Maar goed, grote voordeel van zaterdag testen is dat we er net iets langer samen van kunnen genieten, lijkt me heel raar om een half uur na een positieve test naar het werk te rijden [/QUOTE] @jessie Spannend!!hoop zo dat je zaterdag 2 roze strepen hebt!! Is wel leuker om er dan samen van te genieten,als ik daarna zou moeten werken zou ik echt met m'n hoofd op een roze wolk zitten ipv bij m'n werkSucces met wachten!!! @all de carnaval gaat voor mij vrijdagavond beginnenMaar kom tussendoor vast nog hier ff buurten,manlief is toch druk met wagen naar optocht krijgen...en de hond is uit logeren,lekker ff quality time for me!!! Ben veel te nieuwschierig hoe het met iedereen verde gaat, en anders heb ik teveel werk om t bij te lezen(vind dit wel goed excuus) Fijne avond! liefs miek
Ja, we zijn er gewoon voor elkaar! Ben blij dat je weer een beetje positiever bent en fris in je hoofd Okidoki, ik ga maar eens douchen! Zojuist gesport en gehoord dat ik morgen ook weer mag/moet sporten.. weet nog niet of ik daar heel veel zin in heb
Hee dames. Ben ik weer! Wel bijgelezen hoor (als je hier 2 dagen niet bent kom je ook nooit meer bij ) Ik heb mijn LF toch maar op 10 dagen gezet, gewoon om positief te blijven. Zag het even niet zitten vorige week. Niet zozeer dat ik niet zwanger ben maar gewoon dat je geen echte kans hebt met zo'n korte LF.. Maar tegelijkertijd besef ik dat ik niet moet zeuren. Soms is het lastig dat soort dingen in perspectief te zien.. Speciaal voor Kwebbelsnoes: ik duim voor jou en je baby!
Hee Juju, als dat een wat zekerder gevoel geeft, groot gelijk. Anders is het toch wel erg kort, een LF minder dan 10 dagen? Jessie80 "moet" je sporten??? Wat doe je dan? Miekje28; wij hebben ook op zaterdag getest en het was toch wel heel fijn om lekker samen in bed te mogen blijven liggen en er met tweetjes van te genieten. Dus nee; niet doordeweeks als je vroeg moet werken! En alle carnavallers; alvast veel plezier!! Ik woon ook in Brabant maar vlucht het liefst weg met carnaval. Optocht kijken vind ik wel leuk, maar de rest hoeft niet zo van mij.... En met carnaval is het altijd KOUD!! En aangezien ik dat als echte kwaal heb, wordt het dan dubbel zo koud voor m'n gevoel! Weltrusten allemaal!
ik wil eigenlijk zaterdag gaan testen. is het dan posi dan kunnen we het ook aan onze ouders gaan vertellen. We weten nu al van elkaar dat we het toch niet voor ons kunnen houden. In ieder geval niet naar onze ouders toe.
@Laikabasko Spannend joh!! Maar misschien stom vraagje, waarom test je nu niet? Je banner geeft 3 dagen overtijd aan..? Ik duim voor je!!
vorige keer was ik ook 5 dagen overtijd en toen kwam de ongi als nog. Ik wil dus eigenlijk nog even wachten. Als ik nu zwanger ben dan ben ik het van het weekend helemaal!
Groot gelijk! Een nega test valt dan toch tegen, terwijl je misschien als je langer wacht wel posi test!! Voel je kwaaltjes?? Dat had ik nl. wel heel duidelijk. Ik had echt zoiets van; het kan eigenlijk niet meer missen...
ja inderdaad heb je helemaal gelijk aan. ik heb wel kwaaltjes zoals misselijkheid, heb het idee dat rondom mijn tepels ook donkerder en groter wordt.
Nou Laikabasko, ik duim voor je!!! @ Juju, Is toch niet erg dat je je ff wat minder voelt. Snap het best. Hoe blij ik ben voor de dames baal ik ergens ook wel. Wil ook graag een kindje ! Maar ja, hard ons best doen en afwachten. Meer kunnen we nu niet doen. EN duimen natuurlijk. @Miekje Denk dat we allemaal wel een excuus verzinnen om hier te blijven plakken ! Moet bekennen dat ik regelmatig kijk haha, zeker als het rustig is op mn werk ! Veel te gezellig hier. Plus dat de steun natuurlijk ook altijd goed doet!! Nou carnvalmensen. Have Fun. Heb er niks mee, maar geniet ervan ! Nu ff werken en dan vanavond lekker lachen bij Najib Ahmali !
