Ai, MeisjeV, dat is geen pretje zo te lezen. Ik hoop voor je dat jouw gyn er anders over denkt, jee, een half jaar of een jaar moeten wachten, dat is toch niets!!! Ik vind het maar stom hoor, dat je een jaar zou moeten lopen met klachten, voordat ze er dan iets aan doen. Erg vervelend... Wat een weer he! Het sneeuwt hier weer behoorlijk! Het oppassen ging goed, was wel even druk, maar gelukkig sliep Thijs erg veel en toen ik hem moest voeden, was mijn man weer thuis. 's Avonds naar Harry Potter in de bios geweest, vandaag lekker gourmetten en Sint vieren hier. Morgen Sint bij m'n schoonouders dus een druk weekend! Fijne dagen allemaal!
We hebben gisteren gezellig gegourmet en daarna.... kwam me toch een volle spuitluier van Thijs!!! Letterlijk alles zat onder. Hij was net onder de douche geweest, dus heb ik 'm maar gewassen. Gelukkig is z'n ontlasting dus wel gekomen na 3 dagen, het zat hem ook echt dwars. En verder een gezellige sint avond gehad, Thijs kwam in veel gedichten voor en is ook verwend met een paar cadeautjes. Nu zometeen naar m'n schoonouders om daar vanmiddag Sint te vieren. Dus voor iedereen; een fijne dag en gezellige pakjesavond!!
Haha Chikai nou je moet maar denken: daar is hij van af! Voor de mensen die het leuk vinden: heb nieuwe foto's van de babykamer in mijn album staan en nog van mijn 35 weken buikje (op de valreep, morgen maak ikal weer een nieuwe haha) Fijne Sinterklaas allemaal!
Dames, jullie ook allemaal een fijne sinterklaas!!! Wij zouden niks doen dit jaar, maar ben gistermorgen nog even stiekem de stad in geweest, toen de mannen nog sliepen om toch wat te kopen en heb het vanmorgen vroeg in de huiskamer neer gelegd. Hopelijk worden ze snel wakker, dan kunnen ze uitpakken (na ja, Jelmer natuurlijk nog niet zelf, maar het gaat om het idee )
JuJu: Erg leuk kamertje, ook al familie-erfstukken, wij ook, mooi is dat he? En die muursticker vind ik echt fantastisch Mooie buik ook weer, je hebt nog geen striemen zo te zien?
@ Kwebbel ja heel leuk zo'n oud wiegje en oude commode. Heeft toch iets speciaals. En die sticker ben ik ook héél blij mee Gisteren nog wel even mee bezig geweest (zijn allemaal losse onderdelen) en nu helemaal tevreden. Leuk zo'n meetlatje op de muur
Juju, wat een mooi kamertje en een hele mooie buik zeg!! Wow!!! Echt superschattig.... En wat fijn dat je nog geen striemen hebt. Ik had ze t/m de bevalling ook niet, alleen krijg ik ze nu met de borstvoeding... Helaas.... Gelukkig alleen onderop m'n borsten en niet op m'n buik, dus het valt nog niet zo op!
Ik heb helaas wel striemen op mijn buik, maar de meesten zijn pas tijdens de bevalling ontstaan. Had er daarvoor wel een paar, maar toen ik aan het bevallen was zag je echt de scheuren erin schieten toen hij lager begon te zakken.
Gebeurt niet bij iedereen hoor Wie weet blijft jouw buik onbeschadigd, aangezien je nu nog geen striemen hebt, lijkt het erop dat je een elastische huid hebt.
ha dames, hier weer ff snel bericht van mij, @chikai en kwebbel leuke foto's! @juju geniet van de dingen die je nu nog kan doen, voor je t weet is je ukkie er!(spreek uit ervaring) leuk kamertje!! is dat de naam op aankleedkussen????? @meisjev hopelijk gaat wondje van knip snel dicht!goed spoelen en rustig aandoen! al niewe foto's van de dames?? @all sofie is 200gr aangkomen gelukkgi!!mag nu af gaan bouwen met fv,ga wel meer kolven zodat ik straks s bv over kan slaan en manlief dan fles geeft ipv, kan ik ook s ff wat langer weg! verder flinke dip gehad afgelopen weekend in relationele sfeer,maar die zijn we ook wel weer boven gekomen... soms heb je van die dingen.... ga nu echt ff schoonmaken..sorry! iedereen fijne dagen! x miek
@ Miekje: ja ons kereltje gaat Siem heten! @ Kwebbel: ach we zien het wel. Ik heb al striemen op mijn borsten door een groeispurt in de pubertijd die zijn nu helemaal wit. Ze zijn nog niet verder gescheurd maar geeft mij wel aan dat mijn huidje een max heeft Zoals ik al zei: we zien wel. Als het gebeurt dan gebeurt het!
