Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: ik heb dezelfde kolf, ik vind hem ook erg fijn!!!

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    mn laatste buikfoto, vlak voor t inleiden

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    mn meisjes, de eerste keer in hun eigen bedje slapen

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Kwebbel: wat goed dat Jelmer het zo goed heeft opgepakt! Lijkt me heerlijk zo'n makkelijk kindje. Kan me voorstellen dat voeden in het openbaar even wennen is. Maar het is iets om trots op te zijn!
    En dank je wel over de foto's en de naam ;) Ik ga je toevoegen op hyves maar daar is het geslacht van de baby en de naam nog geheim dusse.. sst :)

@ Laika balen dat je niet zwanger bent, hopelijk is een verwijzing over een half jaar niet nodig!

@ Chikai: nog weinig genieten. De buren hebben een soort relatiecrisis en besloten dat ik vast kan helpen. Pff. Ik ebn kapot, wil alleen maar slapen maar in plaats van dat zeggen kan ik geen nee zeggen tegen mensen die om mijn hulp vragen dus mag ik een soort gaan mediaten vanavond. Blegh. Net bezig geweest met het wiegje (móóói! :)) maar nu wel last van maagzuur. Even afzien vanavond, hopelijk morgen meer rust!

@ MeisjeV: Dat is met recht pronken hoor ;) Schatjes!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @MeisjeV, jeetje wat een buik! En wat een schatje, die meiden van jullie! Slapen ze ook samen in een bedje?

@Laika, het blijft toch vreemd hoor.. zoveel groeien ineens.. ik hoop dat je over een half jaar niet naar het ziekenhuis hoeft maar al lekker zwanger bent, maar anders is het fijn om te weten dat het dan mag/kan!

@Juju, ik wist niet dat het de echte naam was die op je buik stond.. leuke naam hoor!

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    he dames,

gaat met sofie prima, al 200 gr aangekomen sinds vorige week...
    heb net bijgelezen maar ff geen puf om te reageren,
    beetje gedoe met m'n beste vriendinnetje.....ze vertelt normaal super veel maar heeft nu dingen niet verteld en is ook niet om de hond geweest...ben beetje verdrietig en weet niet wat ik er mee moet..............

x miek

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV, wat een schatjes! :) Echte meisjes als je zo naar de foto kijkt, zulke fijne gezichtjes! Lief hoor! Vreemd idee he, dat die twee samen in jouw buik zaten!

Juju; he, dat is minder :( Daar heb je nu ook niet echt zin in denk ik... Hoe was het gesprek gegaan? Vanaf nu wel 'nee' zeggen hoor!! Je moet echt nog even genieten van de tijd die je nu nog hebt en lekker kunt rusten! Leuk, lekker bezig met het wiegje!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Miekje dat klinkt niet leuk :(

Gisteren viel uiteindelijk wel mee. Ben ook gewoon op tijd weggegaan. Voel me toch ongemakkelijk als anderen zo makkelijk ruzie maken waar ikdan bij zit met mijn kopje thee. Maar goed het is weer voorbij. Vandaag de wieg afmaken (eindelijk de bekleding vastnaaien) en vanmiddag lekker wandelen met de buurvrouw en haar baby!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju: Welke stof heb je nu uiteindelijk gekozen??

Geniet er maar van, nu kun je nog lekker wandelen buiten. Als je de weersvoorspelling mag geloven, wordt het koud en wit de komende dagen.... :(

Hier weet ik niet wat me overkomt, Thijs heeft vanochtend een uur geslapen en nu vanmiddag al vanaf 13.30u! :$ Heb dus al een heleboel kunnen doen; woonkamer en keuken gestoft en gezogen (is wel handig omdat ik vanavond een grote groep kraamvisite krijg), was gedaan, boven opgeruimd, bed gedekt... Handig hoor! Gisteren sliep hij ook al meer, dus wellicht komt er nu een ritme in??? Zou fijn zijn! ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh lekker Chikai!
    Ik zal binnenkort een foto plaatsen van het wiegje als het matrasje er is. Dan is ie helemaal af. Heb vandaag de bekleding wel helemaal vastgemaakt en het is echt superschattig geworden (nooit te bescheiden over eigen werk ;))
    Volgende project is een boxzak. Ben benieuwd of me dat gaat lukken haha.

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    @Juju, blij dat het uiteindelijk meegevallen is. Nu idd nee zeggen hoor. Je moet van je tijd voor jezelf kunnen genieten. Ben heeeeeel benieuwd naar het wiegje.

