dat het slim was om toch iets aan tijdverdrijf mee te nemen. Snacks waren ook wel slim volgens mij. En dan de dingen als: tel met telnrs en oplader, camera met extra opgelade batterijen, verzekeringspasje, kraamzorgtelnr enz enz. Maxi cosi's staan al in de woonkamer, dekentjes extra zitten al in de tas.
vanwege de crash zijn we in nieuw topic met zelfde naam verder gegaan, hier is de link; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229803-spannend-zwanger-worden-de-eerste-deel-2-a.html#post8190924