Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    BUDDY BABY NIEUWS OVER MEISJEV
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    ze is gisteravond om 20.04 en 20.21 uur na een extreem pittige bevalling mama geworden van 2 meisjes met de namen Fenna Joan en Amy Lisa!!!

Dus meisjev van harte gefeliciteerd en nu lekker uitrusten en genieten van je kraamtijd!!!!

liefs miek en sofie!

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

hier eindelijk ook weer bericht van mijn kant.....
    tsjonge tjsonge wat heb je t druk met zo'n klein dametje....
    zal ff update geven;)
    de bv is super goed op gang, na 2 dagen stuwing zijn m'n borsten nu weer normaal gelukkig!mw drinkt heel erg goed, na eerst 200 gr af gevallen nu nog maar 90 gr onder geboortegewicht...
    heb net als kwebbel slagroom ipv melk:D:D
    maar dit motiveert enorm om door te gaan, geniet ook echt van de momenten samen voeden!
    zelf voel ik me ook al beter,regelmatig overdag beneden, 1 dag echt flink last van m'n inwendige hechtingen, nu steeds minder.
    Sofie doet het 's nachts ook prima, laatste paar nachten alleen om 3 uur en toen pas weer om 7, en vannacht hele nacht doorgeslapen:D:D:D
    Overdag horen we haar ook weinig, echt tevreden meisje!kan ook heerlijk met haar handjes en vingertjes spelen!!

kortom ben helemaal in love!!!
    vandaag laatste dag kraamzorg, zal ze gaan missen!:(

nog wel ff vraag voor de dames met kids, sofie d'r onderbenen zijn best o vormig, komt omdat ze in kleermakerszit in m'n buik zat...
    zijn er bij jullie ukkies die dit ook hadden, en zo ja trekt dit weg???

zal straks eind vd ochtend foto plaatsen!!!en weer s bijlezen:):):)

iedereen heel fijn weekend!!

x miek en sofie

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wow MeisjeV: gefeliciteerd met je meiden!!!!!! Is dan toch nog wel redelijk snel gegaan denk ik!
    Kan me wel voorstellen dat het pittig is geweest.
    En wat een prachtige namen!! Ik vond Fenna ook een erg leuke meisjesnaam, maar mn man vond het niks.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaaa MeisjeV gefeliciteerd met je twee prachtdochters! Wat een mooie namen en blij dat het achter de rug is.. hopelijk kun je snel gaan genieten van je kanjers en mogen ze meteen mee naar huis!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lees trouwens net dat ze dit weekend nog in het ziekenhuis blijven met zijn drietjes.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Miekje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes!!! Ai, een extreem pittige bevalling klinkt niet zo fijn....Hopelijk ben je het snel te boven! Een hele fijne kraamtijd gewenst hoor, geniet er lekker van, want straks krijg je het druk genoeg denk ik!

Thijs is weer gewoon om de 4u gekomen voor een voeding vannacht... Jammer maar helaas niet lekker lang geslapen... Nu was het hier vannacht ook wel erg slecht weer, dus wie weet is hij door de regen op zijn raam wel wakker geworden...

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    MeisjeV van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertjes!
    Ik hoop dat je snel herstelt van de bevalling en dat je meiden snel met je mee naar huis mogen! En dus toch op de mooie datum 12-11-10 (en mijn 30ste verjaardag)!

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jessie: Jij ook alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!! (ook al ben ik een dag te laat)

Hoe voelt het om nu een 30-er te zijn?

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jessie nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dankjewel voor de felicitaties!
    30 worden is best oké.. haha.. niet erger of leuker dan 29! Behalve dan dat ik vorig jaar wist dat ik ging stoppen met de pil na die strip en dat ik nu dus alweer bijna een jaar gestopt ben.. maar goed.. we gaan op naar woensdag! Verder was het een leuk dagje, 's ochtends gewoon gewerkt, met natuurlijk taart en overal geweldige foto's van mij (bij ons wordt 30 echt gevierd omdat het een leeftijd is die veel van ons net hebben bereikt of in de komende jaren hopen te bereiken). 's Middags lekker vrij, vriendinnen en zus met kleine zijn langs geweest en 's avonds nog familie. En mijn proefschriften zijn eindelijk gezorgd, ik ben helemaal trots!

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej! Hier een kleine update vanuit t zhuis (lang leve een Blackberry ;))

Met de meiden en mij gaat t steeds beter! Hebben een hele hele pittige bevalling achter de rug!
    Meiden zijn aan t bijkomen van een pompbevalling. T ging namelijk niet zoals we t liefst hadden gezien!