Valt mee hoor met dat "moeten".. maar ik volleybal en ik ben eigenlijk reservespeler van het recreanten-wedstrijdteam (omdat ik anders 4 avonden in de week van huis ben), maar dit wordt de 3e week op rij dat ik toch moet invallen.. maar goed, heb inmiddels wel een beetje zin @Juju, ja het is echt gewoon zwaar k*t van je korte LF! Is dat wellicht een reden om eerder naar de huisarts te stappen, ik bedoel als je met een LF < 10 dagen niet zwanger kan raken, kan je dat over een half jaar ook niet.. Mmh, besef nu dat dit niet erg opbeurend en optimistisch klinkt, maar het is niet de bedoeling je hoop de grond in te boren! @Kwebbel, nog steeds alles goed? Ik duim voor je meid dat deze beeb lekker blijft zitten! @Laikabasko, oh spannend.. hopelijk dus 2x I I zaterdag, bij ons allebei! Ook hier namelijk nog geen ongi te zien..
hey dames, met mij nog steeds alles goed. alleen flinke hoofdpijn en ontzettend chagerijnig (tja, hormonen he), maar dat mag de pret niet drukken. oeh, word dus een spannend weekend voor een aantal dames! ik duim voor jullie!!! juju....ik zou ook eens contact opnemen met de huisarts over die korte LF.
Ja ik heb besloten deze ronde af te wachten. Dan zijn we een half jaar bezig en neem ik de stap naar de huisarts. Ik heb een paar dagen behoorlijk gebaald maar inmiddels ook weer gerelativeerd. Na deze ronde bel ik de huisarts. Maar blegh liever niet hoor.. (vorige ronde was ook onduidelijk: of LF van 8 of 10 dagen.. wacht deze ronde dus af, hopen op 10 dagen of langer..)
@juju Vind het wel knap van je dat je het kan relativeren,Snap dat je liever niet naar de ha gaat,maar ja met zo'n korte lf doorgaan s ook niet alles.... Ik ben ook al weer 3,5 maand verder en zit nog maar in ronde 2,heb ook al bedacht om het 6 maanden af te wachten en dan ga ik toch ook echt langs de ha....ik bedoel waarom zou je een jaar gaan wachten als de dingen niet soepel lopen,kijk als je nou netjes cyclussen van 30 dagen hebt en lf van 14 dagen dan zou het ip helemaal binnen een jaar moeten lukken... Helaas duurt het bij de een langer dan bij de ander..... @jessie en lailabasko wat wordt het spannend voor jullie!!!m'n duimen draaien voor 4 roze strepen!!! @meisjev leuk om naar najib te gaan!!! @all hier komen de puistjes eraan en ik blijf maar eten...dus echt ik geloof dat ik met carnaval ongi ga worden, 1 geluk, ik woon in de caféstraat,dus kan altijd ff naar huis om naar de wc te gaan Ach als het zo is,dan drink ik een bessen extra,wordt bloed wat dunner,ben ik er sneller van af..... Wat is het toch fijn om vrouw te zijn!!!! (als mannen zouden voelen wat wij nu allemaal wel s voelen,nou dan waren ze vast heel zielig en ziek thuis gebleven.... ) Tot morgen! liefs miek
het wordt nu steeds spannender! Tot nu toe nog helemaal niks. Geen ongi buikpijn of zo. Ik wilde dat het al zaterdag was dan kon ik testen. Maar we houden nog even vol!
ik ben bang dat het hier toch weer fout gaat, gisteravond felle steken in mijn onderbuik gehad en al 2 dagen migraine, had ik de vorige keer dat het mis ging ook
ben net bij de vk geweest voor een spoedecho en er was een intact vruchtzakje te zien. het was een uitwendige echo dus een vruchtje was nog niet zichtbaar, daar is het echt nog te vroeg voor.