Heej heej Hopelijk heeft iedereen leuke sint gehad. Wij hier wel. Eerst zaterdag kraamfeestje van de meiden gehad. Was echt vreselijk weer hier. Had dus niet meer zo veel mensen verwacht, maar uiteindelijk had ik op zn max in 1x toch een man of 20 zitten. Meiden zijn ook lekker verwend. Omdat het in het gebouw van de vereniging gehouden werd, en er ook gepiet moest worden waren de kids die er rondlopen helemaal door t dolle. Zoveel pieten bij elkaar !! Geweldig om te zien. Meiden hebben zit super gedragen. Hebben voornamelijk geslapen ! Wel die middag nog contact gehad met de kinderarts. Merkte dat Fenna de dagen ervoor veel vaker kwam om voeding. Ze kregen elk een borst, en Amy had er ruim voldoende aan. Heb toen aantal dagen eerst Amy gevoed en erna Fenna zodat ik haar 2 borsten aan kon bieden en zelfs op deze manier kreeg ze niet genoeg. Mn borsten kregen ook niet genoeg tijd om nieuwe melk aan te maken, dus schoot niet op. Nu krijgen ze om en om bv en fv. Als ik dan fv geef moet ik wel mn borsten leegkolven, en mocht Fenna na de fles nog honger hebben mag ik bijvoeden met bv. Voeding erna krijgen ze beide een borst, en ook dan mag ik Fenna extra bv geven wat ik gekolfd heb. Zondag bij mijn oma sint gevierd. En ooh, wat zijn ook de meiden daar verwend. Nu heeft mn hele fam ze gezien, maar ook iedereen heeft cadeautjes voor ze gekocht !! Zo, dit was mijn zegje even ! @Juju, ik had tot 35 weken ook geen striemen. Alleen van het gejojo van mn gewicht toen ik jaar of 15 was. Na de 35 wkn kwamen ze wel helaas, vooral rond mn navel. Je ziet het nu beter dan toen ik zwanger was. Wel jammer, maar risico van een zwangerschap. Was verbaasd geweest als ik ongeschonden uit was gekomen. @Miekje; Fijn dat Sofie het zo goed doet. Ik mag volgende week dinsdag met ze naar het CB, dus we zullen dan zien hoe ze het doen. Aankomen doen ze beide. Geen idee hoeveel, maar voel het wel !! @Kwebbel; en en en... hoe reageerde je man op de cadeautjes !? Ben wel benieuwd @Chikai; Hoop ook dat mn eigen gyn wat anders denkt. Vind het zelf ook belachelijk. Dat ze me vragen wat langer te wachten dan normaal, zodat het toch de kans heeft goed te genezen ok, maar zolang wachten tot ze er wat aan gaan doen vind ik ook belachelijk. Maar ja, we zullen zien... Fijne dag iedereen nog!!
MeisjeV: wat een leuke foto's! Mooie meiden hoor! De cadeautjes vielen in de smaak Vanmorgen met Jelmer naar het cb geweest, hij weegt nu 7050 gr en is 62,5 cm lang. Kreeg wel een opmerking over zijn gewicht, maar ja, hij krijgt borstvoeding, daar kun je weinig aan veranderen. Ook heeft hij zijn eerste prikjes gehad, op het moment dat de vloeistof werd ingespoten, moest hij wel even huilen, maar zodra de naald eruit was zat hij alweer te lachen, bikkeltje!
MeisjeV smelt! Mooi hoor, jullie en je meiden! Kwebbel wat geweldig dat Jelmer het zo goed doet op jouw mamamelk. Dat maak je helemaal speciaal voor hem aan, dus kan niet fout zitten (mijn mening)