@Chikai
    Heerlijk dat je zo de tijd hebt gehad. Wie weet ritme. Helaas niet te voorspellen met een kleintje :)!
    Ja, vind het af en toe ook nog best een raar idee dat deze 2 mensjes in me zaten. Vooral omdat Fenna echt hard gaat. Ze krijgt nu al een bollere toet. Begint wat dat betreft op dr zus te lijken.

@Miekje...
    Rot joh... Hoop dat het snel opgelost is. Geniet van je meisje, want las dat ze het super deed!!

@all
    EINDELIJK mn geboortekaartjes binnen. Geen idee wat er mis is gegaan, maar ze zijn binnen.
    Ook meteen uitnodigingen gemaakt voor het kraamfeest.
    We geven een klein feestje zodat iig de leden van de vereniging de 2ling gezien heeft. Dan hebben we dat allemaal in 1x gehad, en niet allemaal in huis. Meeste mensen/ouders zie ik alleen daar, dus zou niet weten wat ze bij ons thuis moeten doen. Dus hebben we wat de vereniging betreft gekozen voor deze aanpak. Moet alleen even wat dingen verzinnen die ik als hapjes ga serveren. Spekjes op een stokje, muffins, beschuit met muisjes. Iemand nog ideeen???

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

alles goed met iedereen??
    hier nogal last van mood swings door m'n hormonen....en dat reageer ik weer af op manlief...
    en moet er erg aan wennen dat andere vriendin mn plaats heeft ingenomen met lopen en kletsen....
    verder doet mn ene tepel super veel zeer...kan niet echt kloven ontdekken maar voelt vreselijk,manlief is nu om tepelhoedjes, want zie t anders niet zitten om te voeden....
    vannacht kwam onze dame om 3 uur...dus weinig slaap doet er ook geen goed aan......

zo heerlijk ff hart gelucht te hebben!

hoop dat julli wel genieten!

x miek

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gooi het er ook maar lekker uit Miekje!
    MeisjeV wat fijn dat de meiden het zo goed doen. Lijkt me heerlijk om ze thuis te hebben?! Wat vind je van muffins (evt kant en klaar kopen en dan van dat roze prinsessenglazuur van dr oetker erop).
    Foto's van wiegje en commode staan in mijn album. Heb vandaag mandjes ed gehaald voor de plank die boven de commode komt en nog wat spulletje. Ben ik rustig een uur in het kamertje bezig met bedenken of de blauwe of de groene naast het aankleedkussen moet en waar de sokjes moeten enzo. Haha bizar ;) Zal wel nesteldrang zijn. Kleine is flink druk in mijn buik dus dat gaat allemaal goed.

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    beetje laat MAAR MEISJE : van harte!!!!!!!!!! wat een pracht meiden!! en namen!!!!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wel raar idee trouwens onze meidennaam was Fenna :)

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Fenna stond ook op mijn lijstje, maar vond mijn man geen leuke naam.

Ik ben vanmiddag lekker naar de kapper geweest, lekker mn haar laten wassen, maskertje erin en 15 cm eraf laten knippen, mn hoofd voelt gelijk een stuk lichter.

Heb voor Jelmer een schommelstoel gekocht omdat hij de box nog niks vindt. Het is een succes!!!!

Even de kat uit de boom kijken!
    Bekijk bijlage 110610

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha lief Kwebbel!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju, wat een lief kamertje zo! Leuk hoor!!
    Kwebbel, schattig zeg, die schommelstoel werkt goed zo te zien!

Hier: weer zo'n fijne nacht gehad! Na een gezellige sinterklaasavond met m'n collega's kwam ik om 22.30u thuis, had manlief net om 21.30u de fles gegeven. Ik ben dus snel naar bed gegaan met het idee dat Thijs om 1.00u ongeveer zou komen, maar hij kwam pas om 4.00u!!! Heel fijn!! Minder fijn was alleen dat m'n borsten zo'n pijn deden, dat ik na Thijs gevoed te hebben nog 100 ml :) heb gekolfd, heerlijk, midden in de nacht :(

Vanmiddag met m'n zusje naar de stad, nog even wat kleren inslaan (heb de kast uitgemest en alle dingen die ik nooit meer draag, of te oud zijn en niet verslijten, doe ik weg.. dus nu fijn wat nieuwe kleren erbij, mocht ik wel van mezelf na de bevalling :) Haha, leuk cadeautje voor een nieuw tijdperk :p)

Deel Deze Pagina