Moest me vrijdag om 12u melden in t zhuis! Door de voorweeen had ik al 3cm ontsluiting!
    Werd om 13u aan de weeenopwekkers gelegd en mn vliezen hebben ze toen gebroken!
    Om 15u had ik al 5cm ontsluiting, om 16;30 was dit al 9cm! Om 17u had ik volledige ontsluiting en mocht ik beginnen met persen!
    Tot hier is t ook allemaal lekker snel gegaan! Na een uur persen zat er alleen nog geen schot in de zaak.
    Had wel wat persdrang, maar geen persweeen. Moest toen nog een uurtje de weeen wegpuffen en mocht meepersen als ik aandrang had.
    Ik gaf toen aan dat ik totaal geen energie meer had (reden van inleiding was ook dat mn lichaam op was)
    Uiteindelijk kwam de gyn en na een hoop pijnlijk gerotzooi moest de vacuumpomp gehaald worden.
    Moest meepersen met de gewone weeen die ik nog had! Helaas nog steeds geen persweeen! Fenna is geboren nadat de pomp ook een x is losgeschoten!
    Iets meer dan een kwartier later Amy, op dezelfde manier. Alleen hadden ze bij haar 3 pogingen nodig. Pomp is bij haar 2x losgeschoten.
    Amy werd ook meteen weggedragen. Die heeft t even heel heel zwaar gehad. Ze ligt alleen nu nog op de kinderafdeling, maar doet t echt geweldig!
    Drinkt goed (krijgt nu voeding ivm haar glucose) en Fenna deed t meteen super en ligt lekker met mij op een kamer.

Heb tijdens de bevalling denk ik wel 2u lang geroepen dat mn lichaam op was. Kon echt niet meer.
    Kreeg achteraf van de gyn te horen dat het niet zo gek was.
    Kreeg namelijk geen persweeen omdat beide dametjes met hun hoofdjes verkeerd lagen!
    Daardoor ook te weinig persdrang. Ook een knip en hechtingen gehad, maar niks van gevoeld.
    Mn onderkant doet meer pijn met gewoon zacht aanraken ivm de pomp die ze erin hebben moedten raggen (lief gingen ze niet te werk ;))

Fenna Joan is geboren om 20:04 met gewicht van 2660 gr en Amy Lisa om 20:21 met gewicht van 2560 gr.
    Hopelijk mogen we snel naar huis! Hangt even af of Amy geel gaat zien door de pomp.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jessie: sorry... te laat... Toch alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad!

MeisjeV: ai, dat is een pittige bevalling geweest ja. Geen persweeën en dan toch moeten persen... En dan een pomp erbij, waarbij ze je niet echt lief hebben behandeld??? :$ Dat vind ik niet netjes zeg!
    Maar goed, je meiden zijn er nu gelukkig en de bevalling is gelukkig voorbij! Hopelijk genezen je hechtingen snel en kom je weer een beetje op de been!

Hier is Thijs toch echt aan het regelen, gisteren wilde hij maar liefst 8 voedingen, terwijl de 2 dagen ervoor maar 5... En helaas, de nacht doorslapen was maar 1x...
    Wel een andere primeur: het eerste lachje vandaag! Echt helemaal vrolijk lachen, was echt een leuk gezicht! Dat is mooi om te zien zeg, zo'n vrolijk mannetje die bewust lacht!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jessie Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    leuk dat ze er op je werk zoveel aan doen, voel je je toch bijzonder!

@meisjeV Jeetje heee wat een pittige bevalling!!en dan ook nog de pomp die loslaat...pffffff
    Hopelijk gaan de meiden snel vooruit en kan je lekker met ze naar huis!
    ga je bv geven straks??
    Geniet ervan, de tijd vliegt om!

@all ons meisje is al weer een week!echt heel snel gaat t! ze heeft ons al lekker 2 nachten laten doorslapen!heeft blijkbaar voldoende aan de voedingen van overdag, is ook gelukkig goed op gang, en doet steeds minder zeer!
    Met mij gaat t ook beter..lichamelijk dan, net ff met mn vriendin rondje gelopen, was echt heerlijk om ook weer s te kunnen kletsen!
    merk dat ik nu beetje huilerig ben door alle hormonen...en baal een beetje dat manlief t niet ziet zitten om met hond te gaan....en ik kan t gewoon nog niet maar zou t zo graag wel doen....
    en als ik dan de hond ook nog heel sip zie kijken....(zit nu al met tranen in m'n ogen te typen...)hormonen....

zal zo eindelijk de foto;s plaatsen!

iedereen fijn weekend verder!

x miek

14. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat een lieve foto's!!! En huilerig zijn door de hormonen hoort er echt bij, troost je.... Het gaat ook weer over! Ik had dat ook heel erg na een week, afscheid van de kraamverzorgster enz....

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh smelt van al die babytjes! Wat een schatjes!

Hier de mijne ;)

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat een lieve foto's allemaal!

Juju: wat een mooie ontwikkeling van je buik, op de foto vind ik het nog als een bescheiden buikje eruit zien, maar wellicht vertekent dat ook?

Wat is het vroeg!! :) Haha, ik mag niet zeuren hoor, we slapen heel goed met Thijs. Maar vandaag komen ze nieuwe kunststof kozijnen en dubbel glas zetten boven, dus ik moest er vroeg uit. Thijs heeft natuurlijk net z'n ritme omgegooid en slaapt dus nog... Hij zal zo wel wakker worden van de herrie.... :(

Deel Deze Pagina